12 Temmuz 2012

Kimliğini açıklamak istemeyen Blogır :))

7 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. upsss birilerine bişiler gitti buralaradn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla bişey gitmedi.

      Kız hiç aklımın ucundan bile geçmeyen şeylerle karşılaşıyorum ya yazılarıma gelen yorumlardan hani "hee benim de başka işim gücüm yok ya sizin hayatınızın takipçisiyim size gönderme yapıyorum sürekli" dedirtiyorlar insana bazen.

      Sil
  2. fotoğraf güzelmiş, sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir blogun var =)
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. ha ha foto çok sevimli.
    :)

    YanıtlaSil
  5. çok sempatik bi foto yaw.
    :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top