18 Ocak 2013

Şeytan tüyü

Ben küçükken çok salaktım.
Mesela bunları şeytan tüyü sanırdım.
Bizim mahallenin alt caddesinde böyle yabani otların bittiği, uğur böceklerinin dikenli otlara yuva yaptığı bir arsa vardı.
İlkbaharda çiçek toplamaya giderdik oraya hemen hemen her gün.
Millet sarı çiçek, papatya toplardı,
Bense bu şeytan tüylerini...
Tabi eve götürene kadar uçardı tüyleri, bozulurdu.
Bu yüzdendir ki ne eve kadar götürebildiğim bir çiçeğim
ne de alerjisiz geçirebildiğim bir bahar hiç olmadı blog.

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. :)Aynı salaklık bendede vardı :))Eve gidene kadar dağılması şöyle kalsın,o uçuşan tüyler ağzıma burnuma kaçardı.Her bahar hapşurmaktan ölürken lanet okurum o çiçeğe ve polenlere :))

    YanıtlaSil
  2. Aaah ahh ben de ne çiçekler, ne uğur böcekleri toplardım küçükken :( Yaramı deştin resmen :((
    Bu arada bu şeytan tüyleri de o sarı çiçeklerin tohuma kaçmış hali aslında yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğurböceklerini kavanoza koyar "anne bize bissürü küçük misafir geldi" derdim :)

      Sil
  3. Bildimmm :))) o yüzden şeytan tüyü var sende :)))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top