15 Ağustos 2012

Bloga Fare İmleci (Mouse Cursor) Eklemek

Yine yeni bir konuyla karşınızda olan supercellmadan Selamlar Blog

Pazartesi akşamki buluşmada blogumla ilgili en çok "temana bayılıyorum" ve "çok güzel yazıyorsun yaa bayılıyorum yazılarına" yorumları aldım. Daha önce temamla ilgili açıklayıcı bir yazı yazmıştım ve temasını değiştirmek isteyen biri olursa çekinmeden mail atsın, elimden geleni yaparım, bildiğim kadarıyla yardımcı olurum demiştim. Sonrasında birkaç arkadaşım bana bu konuda ulaştı. Blog temalarını değiştirdik, içlerine sinen çok sevimli bloglar haline getirdik. Bugün de size blog sayfanıza nasıl mouse imleci ekleyebileceğinizi açıklayacağım. Neyseki supercellma aman kimsede olmasın bir tek bende olsun, ben yapayım başka kimse yapamasın diyen, bilgisinde cimri bir blogger değil, blogla ilgili bildiği her şeyi sizle çekinmeden paylaşan biri :)

Efendim mouse imleci seçebileceğiniz bir çok site var. Google arama sayfasından binlercesini bulabilirsiniz. Ben aşağıdaki siteyi kullandım.

http://thesweet-odds.tumblr.com/cursor

Siteye girip beğendiğiniz imlec göstergesinin kodunu aşağıdaki kutucuklardan kopyalıyorsunuz.

Mesela benimki temama uygun pembe sevimli bir fiyonk :)

Sonra Blogger ana sayfasından Yerleşim kısmından ==> Gadget Ekle ==> HTML /Java Script Ekle seçeneğine tıklıyoruz.

Açılan pencerede içerik kısmına az önce siteden kopyaladığımız kodu yapıştırıp kaydediyoruz.

Ta ta ta tamm. İşte bu kadar kolay! Mouse imleciniz kullanıma hazır. Afiyet olsun :)

54 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Paylaşımın için teşeşkkürler Selama :D adın gibisin yani süpersin :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibel beni şımartorsunuz kuzum :)

      Sil
  2. Selamlar,
    bende yaptım.
    paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cici olmuş, rica ederim güle güle kullanın :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim supercellma sana, angry birds imleç verdin bana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha rica ederim :)
      Çok güzel olmuş kızz bayıldım :)

      Sil
  4. teşekkürler ben de yaptım:) http://blogumabandim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güle güle tıklasınlar :) ehehehe

      Sil
  5. ben bu açıklamaları yapmamak için düz bir tema kullanıyorum :P
    onu bunu bilmem, ben fontunun hayranıyımmm!!! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee ya öyleydi demi? onu da bi ayarlayamadık sana be kuzu :(

      Sil
  6. oo blog hocama rakip gördüm seni:)
    Çok güzel anlatmışsın,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu rakip olmak ne haddime :)
      Biz bayanlar böyle zıngırtılı şeyleri daha çok sevdiğimiz için ben daha çok bize hitap eden bir yazı olduğunu düşünerek keyif alarak yazdım sadece, beğendiğin için teşekkürler :)

      Sil
  7. ahh 2gündür ben de bunları arıyordum süpersin!
    ayrıca çekiliş haberi için de teşekkür ederim sevgiler saygılar.. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem teşekkür ederim hem de rica :) ismimin hakkını vermeye çalışıyorum elimden geldiğince :P

      Sil
  8. selam, ben de deneme amaclı yaptım. biraz kullanayım kaldıracağım. kaldıramazsam ''selma yetiş'' derim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım hemen bloguma ekledim teşekkürler....

    YanıtlaSil
  10. Ben de yaptım hemen, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Nesrincim, tam da kullanıcı fotoğrafına uygun olmuş çok yakışmış sayfana :) bi ara temana da el atalım mı şöyle en rainbowl'lusundan? ;)

      Sil
  11. sağol kuzu hemen yaptım...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh işte bana böle hemen uygulama yapacak takipçiler lazım! güle güle kullan kuzu :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. abbowwww kız Ali Ağaoğlu musun yoksam sen?? :P:P

      Sil
  13. Ben Yerleşim KIsmını falan bulamadım nerde acaba ? Bloggera girdim Ama bulamıyorum hiçbirşey :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerleşim kısmını bulamadıysan o hesabı nasıl açtın merak ettim doğrusu :)

      mail ile ulaşabilirsen yanıtlarım: supercellma@gmail.com

      Sil
  14. merhabalar sizi bulduğuma çok sevindim yebi blog açtım ve öğreneceğim okadar çok şeyy varkii :( uğurböcekli fare imleci istiyorum bulamıyorum,uğurböcekli tema istiyorum blog tasarımı,izleyiciniz oldum sizde izleyicim olursanız sevinirim,bu tasarım konusunda kimden yardım alabilirim :(

    YanıtlaSil
  15. süpersin ne diyim dün akşam mesajı bıraktıktan sonra gece boyu ugurböcekli imlec aradım bulamadım,bugün e postama bi baktım koyuvermişsin nasıl sevindim:)))

    YanıtlaSil
  16. yine benn :)
    aklıma şöyle birşey geldiki blogumda dolaşan uçan bir tane uğurböceği olsaa varmıki böylr birşey acaba hemen aklıma sen geldin bir sorayım dedimm heyecanla cevabını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Selma ablacım emeğine sağlık bu ne güzel bir blogdur böyle şekermi şeker tatlımı tatlı yiyesim geldi ayol :)
    çok teşekkürler sayende blogum biraz daha değişti :)
    http://bal10cuk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. süpersin, harikasın, çok kolaymış :) çokkk sağol :)

    YanıtlaSil
  20. admin ben bu sayfadaki gibi temalar istiyorum yardımcı olursan sevinirim sitem:mta-script.blogspot.com facem:www.facebook.com/arkaci.41

    YanıtlaSil
  21. admin ben bu sayfadaki gibi temalar istiyorum yardımcı olursan sevinirim sitem:mta-script.blogspot.com facem:www.facebook.com/arkaci.41

    YanıtlaSil
  22. teşekkürler sizin imlecinizi çok beğeniyordum sonunda bende yaptım :)
    http://tukenmezdefter.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. TEŞEKKÜRLERRRRR;)

    YanıtlaSil
  24. ya ben müzik ekleyemedim
    birde şu nasıl anlatayım fareyi oynattıkca dökülen birşeyler oluyo onu nasıl yapacagız?

    YanıtlaSil
  25. yani ne diyeyim hızır gibi yetiştin :D

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. ya kaç aydır bunu arıyodum htm ile uğraşıp duruyodum bu yol daha kolaymış bloguma bi girdim fare olmuş sevincimden delirdim yani çok sağ ol emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  28. ay ben de yaptım çok cici oldu teşekkür ederim :) bir de terlikleri sorsam olur mu :D bu arada ben de sizi beklerim bloguma sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  29. Merhaba! İmleç konusunda gerçekten çok teşekkür ederim, çok işime yaradı. Acaba tema konusunda bana yardımcı olabilir misin? Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  30. ilhamperissi.blogspot.com Adresini ziyaret edip yazılarımı okur musun? Gerçekten güzel yazılar var ;) Yorum bırakmayı unutma !(Blog Bana Aittir) ♥★

    YanıtlaSil
  31. Bende yaptım sayende teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  32. Paylaşım için çok teşekkürler. çok yardımcı oldunuz. Buralarda çok yeniyim. Bende bloguma beklerim http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  33. cidden bu paylaşımınızın için teşekkürler^^ yeni blog açtım bir şeyler yapamıyordum, düzenleyemiyordum

    YanıtlaSil
  34. yahu bu ornegın ''ara kı bulasın'' başlığının önündeki terlık ıfadesını nasıl yaptın :D muhtesemlerr

    YanıtlaSil
  35. yani illa terlik deği bende çiçek böcek olsun istiyorum var mı kiii :D

    YanıtlaSil
  36. Paylaşım çok açıklayıcı teşekkürlerr. :)))

    YanıtlaSil
  37. Teşekkür Ederim Yararlı Yazı Olmuş :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top