29 Ocak 2014

e ampül bu, patlar.


Hayatı bir türlü stabil olamayan Selo kişisinden herkese iyi geceler blogcum

Gün geçmiyor ki bir ekşınımız, bir tuhaflığımız daha yaşanmasın. Aöf sınavlarını atlatmanın verdiği gazla 2 haftadır tozların hakimiyet altına aldığı evimi saatler süren bir operasyonla temizledim. Temizlik bittiğinde elim ayağım tutmaz durumdaydı ve çok değil ödül olarak sıcak bir duş, yatağımda blog keyfi ve sonrasında da sıkı bir uyku hayal etmiştim. Hayalim salon ampülünün manidar bir zamanlamayla tüm temizlik bittikten sonra patlamasıyla yerle bir oldu. Ampül patladı, daha dakikalar önce özenle temizlediğim her yer cam kırıntısı oldu buna mı yanayım, ana şarteli attırdı, karanlıkta kaldım, kombi çalışmıyor, soğukta kaldım ona mı yanayım. Ben iyisi mi toptan hepsine bi yanayım yanayım ateşlerde yanayım sayın okuyucu! Saat olmuş gecenin 23:54'ü. Şahsen benim bi tarafım o saatte bal kabağına dönüşme riskini göze alıp, elektrik odasına gidip atan şarteli kaldırmayı yemedi. Her şeyi öylece bırakıp canı sıkılmış şekilde girdim yatağa. Ve ampülün içine ettiği hayalimin blog keyfi kısmını bir günlük bir rötarla şimdi yazıyorum. Siz bilmem kaçıncı rüyalarınıza hazırlanırken ben buluşma sponsorlarımızın bir kısmını yayınlayıp yatakta Her şey dahil otellerde alkolü fazla kaçıran Rus turistler gibi sızmış olacağım. Selo ekran başındaki tüm folovırlarına iyi geceler diler. Bu post bitmiştir. Lütfen izleyen sayfaya geçiniz. :P

Follow Me on

Facebook | Twitter | Instagram | Pinterest | Bloglovin'

0 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

Yorum Gönder

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top