06 Temmuz 2012

Buyur Burdan Yak

Güne bir blog takipçisinin attığı bir maille başlayan ve gün geçtikçe izleyicilerinden daha fazla mail almaya başlayan Supercellmadan Selamlar Blogcum,

Bu yazı "yani bakınız insanlar böyle şeyler de düşünebiliyor, bunları dürüstlük, netlik adı altında sizinle paylaşabiliyor, sabah sabah geçici ve kısa bir süreliğine de olsa sinirlerinizi bozabiliyor demektir" yazısıdır.

Bugünkü mail, yazılarıma değil daha çok bana yönelik. Bay okuyucum, yazılarımla ilgili fikirlerini sunan, zaman zaman da blog düzenlemeleriyle ilgili yazıştığım biri olarak bana kendince haddi olmadığını belirterek karakterimle ilgili düşüncelerini göndermiş.

Gelen maili paylaşıp paylaşmamakta epey tereddüt ettim ama o maildeki cümleleri size aktarırken kendi yorumumu katıp konunun özünden uzaklaşabileceğimi düşündüm, o yüzden özgün haliyle paylaşıyorum. Zaten kendisinin de çekinip, rencide olacağı bir durum olsaydı bana göndermeye cesaret edemezdi değil mi?

-------------------------------------------------------------------------------------
"
Bak ne diyecem sen hani sevgilim yok diye dert yanıyorsun ya bunun nedeni senin fazlaca açık olman olabilir mi?

Mantığına göre her şey meydanda olsun diyorsun, yalan olmasın. Fakat erkekler bu tür şeyden korkarlar. Yani yaşadığın ilişkileri, hoşlandığın erkekleri yazıyorsun ya bence bu ürkütüyor insanları. Güvensizlik mesajı veriyor. Bir de sen enerjiksin mutlusun hani sanatçılar gibisin. Ulaşılmaz vurdumduymaz gibi. Bir erkeğin seni sahiplenebilmesi için sana güvenmesi lazım ama şu şartlarda sen ele avuca sığmayan biri imajı veriyorsun.
Normalde bunları yazmak haddime değil ama sen blogunden kendini o kadar açtığın için ve az da olsa bir muhabbetimiz olduğu için ve senin aradığın erkek cinsinden olduğum için bir de bu pencereden bak istedim.. Bir düşün istersen süper bayan ;)"

-------------------------------------------------------------------------------------

Benim her şey açık olsun, her şey meydanda olsun görüşünde bir insan olduğumdan bahsedilmiş. Benim hangi yazımda, hangi cümlemde her şey meydanda olsun düşüncesinde biri olduğum anlaşılmış bunu anlamadım hiç? Karşıdan öyle mi gözüküyorum ya? Allahını seven düşüncesini paylaşsın. Kendi kendime defalarca okudum bu maili. Acaba açık sözlü ve net biri olmamdan dolayı böyle düşünülmüş olabilir mi? dedim. Dobra biri olmakla "her şey meydanda olsun" düşüncesini karıştırmak çok yanlış bir şey olmamış mı?

Yaşadığım ilişkileri, hoşlandığım erkekleri yazıyormuşum ya bu ürkütüyormuş insanları. Pardon da nerden biliyorsun? Çevrende benden hoşlanan, benimle tanışmak isteyen ama yazdıklarımdan ürkmüş birini tanıyorsun da onunla mı yaptın bu kritiği?  Ben blog yazarak ne bahsettiğim adamları elde etmek ne de yeni birileriyle tanışmak derdinde değilim. Yalnız yaşayan biri olarak insanların saçmalıklarıyla, dedikodularıyla, kıskançlıklarıyla ve üzerimde olumsuz etki yaratacak bilumum davranışlarıyla uğraşmaktansa kendimle ilgili ne varsa paylaşmayı, yazdıkça hafifleyip rahatlamayı seçtim. Kimseyle değil yani derdim, kendimle.Bir erkeğin beni sahiplenebilmesi için bana güvenmesi gerekirmiş ama ben bu şartlarda ele avuca sığmaz insan imajı yaratıyormuşum. Pehhh! Napıyorum ki ben? Her gün başka heriflerle ilgili fantezilerimi mi anlatıyorum? Bkz. buna verebileceğim en iyi cevap geçen günkü bir yazımdan bu konuyla ilgili anlatmak istediklerimin özeti: Size bir sürü adamdan bahsediyorum, biliyorum ama napayım yani iyi el geldi de ben mi teke düşmedim? okey geldi de ben mi bitmedim? Deniyoruz olmuyor. Ne yapalım yani? Hayatımda biri olsun istiyorum evet. Bu net. Ama denemeden anlaşılabiliyor mu? Mümkün değil. Napıyoruz, tanışıyoruz, yazışıyoruz, çıkıyoruz, konuşup görüşüyoruz bakıyorum bende bi iç kıpırdanması yok, olmuyor. Ya ben istemiyorum, ya karşı taraf. Ya da beklentilerimiz birbiriyle örtüşmediği için olmuyor hoşlanma, elektrik olsa bile. Her gün başka adamlarla görüşüp türlü haltları yiyen ama bunu sessiz sedasız karda yürüyüp izini belli etmeden yapan biri, hayatına dair birçok şeyini burada sizlerle paylaşmaktan çekinmeyen benden daha mı güvenilir? Güvensizlik mesajı nedir ya? Bir insanın bir şeyleri açıkça ifade ediyor olması, cesurca paylaşıyor olması onun güvenilmez olması mı demek? Bu ne tuhaf bir denklemdir yaa, ya da ben güvenin ne demek olduğunu öğrenememişim henüz.

Ele avuca sığmayan insan imajı yaratıyormuşum. Çok enerjik, çok sosyal, çok dışadönük ve yüksek bir özgüvene sahip olmam mı bu imajı yaratan? Yoksa hayatına biri girdiğinde onunla yetinmeyip başka maceralar peşinde koşacak biri gibi mi gözüküyorum? Bunu düşünen biri beni tam anlamıyla anlamamış, tanımaya çalışmamış demektir. Şu saatten sonra tanımasın da zaten. Kimseye kendimi anlatmak gibi bir derdim hakikaten yok. 

Bir de yeri gelmişken belirteyim. Geçenlerde de adsız yorumları kapatmama sebep olan bir yorum almıştım. "Çok iyi kızsın ama karşıdan kaşar gibi görünüyorsun diye" Yorumu yapan kişi tanıdık biriydi belli ki. Ama burada önemli olan benim kaşara benzetilmem değildi zaten, bu yorumu yapacak insanın kimliğini gizleme gereği duyan götü yemeyen biri olmasıydı benim için. Bi de ne derler "Kişi kendinden bilir işi" kendisi gibi zannetmiş beni. Böyle insanlar için ne diyebileceğim bir şey, ne de onlara laf yetiştirecek zamanım yok. Benden uzak, cehenneme direk. Çünkü o yorumu yapan şahsiyetsizin her gün buraya girip beni okuduğunu istatistiklerden, ip denen olaydan görebiliyorum. Oradan bakınca salak mı gözüküyorum dostum. Üzgünüm, yanıldın. Sieeeeeeeeee!

Diyeceğim şu ki: 
Benim gocunacağım bir durumum olsaydı kendimi deşifre etmeden bir blog açar her türlü konuyu döndürürdüm kimsenin ruhu bile duymazdı. 

Ben blog yazmadan öncede aynı selmaydım. Ben hep benim. Hep buyum. Blogdan önce de sevgilim yoktu, şimdi de yok. Sevgili konusundaki talihsizliğimin -megolamanlık gibi olmasın ama- çıtası yüksek biri olduğumdan kaynaklandığını düşünüyorum, blogda yazdıklarımdan dolayı değil. Blog sebep olsaydı, öncesinde doğru düzgün bir ilişkim olurdu. Erkeklerin çoğu özgüven sahibi, kendi ayakları üzerinde duran, kendi hayatını kurmuş, kimseye muhtaç olmayan zeki kadınlara yanaşmıyor çünkü. İstisnaları bilemem, bana denk gelmedi. Biraz güzel ve aptal olmak gerek, e o da bende yok sorry. 

Ben açığım, sosyalim, enerjiğim. Bunlardan hiç birinin de kötü karakteristik özellikler olduğunu düşünmüyorum. Sevgilim olsun diye de başka biriymiş gibi davranamam, kendim olmaktan uzaklaşamam. Bu kendime yaptığım en büyük haksızlık olur. He burada yazdıklarımdan ötürü güvensizlik imajı yaratıyorsam, sahiplenilmez insan fikri yaratıyorsam da umurumda değil. Burayı ünlü olmak, yazdıklarıma hayran olan bana aşık olacak birini bulmak, sevgili yapmak için gelmedim. Çok şükür ki elim yüzüm düzgün, bi şekilde giderim var. Salt sevgili bulmak olsaydı derdim, rahat olunuz sevgili okuyucum her şekilde bulurdum.

Son söz. Bu yazıyı insanların düşünceleri konusunda ne kadar uçlara gidebileceğini, saçmalamakta sınır tanımadıklarını görünüz diye yazdım. Yoksa bilen biliyor, anlayan anladı "ben çoktan bıraktım insanların hakkımda ne düşündüğünü umursamayı"..

Rasgele....

30 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. bi kere erkekler kız arkadaşlarının eski sevgililerinin muhabbeti olsun istemezler yani bitmiştir mümkünse hafızandan hayatından herşeyinden sil ve sakın açma o konuyu İSTERLER...

    öyle enerjik dışa dönük özgüven sahibi kızları da sevmezler fazla akıllı olur o tipler erkekler akıllı kadın sevmez gözü açık olmayacak saftrik olsun biraz mümkünse kolay kandırılabilecek cinsten..

    Böyle hanım hanımcık ağzı var dili yok herşeyi kabul eden ben bilmem beyim bilir desin mümkünse..

    En büyük hata başkası için başkası olmak..
    daha önce bi yazımda yazmıştım tuzlu kurabiye istiyosan pastayı seçmeyeceksin kardeşim...
    boşuna demiyolar akıllı kadınlar yanlız kalır diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlık Umaycım, çok iyi geldi yorumun...

      Hayatta en doğru bildiğim ve en iyi yaptığım şey hep kendim olmaktı. Bu yüzden çok zaman eleştiriye mağruz kaldığım gündem olduğum oldu ama yine de bildiğimden şaşmadım. Bu yüzden "çoğunun sevmediği ama o olmak istediği kişi" tabirini kullanıyorum ya kendim için, haksız da sayılmazmışım bir kez daha anladım.

      Sil
    2. aynen seni olduğun gibi kabul edecekk senin kadar deli olan biri çıkana kadar yanlız kal arkadaşım sana yok öyle niye dedin yok öyle niye yaptın deyip bunaltacak insan kanbur olur sadece ve tabirin çok ama çok doğru kendinle ilgili başkalarına ukala gelebilir gelsin üstüne bi de soğuk su içsinler..

      Sil
  2. ah canim benim ya, sen hic takilma boyle disavurumlara.
    seni tanimayip sadece maili okuyan da buradan surekli sevgili arayisinda oldugunu falan sanir ki abimiz sanirim kendi adina bu mesaji almis ve kendine yontmus.
    dereyi goremedigi halde pacalari sivamis.
    ustune bir de kollari sivamis, seni duzeltmeye.
    ama ...mis sivamis, agzina yuzune bulastirmis bence. acemiligine verelim, icimizden gulup gecelim, derim ben. :)

    ama yok, tacize devam ederse, afişe edip seslice gulelim de digerlerine ibret acemi hadbilmez arkadaslara ibret olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah baksana yahu ürkütüyormuşum falan :) farkında olmadan neler yapmışım meğer ben :)

      Of allahım ne zaman dünya yaşanabilir olacak, ne zaman böyle gerzek tiplerle uğraşmak zorunda kalmayacağız ne zaman ne zaman...

      Valla yaparım bilirsin, bi adım daha ileri gitmeye kalkarsa kendini aşıp ScreenShot'la deşifre ederim

      Sil
  3. Genel olarak Türk erkeğinin en büyük problemi; bir sorun olduğunda, onunla yüzleşip, sorunu anlayarak çözmek yerine; sanki o sorun yokmuş gibi yaşamaya devam etmeyi seçmeleridir. Ancak ilişkiler suskunlukla en büyük yaraları alır. Konuşmak ile ilgili erkek hatası ise konuşmayı illaki güç kullanıp bağırıp çağırarak kendi fikrini karşındakine empoze etmeye çalışmaktır. Susmayan erkek de höt zöt ederek hizaya sokmaya çalışır ki. Zavallılığın dik alasıdır.

    Bunlar genel olarak türk erkeğinde rastlanan ortak özelliklerdir.

    Erkek sahiplenir ve susturur.

    Konuşacak, derine inecek kadar güçlü değildir çünkü.

    Hal böyle olunca da çoğu erkek konuşan kadından korkar. Ama işşin vahim olanı aslında korktuğu o kadın değil de kendisindeki yüzeysellik ve ilişkilerde sorun yaşandığında derine inme korkusudur. Yani kendi sorununu bile teşhis edemez ve kadına der ki sen çok konuşuyorsun. Susmaktaki zayıflığı göremez. Karşısındakini suçlar.

    Benim bu yaşa kadar gözlemlediğim budur. Aksini söyleyenlere kahkahalarla gülüyorum, çünkü aksini savundukça daha katedecekleri yolun başında bile olmadıklarını görüyorum. Ki tarji komiktir. Gülünür bu duruma... :))

    Çok iyi bir yazı yazmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende çok iyi yazmışsın çok doğru bi tespit..
      bi erkekten bunları duymak çok daha iyi:)

      Sil
    2. Vladimir döktürmüş hakkaten :) Bir yazmış pir yazmış, ellerine yüreğine sağlık!

      Sil
  4. Ne tipler var Allahım.. Sen uzak eyle.
    Kendi çıkmış bir yola. ki bu yol kız tavlama kanımca. başkalarını da kendince öyle sanıyor. Az samimi ol, yüz buluyor.
    Sen gereken cevabı vermişsin zaten. Diline, eline sağlık.
    Böyleleri de hadlerini bilirler belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En komik bulduğum insanlar kendilerini akıllı zannedenler değil, karşısındakileri aptal zannedenlerdir. Ki bu arkadaşımız da tam olarak öyle. Yazdığı mailde ne yapmak istediğini anlamadığımı/anlamayacağımı mı düşündü ki :) Bana açık açık yazıldığını mesela :P

      Herneyse derdi, ağzının payını alınca anlamıştır umarım her kuşun etinin yenmeyeceğini :)

      Sil
  5. ya bak bence blogçularla ilgili yazma yaw.
    :)
    yani işte bildiğin gibi yaşıyorsun.
    yapma işte açıklama filan.
    :)
    boşveeer ya girme böle yazılara sen.
    açıklamaların güzel o başka.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye yazmayacakmışım blogçularla ilgili? Onlar aleni bana yazarken iyi yaa :)

      Evet bildiğim gibi yaşıyorum, bildiğim gibi yazıyorum. Bu hep de böyle olacak, ama insanlara bazen haddini bildirmek gerekir. Gerekir ki bir daha aynı şeyi yapmalarına fırsat vermemiş olalım.

      Yazmamı istediğin özel bir konu/tarz var mı bebeyim? O konuda yazayım ben :)

      Sil
    2. :) ay tamam kızma. ya ben canın sıkılmasın diye öle söledim. bloglarında birileri senin hakkında yazabilir ne bileyim oluyordur belki, veya maille sana yazan da olur. sıkma canını ya. elbette bildiğin gibi yaşayacaksın yazacaksın. gayet de iyisin ki zaten. blog yazıları mailler filan sıkma canını. yazan ne yazarsa yazsın aman nolcak. bak yüzbinlerce blogçu var.

      seni birisi çok rahatsız ederse ne bileyim çözüm bulursun. çok ciddiye alma da onlar da kimseler ciddi alınmış olmasınlar diyorum.

      ne güzel keyiflisin yazıların da keyifli. sadece canını sıkma unut gitsin diye söledim. hepimiz blog tutuyoruz işte. bence blogçularla ilgili yazmak bir şekilde blog yaşantımızda canımızı sıkabilir.

      neyse beceremedim. canını sıkmayasın diye hiç girme filan dedim.

      ay istediğin gibi yaz zaten. yazılarına karışmak için sölemedim. blogçularla ilgili yazışmalara girme keyfini kaçırma filan demek istedim sadece.

      :)

      sıktıysam kızdırdıysam özür. senden yana senin keyfin kaçmasın diye söledim.

      bloglarda birbiriyle çekişen çok. ne bileyim işte hiç bulaşma filan.
      :)

      yanıt bile vermek gereksiz ki. seni okuyan seven seviyo ki zaten. yanlış anlayan da anlasın be nolcak.
      :)
      tekrar özür.
      :)

      Sil
  6. insan kendi gibi olmalı... er kişi kendince açık olmaya çalışmış, böylece seni tavlayabileceğini düşünmüş. ama kalple akıl ortada buluşmayınca yapay kalıyor işte böyle... takma sen insanları... onlar yüzünden kendimizden vazgeçiyoruz sonra...

    Vladimir'i de takdir ettim... saygılarımı sunarım kendisine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan bu konuda güçlüyüm kimse için kendim olmaktan vazgeçmiyorum, Allahtan yani...

      Teşekkürler desteğin için, iyi ki varsınız

      Sil
  7. Takma kafana, bazen bazı insanlar böyle densiz olabiliyor işe..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçici bir sinir patlamasıydı sanırım, artık iyiyim, biraz da sayenizde :) muck

      Sil
  8. sen, kendiyle barışık, kompleksleri olmayan, kendi olabilen çok cesur bir kızsın. gelenekçi muhafazakar toplum ikiyüzlü, korkak, köle ruhlu, itaatkar insanlar ister. bu yüzden sen bu normlara göre makbul biri değilsin.
    12 yaşındaki kız çocuğuna tecavüz edebilenler namuslu olmaktan dem vururlar. böyle ikiyüzlü sahtekar bir toplum işte..
    doğrusunu istersen bazan sana çok imreniyorum.. keşke bende böyle dayatmalara boyun eğmeyen cesur bir insan olabilseydim diye..
    aklıma gelen bir alıntıyla bitireyim. gerçi senin ihtiyacın yok. sen zaten uyguluyorsun. bizim daha çok ihtiyacımız var bu söze.. :
    "Kimseyi değiştiremezsin hayatta.. Ve kimse için de değişmemelisin ! Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler gelsin seninle .. Ne sen başkası için mecburi istikametsin , Ne de Bir başkası senin için... Yanındakiler seni mutlu ettiği sürece kalsın hayatında......Bu Yüzden..; İstediklerim yanımda..İstemediklerim yolunda olsun."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkancığım ne güzel şeyler söylemiş, ne güzel yazmışsın ya korkarım ki yorumun sonunda kendimi tutamayıp ağlayacağım sevinçten. Sadece sanal ortamdaki diyaloğumuza rağmen ne güzel analizler bunlar.

      İmrenilecek bir hayat yaşadığımın gerçekten farkındayım, bu yüzden kıymetini bilmeye tadını çıkarmaya çalışıyorum elimden geldiğince. Bir de ucundan özenen, imrenen herkes için yaşamaya çalışıyorum. Ama en büyük desteğim sensin, sizlersiniz. Her an omuzumda bir el hissetmek gibisi yok, inan bana!

      Şimdi keyifle işime dönebilirim musmutlu oldum :)

      Sil
  9. Konuya girmicem. zaten yazmışlar gerekenleri. ankete takıldım ben. çözemedim.

    Eğlenceli 19 (54%)
    Keyifli 13 (37%)
    Saçmalıyor 1 (2%)
    Sıkıcı 2 (5%)
    __________________

    %98 benim kafama takılan bu anketin % hesabının % 100 ü tutması gerekmiyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir söz var geçen gün okudum, dediğine hatta cuk oturuyor :

      "İnsanlar seni yanlış anladığında dert etme ;duydukları senin sesin/Aklından geçirdikleri kendi düşünceleridir"

      Nokta arkadaşım!!!

      Bu arada bu kişiyi dikkate almayı bırak bence,çok sıkıcı bulan saçmaladığını düşünen kişiye sor bakalım,iki lafı biraraya getirip kendisi yazabilir mi böyle devamlı ve okunaklı ,keyifli!!!boşversene sen!!
      Bu arada seni kendi miminde mimledim,bir ziyaretime gel istersen:-)))

      Sil
    2. Kantemoriciğim şu anda da oranlar %97 yapıyor. Ben de çözemedim bu işi, açıkçası farketmemiştim sen uyarana kadar. Bi tamamlansın da öyle bakiciğim :)

      Sil
    3. Sevgili Şanselizeciğim çok teşekkürler desteğin için, yanımda olduğunu hissetmek çok güzel :)

      Sil
  10. Öncelikle Viladimir , Umay ve Deep esas söylenenleri öyle güzel söylemişler ki…..Hakkaten çok doğru..Bir kere sen olduğun gibi yaz , samimi yaz ki öyle görünüyor..Biz gülerizde ağlarızda seninle..Çok tatlısın..Ama bak blog camiasında yazı yorumları dışında mail olayı devreye girince inan bana yanlış anlaşılmalar olabliyor ki bunun en güzel örneklerini ben bilhassa yaşadım..Yani yazısını görüp naif, zarif sandığın, can, arkadaş sandığın kişiler seni kabalıklarıyla ve lütufkar tavırları ile şaşırtabiliyor..Yani kabaca sağ gösterip sol vurabiliyor….Aynı gerçek dünyada olduğu gibi..O nedenle benim sütten ağzım yandı yoğurdumu üfleye üfleye yemeyi tercih ediyorum..Akşam akşam amma çok özlü söz kurdundun bana yav..Hadi gittim ben....:):):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler her bir yazdığın için :)

      Sil
  11. Yukarıdaki yorumlar o kadar yerinde ve iyi ki yazılacak bişey kalmamış :) Takma kafanaaa öperim ben seni kocaman kocaman sonra hep birlikte mutlu oluruz, yaşar gideriz, başkasının ne dediği ile ömür geçer mi ayol (KPSS sonrası beyin sulanması :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her türlü iyi gelir bana senin yorumun canımıniçiii :) öperim en kokulusundan

      Sil
  12. Seni tanıyan olarak ben diyorum ki evet adam doğru tespitlerde bulunmuş hayat dolusun enerjiksin kıpır kıpırsın vs vs daha bir sürü şey sayılabilir. Ben şahsen bir erkek olarak evet en başta tanımadan önce yok ben bunu elimde tutamam çok fıkır fıkır çok kıpır kıpır çok hareketli derim...ama seni tanıyan ben sevgiye aşka büyük saygı duyan Selma nın keşke biri olsada ben dursam o hayat katsa o hareket katsa dediğini duyar gibiyim. Bi kere evet Selmaya ayak uydurmak zordur ama Selma öyle göründüğü kadar ulaşılmaz zor biri değilki :) Yeter ki doğru frekansı bul :) Yeter ki Selma ya nasıl yaklaşabileceğini iyi belirle :) Karşında dimdik durur senin gel bana aşkı yaşat diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun da bu zaten beni tanımadan hakkımda ahkam kesmeye kalkmış. gereksiz bir tip, gereksiz bir olay.

      Sil
  13. Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
    Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

    Ayrıca:

    Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
    Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

    Tanıtım sayfanıza girmek için:
    link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
    burada KİŞİSEL BLOGLAR sekmesine geçerseniz burada da GÜNCE BLOGLARI sekmesindeki indexte blog adınız bulacaksınız.
    Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

    Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.
    Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz..

    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top