07 Ağustos 2012

Git...

Benim için bir şey yap ve git. 
Gidebildiğin kadar uzağa.
Bir de sen diye bir yer olmasın içimde.
Kullanmadığımız misafir odaları gibi, sadece temizlik zamanı girilen..
Lütfen git. 
Yani, gelme hiç, 
Dönme, 
Yazma, 
Halimi hatrımı bile sorma benim.
Doğum günümü de unut,
Ayrılıklarla geçen onca zamandan sonra yıldönümlerimizi de.
Unut ben diye birinin varlığını, yoksay her şeyi.
Beni gerçekten sevdiysen, git.
Gidebildiğin kadar uzağa...
Dönmeyecek, beni artık sevmeyecek kadar...

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Onun uzaklara gitmesi seni unutmasını sağlamaz ama :)

    yok yani sadece hatırlatayım dedim...

    YanıtlaSil
  2. ne olur Tanrım evliliği şunu bunu geçtim de karşıda bu yorumumu okuyan supercellma ve bana yaşanılacak sevilmesiyle sevmesiyle yaşanacak güzel günleriyle büyük bir aşk ver...canımız yanmasın artık ! Artık hep başkaları girmesin kerevete..biz de erelim sevginin sevincine:-))Aminn:-))

    YanıtlaSil
  3. inşaallah karşına onu unutturacak adam gibi bi adam çıkar da o da kafasını duvarlara vurur..

    YanıtlaSil
  4. unutmalıı...

    Gittiğinde sadece bedenini alıp gidiyor ama yüreği bizde kalıyor..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona dair ne varsa alıp gideydi de ben de böyle yarım kalmayaydım :( bi unutabilsem ahh!

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top