07 Ağustos 2012

Bu Mudur Ki Hayatın Cilvesi Denilen Şey?

Şarkısı

Akıp giderken hayatın telaşesinde Outlookun Önemsiz E-Posta klasörüne düşmüş bir mail alıp götürebilir insanı yıllar öncesine, o günlere, o özlediği günlere... Özlenen Sevgiliye Mektuplarını yazıp yazıp bitiremediği, özlemekten bıkmadığı, hala sevdiği o adama götürebilir bir anda, hiç hesapta yokken.

"Bugün benim yanımda, benim öpücüğümle uyanmanı, sana iyi ki doğdunumu sarılarak, seni koklayarak söylemeyi dilerdim. Hayat işte, bazen elden bir şey gelmiyor. İyi ki doğdun Selma, iyi ki beni seçtin sevdiğin adam olarak. Biliyorsun değil mi Seni hala çok seviyorum."

Ben yüzümde gülümsemeye sebep olmasını isterdim ki bu mailin, boğazımda hıçkırıklara değil.
Yazık, çok yazık...


:(

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. bühühühühühühüh
    bugün ben de eski sevgilimden mail aldım
    gayet gelen kutusundaydı

    dikkat et kendine ve güçlü ol
    sen tanıdığım, aşık olduğum Darla'sin çünkü
    beni merak etme
    bana hiç bir şey olmayacak

    yazmış..
    dönüp dönüp okuyorum
    şıçayım böyle hayata selma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel beraber sıçalım Darlacım :(

      Sil
    2. Aynen tatlım aynen :(
      bok var böyle aniden hortluyorlar tüm bünyemizi darmadığın ediyorlar

      Sil
    3. çok şükür hortlayan değil benim derdim, hortlasa da olmaz derdim :) ama ben de sizinle beraber sıçabilir miyim böyle hayatın içine? sevmenin yetmemesine, araya giren zamana, mesafelere sıçabilir miyim?

      Sil
  2. anaaaağğm
    boğazıma kelimeler düğümlendi
    deme yaa.. dedim yazıyı okurken. yeminle.

    YanıtlaSil
  3. ben bloğunun yenisiyim biliyorsun... niye ayrısınız ki siz, madem birbirinizi bu kadar seviyorsunuz?

    YanıtlaSil
  4. yorumları yazdım yazdım sildim...
    boğazımda kaldı tüm kelimeler...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top