02 Ağustos 2012

Hesaplar Arası Blog Taşıma Yaptım

Epeydir araştırdığım ve küçük ama canımı sıkan bir problemim vardı. An itibariyle çözdüm. Yıllardır kullandığım slmkdmr@gmail.com e-mailimle açtığım Blogger profilimi, blogumu açtıktan bir süre sonra iletişim için aldığım supercellma@gmail.com adresime taşıdım. Böylece gereksiz bir trafikten, hesaplar arası gidip gelmekten kurtuldum. Google+ hesabım supercellma@gmail.com adresimle bağlantılı, Blogger hesabım slmkdmr@gmail.com hesabımla bağlantılı olduğundan +1 leri Blogger anasayfamda göremiyordum.

Blogger hesabımı taşımamın bir çok kolaylığı olmasının yanısıra bu taşımadan dolayı Blogger hesabını destekleyen bir çok hesabın da tek tek taşınması
zorluğu var. Örneğin izlediğim tüm bloglar Google Reader'imden uçtu gitti, FeedBurner beslemelerim, Picasa Web albümlerim falan da tabi :( Pufffff :(
Ama Google onların da aktarımına izin vermiş yavaş yavaş hepsini yeni Blogger hesabıma taşıyorum. Takipçilerim arasında takip ettiğim blogger arkadaşlar varsa ve beni izleyici listelerinde görmezlerse endişelenmesinler Google Reader'ı topluca eski hesabımdan önce dışa, sonra da yeni Blogger hesabımdan içe aktardım. Yavaş yavaş hepsinin izleyiciler listesindeŞu an her şey yolunda.

Bu taşıma ileride Blogger hesaplarının komple Google+ Hesaplarına dönmesi aşamasında yaşayacağım sorunu da ortadan kaldırmış oldu. Bilgilerinize arz ederim :)

Taşımadan dolayı oluşan bu yeni blogger profilim izleyiciler listenizde yeni bir izleyici olarak algılanıp baş köşeye oturacağı için lütfen zat-ı alimi yeni bir izleyici olarak görmeyiniz. Beni yeni hesabımla da bağrınıza basınız :)

P.S. Şayet sizin de iki farklı e-posta adresinden oluşan Blogger ve Google+ karmaşanız varsa benim yaptığım yolu (İzlediğiniz Blogları tekrar Google Reader'ınıza eklemek koşuluyla) tavsiye ederim. İşte linki

Burdan Blogger'a tıklayıp aşağıda sayfaya ulaşıp işleminizi aşamaları tamamlayıp şipşak halledebilirsiniz.

Oruçlu kafayla Mısır akreditifiyle kafayı sıyırmak üzere olan, ve henüz doğmamış Supercellma kaçar :)

19 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Çok güzel olmuş iyiki taşınmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bi yığın uğraşıyordum hep, bundan sonra rahat ediciğim inşallah :) teşekkürler canikom!

      Sil
  2. Benimki de aynı seninki gibi aslında ama izlediğim bütün blogları tek tek taşımam mı gerekiyor diye şimdi saçma bi soru sorayım ama sen yine de cevap ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım çok kolay, dilersen buluştuğumuzda halledebiliriz, ben tüm taşıma işlemini yarım saatte bitirdim :) Asıl sorunun asıl cevabı: Tek tek taşıman gerekmiyor, google readerını önce dışa aktarıp sonra yeni blogger hesabında içe aktarıyorsun pat diye oluveriyor :) mesela sen bi kontrol et bagayıımm izleyiciler listende var mıyım :)

      Sil
  3. ben de acaba 2.gmail hesabımı açsam mı diye zaman zaman düşünüyordum.Madem böyle problemler olabiliyor;hiç açmasam iyi olacak.Teşekkürler supercellma ,bu konuda beni büyük bir işten kurtardın :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman diyeyim açma :) Ya da açacaksan da bütün bu devir işlemlerini göze alıyorsan aç :)

      Rica ederim Şanselizeciğim işe yaramasına sevindim :)

      Sil
  4. araştırmacı blogger olmak işte böyle bi şey :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de aynı durumdayım, iki farklı adresim var, ama taşımayı da beceremezsem diye korkuyordum. Oruç başıma vurmadığı bir gün kafayı yorup biraz uğraşayım bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrincim gerekirse uzaktan bağlantıyla yardımcı da olurum sana :)

      Sil
  6. bende teker teker gel uleyn dicektim tam:)

    YanıtlaSil
  7. hımmm, ben de bu kız nasıl oluyor da beni aynı isimle iki kez takip edebiliyor diyordummm, böylece anlamış oldummm :P

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Spercellma! Ne tatlı ne cici ve dopdolu bir blogun varmış, ne geç tanıdım seni...
    Hadi hayırlı olsun halletmişsin güzelce uzun araştırmalar sonucu :)

    Takipçinim bundan sonra! Ben de beklerim :

    http://hasirsapkaderya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. iyi yapmışsın cnm çok karışıyor gmail adresi iki tane olunca blogu açtığımda bu tarz değişikliklerle bende kafayı yemiştim nasıl oluyor acaba diye:))

    YanıtlaSil
  10. hımmm bunları bilmiyordum.
    yapmak lazım herhalde.
    umarım çok uğraştırıcı değildir.
    :)

    YanıtlaSil
  11. bi deeee heeey kutlarım.
    yeni yaşın daha aktif ve neşeli olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  12. ben de şimdi 2.gmailimi ekledim ama 1.yi çıkarmaya korkuyorum şimdi. anlamadım tüm takip ettiklerim gidecek mi?

    YanıtlaSil
  13. selam banada yardımcı olunuz lütfen kafayı hicem :( hesabımdan blogspot blogumu baska bi hesaba taşımışlar.. ama kendı hesabım elimde şuan.blogspot bloggumu nasıl geri alcam :( fedasohbetcom@gmail.com bu benım gmail adresım bana yardım edınızzz kafayı yedımmm

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top