07 Ağustos 2012

Siktir Git Aklımdan, Dayanamıyorum.

Bir gün, kendi kelimelerinle gelseydin bana,
Seni, sana dair ne varsa anlayabilseydim, yerimi belirlerdim kendimce.
Ya değer deyip kalırdım oralarda bir yerlerde bir gün, belki bir gün deyip sıramı beklercesine,
Ya da aman değmez deyip basar küfürü yoluma dönerdim, her şeyi hiçe sayarak
Sen beni hep arada bıraktın, hep yarım bıraktın.
Üstelik ne bir şey aldın, ne bir şey verdin, ne de bir şey yaptın bunun için...
Bir başıma yaşadım ben 
Hem umudu,
Hem özlemeyi,
Hem sevmeyi,
Hem de nefret etmeyi bana hiçbir şey yapmamış bir adamdan.
Hiç bir şey yapmadın ama ne tuhaftır ki en çok da kendine yazık ettin sen..
Şimdi sana söyleyebilecek tek bir cümlem var:

4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. İtiraf ediyorum..
    Ben blogunu çok sevdim:)
    Şiir ise muhteşem tebrik ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yihuhuhuhu :)
      İtiraf ediyorum bir kaç gündür pek iyi hissetmiyordum kendimi bu yorumun çok iyi geldi bana :)
      On yüz bin kere teşekkür ederim :)

      Sil
  2. yıllardır okuduğum bloglar arasında 10 puan 5 yıldız ile zirvedesin...
    NOT:bu yazdıklarını bide O okusa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onun ağzına sıçayım hem de en cıvığından!! :(

      düşüncen için çok sağol canımsın!

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top