23 Ağustos 2012

Mim - 15 Yıl Sonra Ben

Mimler kraliçesi sevgili Biricit beni 15 yıl sonra konulu enteresan bir mimde mimlemiş.

İtiraf ediyorum ekrana bön bön bakıp "Ne yazılır ki lan buna şimdi" dediğim ilk mim ve ilk post bu oldu.

15 yıl sonrası için kurabileceğim tek hayalim sağlığı yerinde, huzuru bulduğu yerde sevdiği adamın yanında -karısı olmak tercih sebebidir-, prim ödeme günlerinin son demlerinde, pembe panjurlu evinin kadını, boy boy çocuklarının anası bir Supercellma olmak. 15 yıl sonrası için durumum fifty fifty: Ben ya birini kafalayıp nikah masasına oturtmuş birkaç da çocuk yapmış, 40lı yaşlarda bi Supercellma olurum, ya da hâlâ evlenememiş annesi tarafından İzdivac programlarına gitmeye zorlanan, evde kalmış, kartlamış kız kurusu Supercellma olurum. İlki tercih sebebidir tabisi. İkinci şıkkı düşünmek bile istemiyorum.

Şayet benim kader yine yemedi içmedi ağlarını ördü ve evlenemedim diyelim şu an yaşadığımdan daha farklı bir hayatım olmazdı sanırım. Belki kıçımı sıkıp para biriktirip başımı sokabilecek kadar bir ev almış ve kira derdinden kurtulmuş olurdum. İş konusunda istikrara önem veren, 3 kuruş fazla kazanmak için daldan dala konmayan ve evlenerek bizim patronun ideal çalışan kriterlerini çiğnemeyen biri olarak hâlâ aynı şirkette ama belki başka bir pozisyonda çalışıyor olurdum. Annem hayattaysa "zamanında armudun sapı üzümün çöpü dedin beğenmedin bak şimdi böyle evde kaldın" deyip bitmek bilmeyen Selma'yı evlendirmeye teşvik enerjisiyle hâlâ bana sövüyor olurdu. Başka başkaa? Ayyy yok daha fazla yazamiyciğim 15 yıl sonra 40'lı yaşlarda  hâlâ yalnız olduğumu düşünmek bile sinirlerimi bozmaya yetti :)

Ben gidip valiz hazırlamaya devam ediyim :P

Cyrstalll'i ve Gerberaa'yı mimledim ve öptüm koccamann! :*

9 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Vaoov,ne yazsam ki ben şimdi,kararsız kaldım :) Mim için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. ehehehehhee iiymiş ama bişiy diyim mi evli olaraktan.. anacım evlensen bile bir arpa boyu yol gitmiyosun bu adamlarla na benden söylemesi :D

    YanıtlaSil
  3. cyrstalll için yazacak çok çok şey olmalı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacak çok şey,bloga yazılabilecek az şey var :))

      Sil
  4. :)) canım 15 yıl sonra umarımkı senı seven ve senınde sevdığın adamla ve boy boy cocuklarınla mutlu olursun bu benım dıleğım.:)
    ama yazıda bısey gordum yorum yapmadan edemeyeceğım,evlılığı dusunmeyen cıddı ılıskı ıstemıyorum dıyen adamın kıcına koca bır tekme atılır ve 1000km oteye kacılır o adamdan oylesınden hayır gelmez sadece vakıt kaybı bunuda demeden edemeyeceğım cunku sonunda uzulen seven hoslanan taraf oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Söylemeden geçmeyeyim dedim.
    Seslendirdiğin kayıtları dinledim de Sesin de çok güzelmiş :)
    Havalı havalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayayayyyyy teşekkürler canımmm :) ben de dinledim kendi sesimi cırtlak sanırdım amaa fena değilmiş kızz ihihihiih :)

      Sil
  6. mim için çok teşekkürler, efem bu benim için bir onurdur!.. üşenmedim hemen yazdım.. mimlendim ve mimlediiimm..:)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top