07 Mayıs 2012

Çanta Süsleme

Çok uzun zaman önce AVON'dan aldığım güneş koruma ürünleriyle hediye edilen bu minik hasır çantayı işleyerek kullanılabilir şirin bir çanta haline getirdim. Bu çantayı yapalı çok oldu ama yayınlamak şimdiye kısmetmiş efenim.


Tuhafiyeden aldığım cırt cırtı çantanın ağız kısmına karşılıklı olarak diktim.

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ellerine sağlık canım, güle güle kullan..
    sevgiler,
    Zeynep..

    YanıtlaSil
  2. Şirin olmuş :) Bazen evde duran eşyalarımızı bu tür değerlendirip yeniden kullanılabilir hale getirebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Ne güzel olmus :) Birgün bende bir DIY yapayim, hic daha yapmadim cünkü :)

    bouquet-defleurs.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim blogum günlük tarzı bi blog. Ama bu kendi yaptığım bir şey olduğu için paylaşmak istedim :)

      Sil
  4. bambaska bir hava kazanmis resmen. gule gule kullan.

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top