23 Temmuz 2012

Biri Beni Durdursun. Sıkıyorsa. :P

İnsan olmak yetmez yetmiyor zaten, supercellma supercellma olmak lazım bazen...

Adının hakkını vererek yaşayan, kıskananlarını, çekemeyenlerini orta yerinden çatlatan Supercellma kıvançla sunar.

Gencim, güzelim, gözüme kestirdiğimi baştan aşağı süzerim, tepemi attıranıysa öyle böyle değil bildiğin üzerim ;)

Blogum Dergisi'nin Haziran ayında yayına giren ilk sayısında "Aşk Bence" yazımla karşınızdaydım ve daha o yazı yayınlanmadan Sevgili Okan Can Bademci "ilerleyen sayılarda yine yeni yazılarınızı isteyeceğiz" diyerek önümüzdeki sayılarda yine karşınızda olacağımın müjdesini vermişti bile. Ve bir ay aradan sonra Blogum Dergisi'nin Ağustos sayısına "Yeni Birini Sevmek" adlı yeni yazımla katıldım. Keyifle okumanızı diliyorum. Blogum Dergisi Ağustos yazarlarının tanıtım videosu için ahanda buraya tıh tıh :)

blogumdergisi.blogspot.com
facebook.com/BlogumDergisi
twitter.com/blogumdergisi


E bi de hala duymamışlar varsa  "her ay bir kız kardeşe eğitim bursu" için COSMOTURK'te yazıyorum. "Aşkın Onsuzluk Hali" adlı yeni yazımla 18 Temmuz'da yayına girdim. İlgililerime duyrulur :)

www.cosmoturk.com
facebook.com/cosmoturk
twitter.com/cosmoturkcom

İş çıkışı tekrar hastane yollarını arşınlayacak Supercellma sürüne sürüne topuklar. 
Ciao!

10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Tebrik ederim Selmacım, başarın daim olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. heeey kutlarım seni.
    yani batman spiderman bi deeee süpercellmaaaa.
    :)

    hastane geçmiş olsun.

    bak fransız sineması yazılarım devam ediyor.
    tüm iyi filmleri yazcam.
    bi de zamanın olursa iftarda bir eskimoyu oku belki hoşuna gidebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler toptan hepsi için :)

      Sil
  3. tebrikler.. yazılarını ilgiyle okuyoruz.. takipteyiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Serkan takiptesin biliyorum :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun yafruuuuuum sana bakım lazım bakım yemeğini hazır edecek azıcık ilgi şefkat gösterip sırtını ovalayacak biri dimi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh nasıl da anlıyo benii nasıl da :)

      Sil
  5. Heyy bu çok güzel bir haber,seni en en samimi duygularımla tebrik ediyorum;başarın daim olsun supercellma:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyy bu da çok güzel bi tebrik :) en kokulu öpücüklerimi göndertiyorum ben de sana, hep benimle ol e mi :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top