09 Temmuz 2012

Evde Kalmış Kız Modu ON Again!

Bütün arkadaşları evlendiği ve kendisi evlenirken geride gelin ayakkabısının altına ismini yazacağı, kınasını yakacağı, mumunu tutacağı ve çiçeğini atacağı kimsesi kalmayan supercellmadan tekrar selamlar millet. 


Buralar pek bi sıkıcı. Daraldım bunaldım. Zate tek başımayım, iş çok, psikolocim çökmüş üstüne bir de "şekerim önümüzdeki hafta şu gün kınam bu gün düğünüm var diyen bir arkadaş telefonu". İsyaaeeeeeeeennnnn diye bağırasım gelmedi değil valla ne yalan söyliyeyim. 

Feysbuka her girdiğimde yüzüme tokat gibi çarpan, "Evleniyoruz Mutluyuz", "Evliliğe ilk adımı atıyoruz Bilmem kimle bilmem kimin nişan töreni", "Bu mutlu günümüzde sizleri de aramızda görmekten kıvanç duyarız" türevi süslü cıngıllı laflarla gönderilen Düğün ve Nişan davetleri yüzünden Feysbukumu dondurasım var. Zate hepsini geri çeviriyorum. Yok artık bi de çıkıp gidicem. Bozarım la düğünü, kavga çıkarırım. Meheheh :)

Bütün bunlar yetmiyormuş gibi bir de yemeden içmeden yüklenen Nişan, Kına-Düğün-Balayı-Dış Mekan zincir albümleri. Kıskançlık hormonum tavan yapmış durumda.  Evde Kalmış Kız Modu On Again! Haydi çık çıkabilirsen. Yaz mevsiminden soğudum lan sizin yüzünüzden. İyi güzel evlenin de bu ne yahu günaşırı davet, gün aşırı düğün. Evlenen var evlenemeyen var. Ayıp ayıp! :) Evet evet ben iyisi mi hesabımı dondurayım. Eylül, Ekim bilemedin Kasım gibi açarım. O zaman biter ya da bitmeye yüz tutar bu atraksiyonlar.


Ha bir de sağlı sollu gelinlik butiklerinin olduğu bir mahallede oturmak diye bir gerçek var. Ne büyük imtihan yarabbi. Yani ben gibi "evlenmeye niyetim yok yaeee" diyen biri bile sıçar bu durum karşısında. Yukarı baksan gelinlik, aşağı baksan gelinlik. Her biri bir öncekinden vazgeçirtçek "yok yaee bu daha gözel bu olsun" dedirtecek ve insanı ayran gönüllü yaptıracak cinsten. Hele caddede elinde gelinlik kutusuyla bi gelin adayıyla karşılaşmayayım omuz atıp yere yapıştırasım geliyor. Şaka lan şaka. O kadar da değil. Kendimizle dalga geçiyoruz şurda ağız tadıyla. Omuz falan atmıyorum ama yanlarına yanaşıp usulca: "Pardon, merhaba ben Selma. İiiiii şeyyyyyyyy ben evde kaldım da benim adımı da rica etsem ayakkabınızın şöyyyleeee en silinmeye müsait yerine yazar mısınız diyip" kaçıyorum. Sanırım bugüne kadar kimse yazmamış olacak ki halen bi tırt yok kısmet sorunsalında. 

Bir de zamanın birinde nişanda kurdeleden bir parça yutmak kısmet açıyor dediler e umut fakirin ekmeğe ben parça olayını hani küçük yutarsam görülmez, gözden kaçar falan diye abartıp biraz büyükçene tuttum parmaktan sarkınan uzun kısmı yuttum. Bu saçma adeti ortaya atan kişiyi Allah bildiği gibi yapsın. Olayı hızlandırmak için kurdeleyi biraz büyükçene yanii onbeşer cm kadar yutan beni de tabii. Kısmetim açılacak diye yuttuğum kurdeleler midemde yumağa dönüştü hala bir kıpırdanma yok. Hee pardon kıpırdanma var ama midemde. Kısmet bulacam, evlenecem diye az daha midemi deliyordum. Toktor kızım naptın sen? Deli misin demişti ultrasonda midemdeki kitleyi görünce. Halden anlayan biri değilmiş vesselam.

Birkaç arkadaşımın nikah sonrası ters dönüp fırlattığı buketini tuttum. Ama bu da illa bana at illa bana at diye başının etişini yiyişimden anlayacağınız üzre planlıydı. E bi de boyun accık uzun olduğu ve ben en az 10cm platform ayakkabı giydiğim için diğer kısçelere fake atıp buketi kaptım. Kaptın da n'oldu diceksiniz. Haklısınız bir mok olmadı.

Okunacak üflenecekleri denedik. Yenilecekleri yedik. Yutulacakları yuttuk. Duyduğumuz her bi'şeyi yaptık neredeyse. Başka yapılacak, yenilecek yutulacak bir şey var mı ki? Kısmet açan. Bilipte söylemeyen nolsun :D

Haftasonu istikamet: Telli Baba. Marşş Marşşş!!! :)

19 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bu facebook var ya İngiltere de kanıtlanmış insan psikolojisini olumsuz etkiliyormuş tamda senin bu parmak bastığın husular yüzünden :)).
    Senin yaşlarında bu durumlar yaşanıyor yani her genç kızın başından geçiyor meraklanma , önemli olan yaşadığın anın tadını çıkartmak nasıl olsa evleneceksin bu yaz yada önümüzdeki yaz değil mi? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyük ihtimalle önümüzdeki yaz :D:D:D bu yazı ortaladık, şimdi evlenme teklifi alsam yine de yetişemem :D

      teşekkürler desteğen için iyi geldi valla :P

      Sil
  2. sana bir tavsiye bu konunun üstünde durmayı bırak hayatını yaşa,sıkma güzel canını günü geldim mi gelir talibin:) o istediğin büyük günde varya hani, o ayakkabının altına erkek ismi yazılıyor mu bilmem ama yinede benimkini bir yazarsın sen hatta yanınada not tut soy adı gibi mutlu olsun yazarsın "lütfen" :)he bide yaşıtım olsan talibin olurdum hiç yoktan idare eder bi talip olurdum yine, çirkin olsun benim olsun derdin yani :Dama ablamızsın işte kör abilerime sesleniyorum ne arıyorsunuz len!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya yok be tatlımm ne üstünde durması ne kafaya takması eğleniyorum ben bu konuyla, hiç belli olmuyor mu allah aşkına espirilerimden :):)

      Kendimle dalga geçiyorum ben hayatı tiye alarak. kafama taktığım falan yok. Sanırım kafaya takacağım son konu bu olurdu evlenip boşanmış biri olarak ;)

      Kör abilerin sağır da sanırım Veysooo :)
      talibim olurmuşmuşş delüüüü :P

      Sil
  3. sen hariç tüm yaşıtların evlilik yoluna girdiyse olasılıklar şu şekildedir:
    -dış görünüşe fazla önem veriyorsundur
    -iç dünyaya fazla önem veriyorsundur
    -kendine ve rahatına fazla önem veriyorsundur
    -beyaz atlı prensi bekliyorsundur
    -ya da kaderiniz gelecekteki çocuklarının babasıyla seni birbirinize hazırlıyordur.

    son olasılık istatistiksel olarak her zaman diğerlerinden daha kuvvetli.bunu düşün ve o hazırlığın keyfini çıkar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa aslında kendimle dalga geçiyorum tamamen bir şeyleri taktığımdan değil :)

      Sil
  4. ebru i.s ye katılıyorum bence akışına bırak birgün o seni bulacak. Kadere kesinlikle inanıyorum hatta bazen biz boşuna planlar yapıyoruz gibi gliyor.. sanki planlar çoktaaan yapılmış biz sadece uyguluyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç plan yapmam ben, sevmem planı.. Spontane yaşamayı severim. Kaldı ki evlilik için plan yapabilecek bir durumda değilim çünkü daha aday adayı bilemm yokk :D Kaderrr Kahpeee Kaderrr :P:P

      Sil
  5. bekar insan yanından gelin arabası geçerken şöyle der'''ayyy ne güzeelll''

    benim yanımdan geçtiğinde

    ''salak lan bunlar''
    hatta bağırasım geliyo 'lan oğlum manyak mısınız siz işiniz mi yok kızım gel yol yakınken dön''diye gelinin eteklerine yapışasım geliyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişimm 2. paragraf :))

      http://supercellma.blogspot.com/2012/06/5ayi-devirirkene.html

      Sil
    2. eheheee tamam okudum:p

      Sil
  6. yanıtla diye diye cidden delüüü oldum :D bi konuyu çok tiye alıyorsan yine bi takıntı vardır ama :)neyse boşanmış falan derken sen zaten yaşayacağını yaşamışsın hayat sana güzel yalnız ve eğlenceli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blogır şeysi iyice kafayı yedi yanıtla butonu bende de yemiyo baya bi ıkınıyom yanıtlayabilmek için :D birkaç saat uğraştıktan sonra nihayet başarıyla yanıtlıyorum :D

      bi konuyu çok tiye almanın onun takıntı olduğu konusunda sana katılmıyorum, ya da bizim takıntı anlayışımız farklı bilemiyciğim :D

      ama hayat bana güzel o konuda hemfikiriz ;)

      Sil
    2. tekte çalıştı işe bak :D konudan konuya değişebilir diyim ozaman :D hep güzel devam eder inşallah iyi eğlenceler :D

      Sil
  7. Hoşgeldin o zamaaann :)

    YanıtlaSil
  8. Annesiyle babasının yaptığı en güzel şeyyy...Heyy bu ne anlamlı ne hoş bi cümle böyle ....Bu erkeklerin gözü kör falan olmalı senin gibi güzel bi hatunu göremiyorlarsa eğer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyy bu ne güzel yorum böyleee :) teşekkür ederim çok. beyler duyduk mu cümleyi alooo :)

      Sil
  9. Ahaha :D Çok eğlenceli bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top