11 Temmuz 2012

Gerçek Ol Olur mu?

Nerede olduğumuzun,
Ne yediğimizin,
Ne yaptığımızın önemi yok.
Sadece yanımda ol yeter. 
Nefesini,
Sıcaklığını,
Gittikten sonra saatlerce üzerimde kalan kokunu hissedeyim yeter.

Seni düşünürken hep böyleyim ben.
O ağzımın kulaklarıma kadar varışı da,
Aptal,
Bildiği her şeyi unutmuş, 
Özürlü gibi davranışlarım da hep aşırı doz mutluluktan.
Ötesi berisi yok ki, mutluluk sensin benim için.

Doğum günlerimde pastamı üflerken,
Kahve fallarında fincanımı açarken,
Dilek ağacına çaput bağlarken dilediğim de sensin...

Gerçek ol olur mu?


12 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. çok beğendimmm yüreğine sağlık bence de aşk bu ya kesinlikle ötesi berisi yok

    YanıtlaSil
  2. çocuğa dirsek ata ata mahvettin.. korkudan gelemiyor kii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. du bakayım hangi çocukmuş bu? benim niye haberim yok :)

      Sil
    2. başını azıcık yukarı kaldır.. işte orda sırtını dayadığın çocuk :))

      Sil
    3. yaaa serkancığım aşkolsun ben de sağa sola bakınıyorum nerde diyee hehehe :)

      Sil
  3. Aha benim gibi biri daha=)Ben de arada "nerdesin??" diye soruyorum, cevap alamayınca demek ki zamanı daha gelmedi deyip kendimi avutuyorum=)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bir gün gelecek o zaman, hiç beklemediğimiz anda yanımızda bulacağız...

      Sil
  4. :)
    Umarım, en kısa sürede oralarda bi yerlerdeyken, bi bakarsın yanında oluvermiş ;)

    YanıtlaSil
  5. Of cok icten:) gercek olsun emi...bide bu acilin ben doktorum demis gibi prum seysini nasi yapiyosunuz bloguma ugrarsanz yazarmsnzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler inşallah gerçek olur :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top