10 Mayıs 2012

New Blog Template

Adıma yakışan şeyler yapma durumlarım vol bilmem kaç... Kendimi aştım ve HTML düzenlemeyi öğrenip blog temamı değiştirdim.

Haydin millet bakın bakalım yeni blog temam nassıı olmuşşşşş??

Beğendiniz di mi? Hehehe ben de öyle düşünmüştüm.
Eveeeett temamı beğenenler, kıskananlar, özenenler, keşke benim de öyle temam olsa diyenler...

Ben bugün üşenmeden, yorulmadan saatlerce tema araştırması yaptım. Yemek, Moda, Alışveriş, Fotoğraf, Müzik, Aşk, Düğün Hazırlıkları, Retro, Vintage, Girl, Baby, Colors ve daha sayamadığım yüzlerce kategoride binlerce tema buldum.

Sakın yanlış anlaşılmasın burada blog hocalığı falan yapmıyorum. Zaten ne haddime! Sadece keyifli bir gezinti sırasında beğendiğim şeyleri paylaşmak istedim.

Siz de bloggerin sunduğu temalardan sıkılmış ve kendinize yeni bir tema edinmek istiyorsanız (burası aynı TV'de Top shopun reklamlarındaki girişler gibi oldu) buraya tıklayarak tema seçeneklerine ulaşabilirsiniz. Ben bugün yükledim ve yayına aldım bile. Göründüğü kadar zor değil. Nasıl yükleneceğini, nasıl ayarlanacağını bilmeyenler bana yazabilir. Tema ararken dikkat etmeniz gereken en önemli şey kolon sayısı. Örneğin benim temam sol widget ve blog yazılarımın paylaşıldığı ana kısım olmak üzere iki kolonlu. Bazı arkadaşlar üç kolonlu şablon kullanıyor. Kolon seçeneklerine göre arama yapıp daraltılan seçeneklerde beğendiğiniz temayı download ederek kolayca kurulumunu yapabilirsiniz.

Beğenmeme durumunuzu göz önüne alarak yeni şablonu yükleme yapmadan önce eski temanızı bilgisayarınıza şablon bölümünde sağ üst köşede Yedekle/Geri Yükle butonundan, Tam şablonu indir seçeneğiyle indirirseniz, istediğiniz zaman eski şablonunuzu kolayca geri yükleyebilirsiniz. Denemeye değer. Kolay gelsin!

21 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. haha çok sevdim de nasıl yapacağuk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle http://btemplates.com adresinden tema beğenmeniz gerekiyor. Mevcut temanız kaç sütunluysa aynı sütun sayısına sahip tema seçmelisiniz. Beğendiğiniz temayı download ettikten sonra (zip dosyası olarak indiriyor o dosyanın içinden xml uzantılı dosyayı zip dosyasından çıkarmanız gerekiyor) Sonra şablon bölümünden Yedekle/Geri Yükle kısmından Sabit sürücünüzdeki bir dosyadan şablon yükleyin seçeneğinden xml uzantılı dosyanızı seçerek blogunuza kolayca yükleyebilirsiniz. Widget genişlikleri, yazı tipi, yazı boyutu değişiklikleri bu tür özel temalarda yalnızca HTML düzenle kısmından yapılabiliyor. O noktada yardıma ihtiyacınız olursa bana supercellma@gmail.com adresinden yazabilirsiniz.

      Örneğin; Cansu'nun Mavi Gülücük blogu http://cansuusaatcilar.blogspot.com için dün tema değişikliği yaptım. Bu kendiminkinden sonra düzenlediğim ikinci tema. Değişiklik isteyen herkese seve seve yardımcı olurum.

      Sil
  2. Teşekkür ederim canım faydalı bir paylaşım olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım işinize yarayacaksa ne mutlu bana :)

      Sil
  3. canımm, ben çok beğendim, ellerine sağlık..
    ben de yenilik istiyorum..
    buara malum aşırı yoğunluktan hiç fırsatım olmuyor ama seninkine bayıldım..

    ben kafanı şişircem sorularımla bekle beni..
    sevgilerimle,
    zeynep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamı şişirmek olur mu hiç tatlım :) Soruların için hazırım, gerekirse seni yormam ben yaparım :) Sevgiler Mucx

      Sil
  4. Çok şeker, çok şirin olmuş. Terliklere bayıldım dersem yalan olmaz. Güle güle kullanın. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu tema her şeyiyle tam beni yansıtıyor. Yatak tepesindeki kız tıpkı ben! ^_^

      Sil
  5. annemle babamın yaptığı en güzel şey benim:) bence süper olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ferhatcım, Yardımların için ayrıca teşekkürler ^_^

      Sil
  7. Çok sevdim beğendim yeni tasarımını.

    İlk sakin vaktimde bende ilgileneceğim kendi blogumun arka fonu ile. Tavsiyen içinde ayrıca teşekkür ederim
    :)

    Güle güle kullan kuzucuğum

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş içim açıldı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın herkes beğeniyor :) çok teşekkürler!

      Sil
  9. yaa sen gerçekten süpersinnnn süperrrr :)
    uzun zamandır bloğuna gıptayla bakıyordum,hele terliklerine bayılmıştım.acaba nasıl yapmış diye de merak ediyordum.tesadüfen bu yazını gördüm ve çooooook mutlu oldum.çok tşk ederiz efendim :)
    ama bakıyorum bakıyorum senin ki gibi bir tema bulamadım henüz:(eğer yapamazsam ben de yardım isteyebilir miyim.
    bu arada mouse imleci yazın için de ayrıca tşkler,onu yaptım senin sayende:D
    ellerine sağlık,yüreğin dert görmesin emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yihhuuuuuuuuu!!! teşekkürler :)
      işe yaradıysa ne mutlu bana :)
      sana tavsiyem siteden tema türüne göre araştırma yapman örneğin, girl, vintage, shopping vs gibi. ben de müsait zamanımda senin blogunu bi inceler gözüme ilişen temaları öneririm oldu mu?
      ciao!

      Sil
    2. çok tşk ederim canım.ben hala bakınıyorum.senin de tavsiyelerini bekliycem :)

      Sil
  10. bananeee bende isterimmm :) çok uğraştım ama yapamadım supercellma ablaa :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top