03 Ağustos 2012

İyi ki Doğdum!

3 Ağustos 1984
Henüz doğmamış, sabaha karşı 05:50 sularında dünyaya gelecek olan ve annesinin karnında son saatlerini onu bol bol tekmeleyerek ve sıklaşan sancılar yaratarak geçiren esaskızımızdan Selamlar Blog

İleride sevilen bir saçmalayıcı olacağım bu günlerimden belli. Bak anne karnında başladım yazıp çizmelere hehehe :)
Burası çok sıkıcı. Tamam ben suyu severim ama 9 aydan fazla süredir suyun içindeyim, ne demişler her şeyin fazlası zarar. Mevsimlerden de yaz mı ne çok terliyorum içeride. Sene de 84 falan sanırım öyle klima mlima hak getire. Bi de kordon diye bişey var dolanacak diye 3,5 atıyorum resmen. Ay bi çıksam da ebe teyze popoma şaplağı patlatıp beni bi güzel yıkasa mis gibi koksam. Sabırsız biri olucam sanırım. Yok yok eminim :)
Buradan çıkınca beni nasıl bir hayatın beklediğini çok merak ediyorum blog. Mesela annem nasıl biri acaba? Kokusunu çok merak ediyorum. Bi de ben eğer sıvı içinde yaşıyorsam burnumdan ve ağzımdan nasıl sular girmiyor vücuduma? Yoksa insanlar anne karnındayken balıklar gibi mi yaşıyor? Dr. Oetker reklamındaki adam öyle pasta yapmayı nerden öğrendi? :) Artık şu göbeğemdeki delikten değil ağzımdan beslenmek istiyorum mis gibi anne sütüyle. Beni sevdiğim insanlar kucağına alsın, sevsin istiyorum, sevmedikleriminse üzerine işemek ve kusmak. Daha şimdiden yaramas bir çocuk olacağım belli :P

4 saat sonra...

eeeeeeeeeeeeeeeeeee bööööööööööööööööö ıngaaaaaaaaaaaaa!!!
Yaşasın doğdum ben, ebe de çok mu sert vurdu ne! Eli pek ağırmış acıdı lan. Hemen bi güzel yıkayıp sarıp sarmalayıp annecimin kucağına verdiler beni ve eklediler: "Nur topu gibi bir kızın oldu" 5kg750gr maşallahı var. Oha lan şişko muyum neyim ben. Ayna yok mu be ebe teyzecim kendimi çok merak ediyorum da. Burnum çok güzel olmalı annemin beni gördüğündeki ilk tepkisi oyy fındık burunlum benim oldu. Sahi fındık ne demek blog? Güzel bişeydir umarım. Doğar doğmaz meraklı gözlerle etrafı kolaçan etmeye başladım. Dışarısı sandığımdan daha güzelmiş. Ama biraz karanlık gibi. Sanırım henüz güneş doğmadı. Bugün 3 Ağustos 1984 günlerden Cuma'ymış. Bu beyaz önlüklü bir sürü insan doktor ya da hemşireymiş, dolandıkları yer de Zübeyde Hanım Doğumevi'ymiş. 2000'li yılların Acıbademi diyebiliriz. Garip bir ses duydum. Telefon sesiymiş. Telefon ne demekse. Arayan da babammış. Hastanede temizlik günüymüş. Her yeri çamaşır suyuyla yıkıyorlar diye babamı üst kata salmamışlar. "Beni üst kata salmıyorlar sakın ha 2 kız çocuğunun üstüne bir tane daha kızımız oldu da sevinmedim, istemiyorum zannetme. Bir şeye ihtiyacın var mı" diye sormuş anneme. Neyse ki o illa ki erkek çocuğumuz olsun, yok efendim bu seferki değişik olsun diyen bir ailem yok, öyle olsalardı napardım ben. Yan taraftaki teyzeler "evde neyin var" diye saçma bir soru sordular. Meğer evdeki kardeşlerimden bahsediyorlarmış. Annem de "2 kızım var" dedi. "Tüh yine kızın olmuş" dediler. Annemin koynundan zıplayıp o kadının yüzüne nasıl patlatasım geldi anlatamam. Annem "biz çok sevindik bir kızımızın daha olmasına, kız olsun çamurdan olsun" dedi ve mosmor etti bu sefer değişiği olmuş, oğlu olmuş kadını. Helal sana anneeeeeeeeğğğğğğğğğğğ büyüksünnnn :)

28 yıl sonra....

Bugün 3 Ağustos 2012. Saatin 00:00 olmasıyla beraber Facebook, Twitter, Mail, Cep telefonu ne varsa hepsi başladı pıt pıt tepki vermeye. Mailime bakayım diye google anasayfama girdim bir de ne göreyim :) Aşağıdaki fotoya bakarsanız anlarsınız. Google bile unutmamış beni. Güzel bir şey lan sevilmek. Herkese de nasip olmuyor çok şanslıyım. Doğduğum günkü gibi fıldır fıldır gözlerim, hala ilk günkü gibi enerjikim, hala fındık burunluyum. Şu 28 yıllık ömre neler sığdırdım ahh ahh. Dirseklerimi çürüttüğüm 15 yıllık okul hayatı, talihsiz bir evlilik, bir kaç sevgili, bir kaç dost, bir sürü arkadaş, başarılar, takdirler... Bazen hayal kırıklıkları, bazen geri dönmemek üzere aramızdan ayrılanlar, özlenenler, gözyaşları, umutlar. Yaşadığım hiçbir şeyden pişman olmadığım, bunda da bir hayır vardır deyip kendime dersler çıkardığım, öğrenmekten hiç bıkmadığım ve hala da devam ettiğim uzun bir ömür yaşadım. Yalnızlıktan sıkıldığım zamanlar da oldu, kalabalıktan bunaldığım anlar da, bazen yapacak bir şey bulamadım kendime, bazen de yapmak istediklerimi yapacak vakit. Her şey bitti bir blogum eksikti dedim kalktım bir de blog açtım, başlarda yok bu iş tutmaz dedim ama aldım başımı gittim. Şimdi birçok kişinin takdir ettiği, bir çok kişinin özendiği, bir çok kişinin cesaret edemediği ve bazılarının da fesatlandığı bir hayatım var. Özetle hala balık etliyim, hala bekarım, hala Superim!

İyi ki doğdum, iyi ki şu an bu satırlarla sizinle paylaşıyorum hayatımı, beni seven, destek olan ve İyi ki doğdun! diyen herkese teşekkürler, kucak dolusu sevgiler...

Şayet bir etkinlik, bir kutlama bir atraksiyon yapılırsa bugün mumlarımı üflerken dileğim 3 kelime: Demetinkiyle aynı ;)

Doğum günü kızı esaskızımız yarınki kıyafetine uygun ojelerini sürüp yatar!

İyi ki doğdummm ne güzel bi kadın oldum özgürüm kanatlandım durmadım ayaklandım koşup ilerliyorum... mmmmm iyi ki doğdumm gördün mü 28 oldumm ...... :)

70 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. cümleler içinde hep "iyiki" sin sen. başı böyle sonunu ne istiyosan öyle doldur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne söylesem yetmicek, ne kadar teşekkür etsem az kalacak ki. Kelimelerin yetmediği yerde söylenebilecek en güzel şey "iyi ki" ve ben de tanıdığım bir çok insan için bunu hep kullanıyorum. Sen de onlardan birisin, başlardasın Kantemoriciğim, ne diyorduk: "iyi ki varsın"

      Sil
  2. S ana ihtiyacım yokmuş gibiyim.
    E n güçlü kadın benmiş gibiyim.
    L af aramızda hep seni beklemiş gibiyim.
    M eraklandırma beni yolunu gözlemekteyim.
    A şkınla yeniden doğacak küçük bir kız gibiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bayıldım buna yaa :) Kız ne güzel sürpriz böyle harika mısın nesin :) Çok teşekkürler S.S.V.D.S.O.A.Supercellma yanaklarından koccaman öper :*

      Sil
  3. iyi ki doğdun.. iyi ki varsın.. iyi ki burdasın. iyi ki bizimlesin... mutluluk sağlık aşk sevgi dolu nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki doğdum, iyi ki varım, iyi ki buradayım, iyi ki sizinleyim, iyi ki Serkan diye şirin mi şirin, kalbi güzelliklerle dolu harika bir insan tanıdım. Tüm iyi dileklerin için binlerce teşekkürler canım benim

      Sil
  4. iyi ki doğdun caniko , supppper den de supppper bi hayat geçirmen,dileklerinin hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle :) muuuckkoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki varsın sevgi pıtırcığım, daha süperi daha güzeli senin olsun e mi! Öpüldün çokça :*

      Sil
  5. iyi ki doğmuşsun kızım
    saçmalamaya devam et böyle harikasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tebriği ayrı bi çok sevdim, çok teşekkürler iyi ki varsın Darlacımmmm :)

      Sil
  6. Mutlu huzurlu sağlıklı başarılı nice senelere dogum gunün kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adın gibi tatlı bir şeysin haa sen :) çok teşekkürler ediyorum, olacaksa hep birlikte olsun tatlışım :)

      Sil
  7. hahaha :) bir doğumgünü yazısı bu kadar güzel yazılabilirdi.
    İyi doğmuşsun süpercellma :)
    Öptük seni kocamanından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyif kahkahalarını duyar gibi oldum :) çok teşekkürler iyi ki varsın, ben seni daha kocamanından öptüm canım!

      Sil
  8. tam senlik cıvıl cıvıl bir doğum günü yazısı olmuş. iyi ki doğdun süperKIZ. seviyoruz seni :) Mutlu yıllarrrrrr!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyim ki insanların görmediği, dokunmadığı, sesini bile duymadığı birilerini de sevebilmesi diye bir şey var. Ve ben bu duyguları sana karşı hissediyorum mesela! Çok teşekkürler, iyi ki varım da sizin gibi güzel insanlarla paylaşıyorum hayatımı. Ben de çok seviyorum seni ve seni tanımama vesile olan oğluşunu. Öpüldün :*

      Sil
    2. nice mutlu yıllara tatlım .iyiki doğmuşsun hayatta her istediğinin olması dileklerimlee..öperimm mucukss

      Sil
    3. teşekkürler tatlım, hep birlikte mutlu yıllara inşallah, çok öptüm :*

      Sil
  9. İyi ki seni tanıdım, iyi ki kalbinde bir yer edinme şansını elde ettim, iyi ki blog açtın, iyi ki bizlerle birliktesin, iyi ki anneciğin ve babacığın senin gibi güzel yürekli bir evlat dünyaya getirmişler, iyi ki sen böyle tatlı olmuşsun, iyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun, ne güzel olmuş:)
    Nice mutlu günler, umut dolu yarınlar diliyorum. Sevdiklerinle, sağlıkla, huzurla, mutlulukla ve güzelliklerle.
    Sevgilerimle^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzel yazmışsın ki defalarca okudum. İyi ki diyebilmek en büyük zenginlik hayatta, bugün bir kez daha anladım bunu. Seni çok seviyorum, tüm iyi dileklerin gerçek olsun ama birlikte olsun olur mu :) koccamannnn öptümmm taa buralardan!

      Sil
  10. iyiki doğdun yüzünden gülümsemen elinden klavyen hiç düşmesin, nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yorumdan sonra nasıl düşsün ki elimden klavyem yüzümden gülümsemem, çok çok teşekkürler mucx

      Sil
  11. selmacım cnm, bu posta bayıldım. doğum günün kutlu olsun. mutlu olsun. yeni yaşın sana güzel şeyler getirsin, sağlık,huzur,mutluluk. artııı süper bi beyaz atlı prens :))
    herşey gönlünce olsun cnm, çok öptüm seni muck...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selmacım :) sana hitap ederken hep bi gülümseme beliriyor yüzümde, seviyorum kız ben ismimizi :) iyi dileklerin için çok teşekkürler ve amiiiiiiin diyorum özellikle süper bi beyaz atlı prens kısmına, her şey gönlümce, gönlümüzce olsun. Öpüldün tatlım :*

      Sil
  12. Doğum günün kutlu olsun.. Nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  13. Doğum günün kutlu ve herşey gönlünce güzel olsun...Nice mutlu senelere:)

    YanıtlaSil
  14. Daha nice yıllara.... Herşey gönlünce olsun Selmacım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim çok sağol, hep birlikte inşallah öpüyorum

      Sil
  15. canımm benim, süper selmam, iyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki tanıdım seni..deli doluluğuna hayranım, iyi ki bizimlesin..
    seni çok seviyorum..
    bu sene pastanın üstündeki mumları üflerken dilediğin her dileğin ışık hızıyla kabul olsun..
    sevgilerimle,
    zeynon..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de benim canım, süper zeynom iyi ki doğdum iyi ki seni tanıdım ben be! söylememe gerek var mı benim seni ne kadar sevdiğimi? yok dimi :)
      mumlar üflenirken dilenecek dileklerin arasında seninle görüşmek dizdize sohbet edip kahve içmek de var :)
      çok çok öptüm güzel yanaklarından
      Cellman :)

      Sil
  16. süper selma iyiki doğdun nice mutlu sağlıklı huzurlu senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki doğmuşum harbiden yoksa kim bu kadar çok doğum günü tebriğini alabilir di ki :) sevgiler muck

      Sil
  17. Biraz geç kaldım ama, olsun. :)
    Doğum günün kutlu olsun. Nice güzel ve başarılar dolu, sağlıklı bir ömür dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece yarısına kadar bugün benim günüm :) geç falan olmadı :)
      çok teşekkürler canım, bütün güzel dileklerinin fazlası seninle olsun e mi! öptüm

      Sil
  18. iyiki doğdun
    doğdun da bu postları yazıyorsun..
    İyi yaşa emi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay ay çok tatlısın ama sen!
      çok teşekkürler inşallah çok yaşayım hep size yazayım :)

      Sil
  19. ne güzel anlatmışsın :)
    bir bebeğin gözünden dünyaya bakabildim sayende :)

    ve iyi ki doğdun :)

    burçtaşız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      en sevdiğim hikayemdir bu, annemin ağzından doğum hikayem :)

      aslan burcu olmak ayrıcalıktır :)
      iyi ki doğdum di mi :)
      çok teşekkürler iyi dileklerin içinn :)

      Sil
  20. Çok Yaşa İyi Yaşa Torunlarını Okşa

    YanıtlaSil
  21. tumblr'da kutladım, burdan eksik kalırsam hiiiç olmaz =) supercellma'm doğum günün kutlu olsuuun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ordan, burdan, şurdan her yerden kutla sen e mi :) iyi ki varsın sen :) öptümmmm

      Sil
  22. doğum günün kutlu olsun:)
    dileklerin gerçek olsun :)

    YanıtlaSil
  23. Canım tekrar doğum günün kutlu olsun,iyi ki varsııın :)

    YanıtlaSil
  24. Çok Yaşa İyi Yaşa Torunlarını Okşa

    YanıtlaSil
  25. hep böyle kal...
    kucak dolusu sevgiler sana..iyi ki doğmuşsun ve iyi ki bunları paylaşıyorsun...doğum günün kutlu olsun...yeni aşklara sonsuza dek yelken olsun....:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklıma Yeşim Salkım'ın hep böyle kal şarkısı geldi, senden kendime armaan ettim :P

      teşekkürler canımıniçi, iyi ki varsın da bu iyi dileklerini sunuyorsun bana, aşk aşk ahh ahh mumu üflerken dilediklerimin arasındaydı, kabul olsun inşallah! öpüldün

      Sil
    2. çok iyi yapmışsın,şarkıyı dineldikçe ben de aklına geleyim;güzel haberler duyabilmek ümidiyle....:D

      Sil
  26. Nekadar eglenceli bir kişiliksin :) gülümsedim okurken.
    Blog da rengarenk cok da sevdim,izlemedeyim, ben de beklerim misafirligeee
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler, pek bi mutlu oldum bee :) Gelirim gelirim ilk fırsatta ,)

      Sil
  27. İyi ki doğmuşsun, iyi ki Kripton'dan sıkılıp dünyaya gelmişsin de seni tanımışız. Nice mutlu yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuhuhuhuhuhu ne güzel şeyler duyuyorum böyle :) iyi ki iyi ki gelmişim hakkat yoksam nasıl tanırdım sizin gibi turtaları :) muahhh!

      Sil
  28. 1 gün geciktim :( doğum gününüz kutlu mutlu solsun :) Umarım hiç bir zaman eğlenceli oluşunuz hiç eksilmez. Hayatınız boyunca istediğiniz yerlere gelirsiniz. Gerçi sizde bu neşe olduktan sonra kim yıkabilir ki sizi :) Öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah be canım, bi gün gecikmeden n'olcak. aldım kabul ettim :) önemli olan hatırlaman, iyi dileklerin için pek çok teşekkürler, seni çok öptüm! (bu arada lütfen bana "sen" de. )

      Sil
  29. iyiki doğmuşsun, yoksa böyle eğlenceli doğum hikayesini kim yazar, kimden okurduk. geç kaldım biraz kutlamakta eminim kutlamalar hala devam ediyordur:)
    iyi ki doğmuşsun fındık burunlu:)) yeni yaşın kutlu olsun. mutlu ol, neşeli ol, sağlıklı ol, başarılı ol hep. sevgiyle kucaklıyorum seni, bir de öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayayayayayyyy çok teşekkürler canım Nagehancığım, iyi ki varsın ya, bana annemden sonra fındık burunlu diye hitap eden 3. kişisin, özelsin işte her şeyinden belli :) iyi dileklerinin kat be kat fazlasını senin için diliyorum, ben de çok öpüyorum seni (ve ilk fırsatta buluşmayı diliyorum bunu da araya sıkıştırayım bari)

      Sil
  30. Çok gülerek okudum yazını :) Doğum günün kutlu olsun..Nice sağlıklı yaşlara..sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ne mutlu güldürebildiysem... Hayat gülümsediğimiz anlarla güzel, hep birlikte nice yaşlara inşallah, sevgiler bizden :)

      Sil
  31. yazınızı malesef yeni gördüm, geç bir doğum günü kutlaması olacak kusura bakmayın, doğum günün kutlu olsun, çok mutlu bir sene diliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
  32. Ben de yeni kutlayabilenlerdenim:) Yeni yaşının hergünü kutlu mutlu olsun:) üzmesin hiçkimseler hiçbirşeyler seni:) muck:)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top