22 Ağustos 2012

Sayın Abonemiz:

Bu bir "Merak etmeyin ben yaşıyorum, gayet de iyiyim, deli gibi geziyorum, pcyi açmaya vakit bile bulamıyorum, söz veremiyorum ama ilk fırsatta ekranlarınıza yeni bir postla düşücem" bilgilendirme mesajıdır.

Ha bize neki? Diyorsan ekranın sağ üst köşesindeki X işaretine tıklayıp siktirip gidebilirsin. Bu msj: "Hey yaşıyon mu? iyi misin? Ses ver!" diye soran, merak eden ilgililerime yazıldı.

Gittim, dönücem. Zaten dönmezsem de biliyoruz ki Müge Anlı beni bulur.

Haydiyinnn Goten nacth. Böyle miydi bilmiyom. Almancam yok. Şekil olsun diye yazdım idare ediverin. Baayy! ^.^

Bu e-posta Samsung Mobil cihaz ile gönderilmiştir.

3 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Canım tebrik ederim,bal köpüğündewn çanta kazanmışsın :)İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müjdeyi sen verdin :) çok teşekkürler canım :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top