25 Ağustos 2012

Beni Özleyin Anacım :)

Bodrum yolcusu olmasına sayılı saatler kalan Supercellmadan Selamlar, Sevgiler Blogcum :)

Pek bi mutlu, pek bi neşeliyim. Sebebi belli. Sonunda ben de tatile gidiyom lan.
Evet efendim Supercellma'lar da tatile çıkar. Millet karamel oldu, çikolata oldu, hatta bitter çikolata oldu bendeniz hala teneke peyniri gibiyim. İşte bu duruma bir son vermek ve döndüğümde full bir enerji ve milyon tane post konusuyla karşınızda olmak üzere 1 hafta tatile çıkıyorum. Gönüllerinizin fatihi, ailenizin süper kahramanı ben bu kez Bodrum'u fethetmeye gidiyorum.

Simen ve ben hazır ve nazır voltran ekibinin üçüncü elemanı Maytap'ın işten gelmesini ve kontağı çalıştırıp efsane tatili başlatmak için dakikalarla geriye sayım yapıyoruz. Kanımca 1,5 saate Huzura doğru yola çıkmış oluruz.

Alışık olmadığınız bi bir haftayla karşı karşıyasınız. Google Reader'ınızda Supercellma'dan hiç post olmayacak. Yokluğumda burayı bi boş bırakın, bi ilgilenmeyin benle, bi ihmal edin beni bakın dönünce nasıl yoluyom hepinizi teker teker. Heaaa ona göre :)

Şaka lan şaka kıyar mıyım ben size.

Öptüm karamel kokulu :)
Byee byeeeeee!!!

12 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. özleyeceğiz tabi Cellma seni iyi tatiller bol bol güneşlen benim için de ben de hala peynir kıvmındayım :/ Dödüğünde taptaze olman dileğiyle! :P

    YanıtlaSil
  2. hatta sana bu şarkıyı armağan etmek istedim :)
    http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

    YanıtlaSil
  3. Hadi iyi tatiller, iyi dinlenmeler :) Döndüğünde sen de bizi unutma...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı yolculuklar ve keyifli tatiller diliyorum.
    Kocaman sevgiler^-^

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller canım. Kazasiz git gel, bol bol eğlen, dinlen canim

    YanıtlaSil
  6. iyi tatiller supercellma,tüm üzüntülerini o denize denize dökmeni ;sıcak güneşin ve o tatlı dinginliğinin artması dileğiyle...Döndükten sonra görüşürüz seninle:-))

    YanıtlaSil
  7. Senin de tatile gitmenle, çikolata olmayan bir ben kaldım:)
    Benim yerime de bronzlaş:)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar,
    bayıldım bu bloga takibe aldım..
    yeni keşfim oldu ...
    bodrum harika çok severim ve özlerim ..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. korktum kızım..tırstım..bir yorum bırakayım da yolunmıyayım dedim:) iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  10. bodrum haaaa vayyyy iyi tatiller.
    :)

    YanıtlaSil
  11. cnm ya bizi bırakıp nerelere gidiyosun, biz napıcaz sensiz :(
    iyi tatilller canım bol bol eğlen benim içinde :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top