06 Ağustos 2012

Mim - Acayip Sorular

Pek Sevgili Balböcüklerim Memento Mori, Deep, Rapunzeliçe ve Siyah Kuyu beni mimlemiş. Eyvallah canlarım, buyrunuz cevaplarım :)

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
Çaresiz bir hastalığım var zaten, 2 yıldır kimseyi sevemiyorum. Şaka bir yana ayıptır söylemesi ben zaten hakkaten günlük yaşayan biriyim o yüzden çok da şöyle yapardım böyle yapardım diyemiycem. İnsan ne zaman öleceğini bilse hayatın tadını çıkaramazdı ki, ne zaman öleceğimizi bilmemek daha güzel bence. Ama yine de 1 yıllık ömrüm kaldığını öğrensem bunu kimseye söylemezdim herhalde insanların acınası gözlerle bakması kadar iğrenç bir şey yok çünkü şu hayatta. Daha çok futbol maçına gider, daha çok küfrederdim, gönlünce yaşamanın bokunu çıkarır dünyanın anasını ağlatırdım kesin. Bi de doktorun verdiği "1 yıl içinde ölecek" raporunu alıp şu Acun'un cımbızla bulduğu enteresan tiplerden biri olarak Survivor'a katılırdım. Bu popoyla kesin ödül oyunlarını kaybeder aç kalırdım. E ne kadar zayıf ölürsem o kadar iyi, tabutumu taşıyanlar küfretmesin. ihihiihihi :) Şaka lan şaka daha çok ibadet eder, daha çok mağfiret dilerdim tabi ki Yaradan Rabbimden. Saçmalamayın düpedüz öbür tarafa gidiyoruz, bırakın fani hayatı.. :)

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Takıntılar mı ohohoho olmaz mı istemediğiniz kadar. Onları daha önce burada uzun uzun yazmıştım. Fobiye de birkaç bişey yazalım ki boynu bükük kalmasın :) Uğurböceği hariç her türlü böcek fobim var. Ay şimdi bile kaşıntı tuttu beni yaaa :S

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?
Dünyada hiç bir insan kalmadığı gün olsa olsa kıyamet günü olur herhalde. Abowww tek başıma mı göreceğim kıyameti diye tırsardım tabii ki başka napıcam. Ay Allah göstermesin ya...

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
Gidip göremediğim o kadar güzel yeri var ki deyip kendi memleketimden başlardım tabisi de. Olimpos, Kelebekler Vadisi, Kapadokya, bir uçtan bir uca Karadeniz vesair vesair. Alırdım altıma bisikletimi, sırtıma sırt çantamı, boynuma da fotoğraf makinamı başlardım kutsal toprakları gezmeye. Az giderdim uz giderdim dere tepe düz giderdim. Bizim buraları bitirdikten sonraki ilk durağım da hayallerimin şehri Paris olurdu. Of ulen offf..!

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
Hee öpeyim de çilleneyim, elimde yüzümde tavuk götü denilen o illet şeyler çıksın dimi. Manyak mıyım lan ben prens sahibi olucam diye çirkin bir kıza dönüşeyim. Ömür boyu bekar kalacaksın deseler yine de öpmem. Hiç bana göre değil. 

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
Geçtiğimiz Cuma şirket iftarından dönerken arabaya binerken taşlanmış Little Big kotumun ağının cartlayıp beni şehrin göbeğende donumun gözükmesi tehlikesiyle karşı karşıya bırakması. Allahtan üzerimde uzun bir tişört vardı da çekiştire çekiştire sokak aralarından gittim. Tükkan önlerinde tavla &çay muhabbeti yapan esnafı da hesaba kataydım iyiydi. Gece vakti güneş gözlüklerimi mi takayım diye düşündüm bi ara, yok lan manyak mısın daha çok dikkat çeker dedim, vazgeçtim. Çapraz çantamı tam popomun üstüne denk getirdim, ben adım attıkça o çarptı, öyle çarpa çarpa, topallaya topallaya gittim. Bişey değil don da ten rengiydi. Umarım gören biri olmamıştır, görmüşse de içime don giymedim zannetmemiştir. Napayım yani kıçı yırtık kotla gezmeye gitmedim ya, kaza bu herkesin başına gelebilir. E ben de bi daha Little Big'den kot alırsam. Onu da alıp mağaza yetkilisinin kafasına patlattım al sen giy diye...

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
İçine ne olmaz ne olmaz diye her bi şeyi tıkıştırdığım çantam, pudralı deodorantım, cüzdanım.

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
Kitaplardan "Kusursuz Kadınlar" filmlerden de "Broken English" olayım ben mümkünse.

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?
Yihihuhuhu ne zaman gidiyoruz? derdim ve hemen eve gidip çantamı hazırlardım. Çantayı da napacaksam uzayda :)

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?
Gözü yaşlı analar, sevdiceğinden ayrı düşmüş bacılarım, vatan sağolsun diyen ama içi acıyan amcalarım, babasına doyamadan toprağa vermiş minikler için, milletim için bir şey yapardım.
Doğuya gidip PKK'nın kökünü kazır, terörü durdururdum. Hökümetin bişey yapacağı yok bu konuyla ilgili.
Kendim içinse Pinto'nun kıçının dibinden ayrılmaz ona Şilice mektuplar yazar, evinde her yere minik notlar bırakır, kendime aşık etmeye çalışırdım. Kesin ben bi boku beceremeden elimdeki hap stoğu biterdi ya o da ayrı konu. Bahtsız Bedevi Görünmez Versiyon :)

Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler
Komik gelebilir belki ama ben kendimi en sık duş yapamadığım, terlediğim zamanlarda kötü hissederim. Bunun için de çok basit duş yaparım tabi ki. Bunu dışında bir de pms ve regl dönemlerimde kötü hissederim, bir de ıyy burdan uzak olsun migrenim tuttuğunda. Her ikisinde de yalnız kalmak isterim. Karnım ağrıdığında termoforu bacak aramdan düşürmem, migrendeyse kafamdan sıkıca sardığım tülbentimi. Bunlar dışında üzücü, sinir bozucu şeyler yaşadıysam da yine yalnız olmak koşuluyla ağlarım. Çünkü başkalarının yanında pek ağlayamam ben. Çocukluğumdan gelen bir alışkanlık.

Bu acayip mim kimlere gitsin? Mmmhhhh oo piti pitii karamela sepeti.... :P

Elmashekeri Zeynep, Denizin Yıldızı, Pamuk Prens, Ahududu Tadında Cümleler, 
bana yeni katılanlardan da
Delirme Sanatı, Ayşa's Home, Kahve İnsanları, Hale'nin Haresi'ne...

Haydin pamuk eller klavyeye... Yazmazsanız kırarım kafanızı heaaa! :P


13 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. çok güzel olmuş cnm, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Hepsini okudum, takıntılarını da :)Takıntıların bile ne şirin, senle yaşamak eğlenceli olabilir bence!Kavga çıkmaz zaten...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ama ama sen ne kadan güzel bişeyler söylemişsin bana. Bissürü teşekkürler :) mucx

      Sil
  3. yine çok komiiiiiksiiiin.
    :)

    YanıtlaSil
  4. 1-2 soru farklı olsa da bende yaptım mimi:) Okumak daha zevkli ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok eğlenceli yanıtlarla karşılaşabiliyor insan mim okurken :)

      Sil
  5. cevaplar o kadar eğlenceli ki.
    iyi ki mimlenmişsin.
    ben mimlemeseydim bile bir başkası mimlediği için sevinirdim.

    özellikle kurbağalarla ilgili yorumun eheheh.
    güldürdü beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hem mim için hem de bu güzel yorumun için :)

      Sil
  6. aaaa! bebeğim ben bunu okumuştum ama beni mimlediğini farketmemişimmm. kesin sabah okumuşumdur :P işler yoğun olmazsa bugün, fırsat bulamazsam bayramdan sonra yaparım tamam mı? ;)

    YanıtlaSil
  7. eneee ben bunu gözden kaçırmışım ya :(
    yanıtlar çok hoş inşallah en kısa zamanda yapabilirsem,yapıcam :)

    YanıtlaSil
  8. Her şeyinle sen ve blogun çok şirinsiniz :)))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top