18 Ocak 2013

Boğazınızda kalsın emi!

Diyetimin 5.günündeyim. 


  • Bi kere yüzümde gözle görülür bir süzülme var n'aber?? :) 
  • Son zamanlarda akşam 5 çayında simit yemek gelenekselleşti gibi bir şey. Diyete başladığım günden beri akşam 5 çayı benim için adeta çin işkencesi. Herkesler o susamları dökülen, sıcacık, çıtır çıtır simitleri yerken ben bildiğin kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum. Ühühü.
  • Masama "bu masada diyet var! Lütfen!!! Bir şey ikram etmeyin" diye yazı asıcam bu gidişle. İnsanlar sabrımı sınamak için mi, beni hırslandırmak için mi bilmiyorum ama ayağıma kadar gelip yedikleri şeylerden ikram ediyorlar ve "aa ama sen diyettesin yiyemezsin ki" deyip Scooby Doo'daki gerçek kötülerdeki şu gıcık karakter gibi kıs kıs gülüyorlar. Böyle giderse "boğazınızda kalsın e mi!" diye böğürücem hepsine! :)
  • Annem dün akşam şoktan çıkartıp kızarttığı sigara böreklerinden ısrarla uzattı yemedim. Bi taneden bir şey olmazmış. Böyle diye diye beni bu hale sen getirdin anneee! "Ya valla özenmiyorum" deyip o saatteki son öğünüm olan ekşi yeşil elmayı yedim bende hapur küpür. Ama itiraf etmeliyim ki peynirli börekler çok gözel kokuyordu.

5 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Annen hazırı kızartmış benim ki dün su böreği yaptı Selma su böreğii ve durdu tamam diyete başlıyorum gününde hemde :) Ve ben yiyemem bak şimdi sen yemezsen diye surat bile yaptı bana :)

    YanıtlaSil
  2. Başaracaksın sen. İnanıyorum ben sana.

    YanıtlaSil
  3. ilk 2 haftayı atlattın mı her şey düzene giriyor inanır mısın ? :)

    YanıtlaSil
  4. Başlamak yolun yarısıymış Yarısı gitmiş e geriye ne kalmış :) Başarılar dilerim :))


    www.minikyengec.com bende beklerim :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. kokmazmıı :)
    hele dietteki birine nasıl kokar o börek
    İradene hayran kalmamak elde deil
    vallahi bravo arkdş..
    Hem bak bu fikir güzelmiş

    boğazında kalsın emi yazısı yani :)

    Bende başlıcam aha bugün karar verdim :(

    :)

    mutlu haftasnları..

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top