26 Temmuz 2012

Oje Kokusu'ndan Hediyelerim Geldi

"Enfeksiyon Mağdurlarını Koruma ve Kollama Derneği" adında bir Dernek kurmak için kolları sıvayan Supercellmadan Selamlar Blog

Gün geçmiyor ki bir enfeksiyon hastalığına yakalanmayayım. Bu seferki türümüz bağırsak enfeksiyonuydu. Pazar günü küçük ablamda iftar davetinde oruçlu kafayla top patladığı gibi 2-3 bardak üstüste içtiğim su -meğer çeşme suyuymuş :S- bağırsak hassasiyeti olan biri olarak beni enfeksiyona mağruz bırakmış. Evde ve iş yerinde sürekli cici su* içiyorum ben. O akşam yediğim karnıyarık da enfeksiyonu dört gözle bekleyen bağışıklık sistemi zayıflamış vücuduma dokununca bağırsak enfeksiyonu+gıda zehirlenmesi bonusuyla hastanelik oldum. 2012'nin başından beri geçirmediğim enfeksiyon rahatsızlığı kalmadı sanırım. Yediğim iğneler, içtiğim antibiyotik ilaçları hiç söylemiyorum bile. Ama Allah beterinden korusun tabi. En azından gerizekalılık gibi ömür boyu iyileşmeyecek bir hastalık değil. Çünkü antigerizekalılık diye bir ilaç yok ama antibiyotik denilen bir ilaç var ve düzenli içildiğinde çabucak kendine getiriyor insanı. 3 günde 2 kg verdiren, ben gibi iştahlı birine bile hiçbir şey yedirmeyen lanet bir hastalık bu. Şok diyetler falan bok yesin. Mmm ne desek adına: "Enfeksiyon Diyeti" meheheh :) Bağırsak Enfeksiyonu fena kilo verdiriyor. Çünkü hiçbir şey yiyemiyorsunuz, yediğiniz anda da ya alttan ya üstten cort diye çıkıveriyor dışarı. O her yolu deneyip zayıflayamayan teyzelerim, ablalarım buyrun bağırsak enfeksiyonu olun istemediğiniz kadar zayıflayın. Töbeler töbesi şaka lan şaka.

*Cici Su. Bildiğiniz Hazır Su. Zehruş yengecim doladı bu tabiri dilimize seviyoruz biz böyle demeyi. 

Gelelim postun konusuna, kuru fasulyenin faydalarına, pardon oje kokusunun faydalarına. Çok şanssız biri olduğumu her fırsatta söylüyorum. Ama bu kez şans bana güldü ve Sevgili Oje Kokusu'nun çekilişinde o mikemmel ojelerle dolu kutuyu ben kazandım. Mailboxumda "Çekilişi sen kazandın" mailini görünce açıkçası gözlerime inanamadım. Pencereyi kapatıp tekrar açtım. Mehehehe :) Hastalıklarla boğuşurken nasıl moral oldu, nasıl iyi geldi bana bu hediye anlatamam doğrusu.
Canım Ceydacığım Pazartesi hemen bi güzel sarıp sarmalayıp paketi kargo yaptı ama ben 3 gündür istirahatli olduğum için e paket de şirkete geldiği için hediye paketime az önce kavuşabildim. Ojeleri çok seven, oje sürmediğinde kendini çıplak hisseden, oje delisi biri olarak bu hediyeyi kazanmış olmaktan ötürü ayrı bir mutluyum. Hele bir de böyle cici mi cici birbirinden güzel renk ojeler ve tırnak süsleriyle dolu bir hediye olunca mutluluğum daha da katlanıyor doğrusu. Uzun zamandır Her Gün Yeni 1 Oje postu yapmıyordum bu yeni cicişlerle uzun süre güzel mi güzel postlar hazırlayacağım gibi görünüyor. Ceyda'ya bu güzel hediyeler için maille bir kaç yüz bin kere teşekkür ettim ama yüzbinbirinci kez yine teşekkür ediyorum. 

Çok teşekkürler Ceydaa iyi ki varsın Ceydaa Ay Lav Yu Ceydaa hihihihi ^.^ 


İşte cicişlerim :)
En az hediyeler kadar kutusu da güzel :)
Sevgili Ceyda hediye kutusuna bir de bu anlamlı notu bırakmış :)
Bir de güzel ambalaj yapmış ki Fizan'a gitseydi bir şey olmazmış bu ojelere. Ellerine sağlık Ceydacığım :)

Hele bu fimolara bayıldımm bayıldımm :) Bu arada Fimoymuş bunların adı bunu da daha yeni öğrenmiş bulunuyorum. Bilmemek ayıp değel öğrenmemek ayıp :P

Bir yanım: Ayy çok tatlılar yaaa kullanmaya kıyamam ben bunları :)
Diğer Yanım: Kızım Selo saçmalama kullanasın diye hediye etti bu kız bunları ilk fırsatta hemen süslüyorsun tırnaklarını bu fimolarla :)

Ben bu aralar şanslı mıyım neyim amk? :)

24 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Oooy pek ciciler hepsi güle güle kullan ve ayrıca geçmiş olsun ya 2 arkadaşım da aynı durumda ne bu böyle hay yarabbim :/ İyisin diimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nimocuğum, daha iyiyim canım. Salgın varmış sanırım, sıcaklarda daha bi patlıyo böyle enfeksiyon türevi hastalıklar. Hastanede aynı rahatsızlıktan gelen bi yığın insan vardı. Hassas bünyelerimiz var bizim demekki, daha çok dikkat etmemiz gerekiyor sanırım :)

      Sil
  2. Çok kıskandım, bana ne kıskandım işte :)
    Bundan sonraki çekilişimi kazanan kişinin hediyesi bana hediye almak olacak :) hediye ver ver nereye kadar :)

    Güle güle kullan canım, sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım o ojeli parmakları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikimiz arasında çekiliş yapalım :D sen bana al ben sana alayım nasıııı :D:D

      Sil
  3. ben de o derneğe katılıyım beni de kolla ve koru Selmam birlik olup savaşalım hatta.. insanı mahvediyo bu meret ya. çok geçmiş olsun bi an önce iyileşirsin inş. hediyelerde süpermiş içim gitmedi diil yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel yavrucum gel birlik olalım hep birlikte savaş açalım enfeksiyona :D çok sağol iyi dileklerin için, ojelerim de çok güzel demi ablası mehehe D:

      Sil
  4. güle güle sürün ocelerini:)
    geçmiş olsun yavrucum sen normal hastalıklara niye yakalanmıyon yaz nezlesi olur tribal enfeksiyon olur baaarrsak enfeksiyonu.. neyin var baarsak enfeksiyonuyum şimdi şöyle oluyo... tamam tamam anlatma boka bağlıcan anlaşıldı:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Umaycım, normal biri olmadığımdan mütevellit hastalıklarım da normal değel :D Toktor teyze dedi ki allahtan bünyen sağlammış yoksa bu kadar susuz kalmaya dayanamazdın :) aynen yavrum bu konu bokla biter, hiç girmeyelim o konuya bu aralar ilişkimiz çok cıvıdı :D

      Sil
  5. biran önce iyileşip ojelerini sürebilmen dileği ile geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eksik olma iyi dileklerin için :) çok teşekkürler

      Sil
  6. Selmacım tekrar tekrar geçmiş olsun :) güzel günlerde kullan ojelerini ve fimolarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım canım :) tekrar teşekkürler hem geçmiş olsun dileklerin için hem de bu güzel hediyeler için, dünyalar benim oldu kız :D evlenme teklifi alsaydım bu kadar sevinmezdim herhalde heheheh :D

      Sil
  7. Hadi ya,bir de bütün reklam panolarını "Bursa'da su çeşmeden içilir!" diye sloganlarla donattılar.
    Tekrar geçmiş olsun canıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen fiyasko bebeyim :) ahanda içtik işte sonumuz acil oldu :)

      Sil
    2. tamamen fiyasko bebeyim :) içtik de noldu sonumuz acil oldu :)

      Sil
  8. hayırlı olsun hediyelerin. Çok şanslısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ama ben aslında çok şanssız biriyimdir :)

      Sil
  9. geçmiş olsun.ojelerinide güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun süper kız. dikkat et kendine ;)

    YanıtlaSil
  11. Çok çok geçmiş olsun.
    Oje sevdalısı olarak cicilerini çok beğendim. İyi günlerde kullan inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top