15 Mayıs 2012

Sorun Bende Değil, Sende!

Bazılarının yapmak istedikleri ya da yapmak istemedikleri şeyler için karşısındaki insanın herhangi bir şeyini bahane olarak kullanması çok acizce. Demek ki bu insanlar kendini eleştiremiyor, demek ki bu insanlar kendinle yüzleşecek kadar dürüst değiller. Ve kafasında büyütüp sorun ettiği, aslında sizin farkında bile olmadığınız ufacık bir şeyi konuşup çözecek kadar medeni değiller, büyük değiller. Aksine belki de farkında olmadan yaptığınız bir şeyin, ya da hiç yapmadığınız bir şeyin karşılığında küsüp kırılacak ve bunu aylar sonrasına taşıyacak kadar da çocuklar. Ve evet duymaya o kadar alışmışlar ki kendilerine bir kere hayır dendi mi sizden kötüsü olmuyor. Sudan sebeplerle zar zor kazanılan şeyleri bitirmek çabasında olan bu bazı insanlar için ben sadece gülüp "yazık" diyebiliyorum. Erkek olmak yetmiyor ki, adam olmak gerek. Ben olsam çıkar karşısına açık açık konuşurum sorunumu ama onlarda haklı be abi nerde herkeste o yürek?

10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bugün twitterde bir yazı görmüştüm. Sorun bende değil sende diyorsunda bu anca, giderken mi aklına geldi, diye yazıyordu.
    Artık bazı şeyler birilerinin işlerine gelmediğinde bu lafı ortaya atıp, kendilerini sözde "iyi" göstermeye çalışıyorlar.
    Ama işte yanıılıyorlar. Farkında değiller.
    Dediğiniz gibi yürek işi gerçeği söylemek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların sözde vicdanlarını rahatlatmak için yaptıkları telkinler hakikatte hiçbir işe yaramıyor ama eminim bunun da farkında değiller.

      Sil
  2. canım, uzun zamandır yoğunluktan okuyamıyorum.. seni biri fena kızdırmış, ama emin ol bunun farkında bile değildir..
    bencillik duygusu başka birşey..
    mutlu birgün diliyorum canım..
    sevgilerimle,
    Zeynep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün öyle enteresan bir diyaloğa şahit oldum ki Zeynepcim suratımı ekşitip yok artık ya şaka yapıyor olmalısın diyebildim sadece. Ama karşımdaki insanın bana feci şekilde kurduğunu kinlendiğini görünce de yazık deyip boşverdim sadece. Hayat onları ciddiye alıp kafaya takacak kadar uzun değil. Beni tanıyamamışlar, anlayamamışlar deyip siktir ettim. Umurumda değiller valla.

      Sil
  3. Şimdi tekrar yazıyorum çünkü biraz önce yazdıklarım çıkmadııııııııı çünkü ben sanal olan herşeyden nefret ediyorum ya ben sana gelincede yaparımyorumumu ama yok illa yazıcez tamam başlıyorum konumuz asosyal tipler yani çooook güçlü görünüp aslında bi halt olmayan şahıslar bunlar konuşmaz bunlar anlatmaz sadece kurarlar sonrada en olmadık zamanda olmadık yerde abuk bi sebep yüzünden bütün herşeyi yakıp yıkarlar.Ben anlamıyorum bu kadar zormu duygularını anlatmak işte böyle tipler yüzünden senin benim gb insanlar aklına her geleni söyliyenler yani çıkıntı olarak adlandırılıyor bu toplumda çok yazık.... Tabikiii bi de şu hayır meselesi var bazı insanlar dünya ya malesef gb eşşek kontenjanından geliyorlar şeker sen kim olduklarını anlamışsındır umarım ki.......(her türlü yoruma açık)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyen sivri desin, isteyen çıkıntı. Bana göre bir şeyleri düşünmekten utanmıyorsak söylemekten de utanmamalıyız. Ama bunu yapabilmek için özgüven ve cesaret gerekir ki bu iki özellik Yüce Rabbim tarafından herkese verilmemiş. Sen ve ben gibiler işte bu özelliklere sahip olamayan ezikler tarafından sivri tabir ediliyor. Daha da sivrilip onların her yerlerine batmak dileğimle. Öpüldün Mükücüm (karşı masadan Selo)

      Sil
  4. Bu arada biraz önceki yorumu yazan benim müküüüüüüüüüüüü....

    YanıtlaSil
  5. ah selocanım ah böylesi o kadar çok ki hangi biriyle baş etcen...en iyisi kendi hallerine bırakmak...bi noktaya kadar bende taktım ama takmak sadece kendimize zarar vermek...en başta evet biraz acıtıyo sonra alışıyon bu duruma...en iyisi kendi hallerine bırakmak :) ben mutluyum saygılar sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. şimdi bide bu insanlar ne yapar biliosundur cellmam; gidipte senin anlaşamadığın diğer insanlarla kanka olup seni çekiştirir düşmanımın düşmanı dostumdur hesabı :D işte bu durum insanı çileden çıkarsada boşver demek şart devamı gelir hazırlıklı ol gerçi sen mastir yapmışsındır vızz gelirrrrrrr SERAY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol bol günahımı alırlar işte Serayım ne mutlu bana hahahaha :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top