03 Temmuz 2012

Oldu mu şimdi?

Piyanist "oynamayanların çamaşır makinası bozulsun" diyor diye kına gecelerinde en çok oynayan kişi olan Supercellma'dan pek bi selamlar Blogcum.

Peki ben kurallara uyduğum halde, Angara, Roman, Çiftetelli, Kasap Havası, Damat Halayı, Çaçası, kolbastısı, boku püsürüğü gibi bütün havalarda pistte bizzat bulunduğum halde ş
imdi bu çamaşır makinamın kazanının patlaması da neyin nesi? :( 
Üstelik her yıkamada Calgon da kullanıyorum. Her şey yalanmış anasını satim.

Dün akşam "Geleneksel Bilmem Kaçıncı Yapı Marketler Ziyareti" akşamıydı benim için. İlk kapımız Leroy Merlin'di.  Geçenlerde kışın hafif rutubet yapan banyo tavanımı silmek için üzerine çıktığımda kırdığım klozet kapağının yenisini aldık. Bok var sanki tavandaki rutubeti siliyorum. Ayak bileğimi kırıyordum az daha. Klozetin bi üstündeydim bi içinde. Allahtan banyo daraşmalık da sağa sola yayılarak düşmedim.

Sonra Ikea'ya gittik. Kağıt kapladığım ve fotoğraf duvarı yapmayı planladığım duvar için farklı formlarda ve boyutlarda bissürü fotoğraf çerçevesi aldım. Nası sevindim anlatamam. Otobüsle eve dönerken kafamda yerleştirdim hepsini. Bunu oraya, bunu buraya. Ayyy harika olacak! İki sevindim ya illa içine sıçacak bi durum olacak. Kara bahtım kem talihim. Eve geldik şu benim tamirat-tadilat tüm işlerimi halleden arkadaşla. Başladık duvarı mezurayla ölçüp biçip çerçeveleri asmaya. Bu arada makinaya çamaşır programlayımda biz duvarla uğraşırken yıkansın, yatarken asarım dedim. Makina başladı yıkamaya. İlk sıkmaya kadar her şey normaldi. Ne zaman ki makina sıkmaya geçti böyle gırçç gurççç tanggg tunggg şeklinde sesler geldi ve ardından da şarıl şarıl su sesi. Su sesi rahatlatır diyen halt etmiş. Beni bildiğiniz gerdi dün akşam. Bir anda bütün mutfağı su bastı. Aldım elime havlu, bez ne varsa başladım yerdeki suları silmeye. İki vileda kovası su çıktı. Ellerim çatur çutur patladı deterjanlı sudan. "Ay eldiven taksaydın madem şekerim" diye akıl verenleri görüyor gibiyim. Kusura bakmayın şekerim ama o anda hiçbi şey akıl edecek durumda olmuyor insan. Bir ya da iki dakka ya dayandım ya dayanamadım başladım hüngür hüngür ağlamaya. Allah gecinden versin gören de anam babam öldü sanır. Nasıl ağlamak ama bi görseniz. Ben faciayla uğraşırken salon kapısından bana tuhaf tuhaf bakan ve salak bir ifadeyle gülen arkadaşımı fırçalamayı da ihmal etmedim tabii. Bu yazıyı okuyacağını biliyorum o yüzden özellikle yazdım. Karşındaki insan öyle sinir bir durumdayken ona bakıp gülünmez, accık empati yap, accık insanın üstüne gitmemeyi öğren. Evet evet mutlaka öğren bunu. Sonra azar işitir yüzünü de asarsın yoksa hep.

Yerleri iyice kurulayıp balkon kapısını açık bırakarak yattım. Mineflolar kabarmasın diye bi hatim indirmişimdir herhalde. Dua ederken sızıp kalmışım yatakta. Sabah uyandığımda gözlerim balon gibiydi. Hala da öyle. Bayadır ağlamıyordum ya arayı açmıştık. Dün gece kavuştuk gözyaşlarımla. Ama bu seferki sebebimiz beyler değil çamaşır makinasıydı. Tam dip boyamı yaptıracak şöyle bir yaz bakımına girecektim. Al işte hiç hesapta olmayan bir masraf daha. İsyan!!!

4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Geçmişler olsun. Bizim makinede naneli bayadır.
    Bir de çamaşır makinesi yani. Yokluğu fena oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, çamaşır makineleri sürekli sorun zaten.
    Ha bu arada, akıllı ol, tavan sileceğim diye klozetin üstüne çıkılır mı hiç ya? Sağlam bir sandalye falan yok mu sizin evde :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun.
    Benim çamaşır makinem de evin en sorunlu aletidir.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun. Öğrenci iken ikinci el makinelerden bayağı çektim. Sizi güldürecekse bir kerede evi su basmıştı. ev o kadar kaliteli idi ki balkon duvarından sokağa su sızdı :) geçe komşu geldi '' balkonunuz dan su taşıyor'' diye.

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top