04 Mayıs 2012

Meşhur Olmak Zor İş

Blogumu takip eden yakın arkadaşlarımdan biri sordu. Blog yazmaya başladığından beri hayatında neler değişti? Blogumu takip eden yakın arkadaşlarımdan biri diye bir açıklama yapıyorun çünkü yakın arkadaşım olup blogumda ki bir satır yazıyı dahi okumayanlar da var. Kendileri bu yazıyı da okumayacakları için istediğim gibi sövebilirim onlara hsklashdlkahsdlhasdklhasdkl!!!!! Neyse hmm dedim şöyle bir silkelendim dik oturdum. Bacaklarımı üst üste atıp ellerimi de dizimde bağlayıp derin bir nefes alıp başladım saymaya.

-Bi kere büyük bir hayran kitlem oluştu. Artık bir mekana girdiğimde insanlar üzerime üşüşüyor. Ezilme tehlikesi yaşıyorum. Aman tanrım bu supercellma bir fotoğraf çekinebilir miyiz, bir imzalı foto lütfen. Ulan kahvemi içemiyorum millete şaklabanlık yapıcam derken. Allahtan manitam yok yoksa magazindi gazetecilerdi işin içinden çık çıkabilirsen. Sadece arkadaşız lafını annem yiyiyor ama onlar yer mi kuzum. Ay ne zor iş ya. Geçen gün de bir tanesi otobüste: Ay tam bir halk kahramanı, hem çok meşhur hem ne kadar da mütevazi bakın otobüse binmiş dedi. Tanınmamak için dışarı çıkamıyorum. Maaşı alınca Bukartımı fulledim rahat rahat otobüse, metroya binemiyorum lan. Dolmuş taksilere nakit para verirken imanım gevredi. Sokağa çıkamıyorum kanka o derece. Sanırım kendime bir koruma tutucam. Onun maaşı nasıl öderim işte onu daha bilmiyore..

-Hmm bir de bana aşık olan erkekler çoğalmaya başladı etrafımda. Evet hep vardılar biliyorsun. Ama çoğaldılar. Her gün büyük hayranınım, çok iyi yazıyorsun, sana aşık oldum mesajlarıyla ismini vermeyen beylerden çiçekler, en lüküs mekanlarda mum ışığında, en pahalı şaraplar eşliğinde akşam yemeklerine davetler alıyorum. Ay hangisine evet diyeceğimi şaşırdım. Niye mi? Salak öyle mekanlara giderken giyinebileceğim elbisem mi var benim. Bi geçen yıl erkek kardeşimin düğününde aldığım siyah elbisem var. Artık o kadar çok giydim, o kadar çok fotoda etiketlendim ki o elbiseyle biri çıkıp ne o üstünden çıkarmıyorsun galiba bu elbiseyi çıkartta bi havalandır, ya da gel sana Allah rızası için bir kaç elbise alayım dese ağzımı açıp bir şeycik diyemem, Yarabbi şükür deyip oturur rezil olduğumla kalırım. Heee sen işin bu kısmın hiç düşünmemiştin di mi. Ben düşünüyorum rahat ol işte aramızdaki fark bu bebeyim. Hmm haklıyım di mi e tabi meşhur olmak zor iş bu işin bir de böyle sorumlulukları var. Off offf...

Şaka lan şaka. Hiçbir şey değişmedi kızım. Ne değişecek. Üj bej yazı yazdım diye hemen meşhur mu olucam sandın. Seni gidi çakal. Ben meşhur olunca heyy açılın ben de supercellma'nın bilmem kaç yıllık kankasıyım deyip kendine pay çıkaracaktın di mi? Yemem ben bu numaraları kaçın kurrasıyım ben kızım! Benim sayemde meşhur olma diye ben de meşhur olmuyorum sırf bu yüzden . Hahahaha tamam lan kızma iki hayal kurduk şurda. Sıçma içine... Kahkahalarla birlikte donumuza işedik :)

20 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. sen bizim evde meşhursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuhuuuuuhuuu!!! yaşasın desene kısmen gerçek meşhur oluşum ^_^

      Sil
    2. walla ben de gülüşüne hastayım :)))

      Sil
    3. Oy oy oyy teşekkürler ^_^

      Sil
  2. Hastasıyız dedeeeeeeeeeee :))))))

    YanıtlaSil
  3. kim bilir zaman ne getirir?.. ben de meşhur olduğunda ben zaten tanıyordum.. demek için geldim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha çok güldüm :) Hoşgeldin :)

      Sil
  4. biraz daha hanım hanımcık olsan,mesela hepsi iyiydi de son cümleyi kurmuş olmasan daha iyi olabilirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünceleriniz için teşekkür ediyorum sayın Adsız ama hanım hanımcık olmak pek bana göre değil, ben buyum tam olarak. Üzgünüm :)

      Sil
  5. ay şu yazıyı okurken nasıl keyif aldım nasıl güldüm kendi kendimee anlatamam harikasın ne kadar güzel kaleme almışsın esprilerle aslında güzel bir noktaya değinmişsinn tebrik ediyorumm takibindeym artk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheheh beğenmene sevindim sevgili Tuğba :)

      Sil
  6. Ben simdiden imzali ne varsa alim :-)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha olamaz mı? olabilir... belki bi gün :P

      Sil
  8. SERAY HOŞSEVER: Puhahha celmam benim yaa çok güldüm çok eğlendim gönlümün meşhuru sana ne çok yakışır böle şeylerrr

    YanıtlaSil
  9. :) eğlencelisin vesselamm :)

    YanıtlaSil
  10. eğlenceli bir meşhur olmuşsun

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top