01 Ağustos 2012

Blogum Dergisi - Ağustos Sayısı Yayında

Başarıdan başarıya koşan ve her geçen gün adına yakışır yeni şeyler yapmaya devam eden Supercellmadan Selamlar Blog

Geçtiğimiz Haziran ayında yayına giren Blogum Dergisi'nin İlk sayısında "Aşk Bence" adlı yazısıyla karşınızda olan Supercellma Blogum Dergisi'nin Ağustos Sayısında bu kez "Yeni Birini Sevmek" diyor ve yazıyor içinden geldiği gibi. E size de kahvenizi yudumlarken okumak düşüyor sayın okuyucu. Birçok blogger arkadaşımın özgün tarzda yazılarıyla yer aldığı muhteşem bir sayı sizi bekliyor. Hadi ne duruyorsunuz buradan keyifle okuyabilirsiniz!

Ben bu sayıda epey bi sayfa parsellemişim :) 
Sayfa 46-49

7 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ilk kez gördüm bu dergiyi, güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip etmelisin bence, her geçen gün daha iyiye gidiyor :)

      Sil
  2. cnm çok güzel yazmışsın, ben okumayı pek sevmiyorum. ama zorladım senin için. sana tavsiyem. geçmişe sünger çek, tamamen sil. hep geleceği düşün. güzel şeyler olucağını. yaşadıkların hepimizinkiyle aynı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım canımm sağol ya eksik olma benim için okumuşsun :)

      Sil
  3. yalnız girişine bayıldım nasıl bir özgüven o :)) Başarıdan başarıya koşan ve her geçen gün adına yakışır yeni şeyler yapmaya devam eden Supercellma :D harikasin valla

    YanıtlaSil
  4. arada girip okuyorum.
    okurum ki yazını.
    :)
    benden de yazı istediler ama bi türlü iletişime geçmeye zamanım olmadı.
    :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top