15 Ağustos 2012

Hala Bumerang Üyesi Olmayanlar Come On!!!

Bumerang sayesinde yazıları her gün binlerce kişiye ulaşan ve geçtiğimiz günlerde YazarKafe'de günün sitesi seçilen Supercellmadan Selamlar Blog

Benim blogumu açtığım dönemlerde üye olduğum bir site var: Bumerang. Ben siteye Platin üye olarak seçilen şanslılardanım. Burada üyelik tipiniz blog istatistikleriniz, içerikleriniz ve blogunuzun görsel sunumuyla site yönetimi tarafından belirleniyor. Bumerang sayesinde hem yazılarınız daha çok kişiye ulaşıyor, blog trafiğiniz artıyor, yeni takipçiler kazanıyorsunuz hem de Bumerang teklifleri sayesinde para kazanıyorsunuz. Evet ama tüm bunlar için önce üye olmanız gerekiyor. Aranızda hala bumerang üyesi olmayan bloggerlar varsa nasıl kayıt olunacağı ve kampanyadan nasıl yararlanılacağıyla ilgili açıklama ahanda aşağıda, promosyon kodu kısmına benim promosyon kodum olan   T1FF0370 'i girmeniz gerekiyor ki kayıt olduktan sonra siz de ben de para kazanabileyim. E bu kadar açıklama yapıyorum kazanayım di mi bi zahmet :) 
Hepsi ve daha fazlası için supercellma@gmail.com dan benimle irtibata geçebilirsiniz... 

Gelelim kampanya detaylarına..

Bumerang’dan blog yazarlarının kazancını artıracak yepyeni bir kampanya!

Bumerang’dan “İkili Kazanç Sistemi” ile 100 TL Kazan!

“İkili Kazanç Sistemi”

Bumerang’a arkadaşını üye yap, hem sen kazan hem arkadaşın 20 tl kazansın!
“Platin” üyemiz isen ve Bumerang’a üye olabilecek web sitesi ya da blogu olan bir arkadaşın varsa şanslısın! Bumerang hesabında sana özel hazırlanmış promosyon kodunu arkadaşınla paylaş, davet ettiğin arkadaşın zaman kaybetmeden vereceğin kodla üye olsun.

Benim Promosyon Kodum:  T1FF0370 

Bumerang’a “Platin” üye olarak kayıt olan ilk arkadaşın Bumerang tekliflerini başarıyla yayınladıktan hemen sonra arkadaşın ve senin bakiyene 20′şer TL yüklensin.

Her yeni arkadaş yeni bir kazanç!

Bumerang’a kayıt olan her yeni arkadaşınla birlikte 20′şer TL kazanma şansın var! Bunun için kampanya kodunu sosyal medya hesabından bol bol paylaşabilir, toplamda 5 arkadaşının Bumerang’a üye olmasını sağlayarak 100 TL kazanabilirsin.



Sosyal medya paylaşımlarında paylaş tuşlarına basarak senin için oluşturduğumuz hazır cümleyi kullanabilir ya da paylaşımlarında farklılık yaratabilir, arkadaşlarının ilgisini çekecek tweet ya da cümleler oluşturabilirsin.

Arkadaşın üye olurken nelere dikkat etmeli?
  • Arkadaşın Bumerang’a üye olurken senin paylaşacağın promosyon kodunu aşağıdaki üyelik ekranına doğru bir şekilde girerek üyeliğini gerçekleştirmeli.

  • 20 TL kazanabilmeniz  için arkadaşının aldığı tekliflerden en az birini yayınlaması gerekmektedir. Arkadaşın ilk teklifini yayınladığında hem sen hem de arkadaşın 20 TL kazanç elde edecek.
Dikkat! Bu kampanyamız Bumerang’a ilk defa üye olacak siteler için geçerlidir. Haksız kazanç elde etmeye yönelik davranışlar üyelik iptaline neden olacaktır.
Kolay Gelsin şimdiden, bir şey olursa ben burdayım!!

7 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ben dün üye oldum onayda bekliyor.. bileydim senden yardım alırdım..

    Bu arada blogumdaki çekilişe davetlisin
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/2012/08/ilk-hediye-cekilisimi-3uc-kitap-ve.html

    YanıtlaSil
  2. web sitesi bu mu ? http://bumerang.hurriyet.com.tr/
    ilk defa duydum bunu.. seni mi kıracaz elbette üye oluruz..

    YanıtlaSil
  3. canım, ben sayfayı açmaya çalışıyorum ama işyerinde sayfa engellendiği için izin vermiyor..
    evde deniyeceğim..
    senin kodunla tabiki :)
    öpüyorum seni çok..

    YanıtlaSil
  4. linkini kullanarak üye oldum bakalım supercellmacım;bakalım kabul edilecek miyim:)sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Bende üye oldum
    tabi ki senin kodunu da unutmadım.

    YanıtlaSil
  6. Supercellma,denedim,umarım olmuştur :))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top