08 Ocak 2013

English Home Battaniye & Organizer

Mağazasına her gittiğimde "ayy bu da çok güzelmiş", "bundan da almalıyım" deyip içimi geçirdiğim ürünlerle dolu bir yer English Home. Kısmet olup da bir gün evlenirsem kapısını çok aşındıracağım kesin. Bizim geline bir akrabamız doğum hediyesi getirmiş bu geyikli güzel TV battaniyesinden. Görür görmez vuruldum, aynısından mutlaka benim de olmalı dedim ve hemen ertesi gün tuttum en yakın English Home'un yolunu. Hatta o akşam Denizin Yıldızı'yla buluşmuş ve birlikte gitmiştik. Mağaza standlarında göremediğim ürünü kasadaki arkadaşa sorduğumda, bittiğini, hatta sonuncusunu Aysun Hanım diye birine ayırdıklarını, fakatbayan o akşam gelip almazsa bana ayıracaklarını söylediler. Ertesi gün o bağyanın battaniyeyi gelip almadığını ve dolasısiyle bana kaldığını öğrendiğimde:

şeklinde sevinip akşamına da gidip aldım zaten. Deniz de bir alışverişkolik olarak dayanamayıp internetten almış. Artık onunla battaniye kardeşiyiz. 
Benim alışverişim bir tek battaniyeyle kalmadı tabii ki. Uzun zamandır banyo kapısının arkasına bir düzenleyici istiyordum. Ama ben dikiş bilmediğimden, çevremde de tepesine çökeceğim böyle ıncık cıncık şeylerle uğraştıracağım kimsem olmadığı için kalmıştı öyle. Bu aslında bir oto koltuğu organizeri ama ben banyo kapısı organizeri olarak kullanıyorum. Fonksiyonel şeyleri çok severim ben. Ivır zıvır her şeyimi topladı. 
Ben her ikisini de beğenerek aldım ve güle güle kullanıyorum. Bir başka alışveriş postunda görüşmek dileğiylen. Hadi beğenin bakalım cicilerimi :)

5 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. battaniyeye bayıldım cnm. güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Denizin Yıldızı'nın blogunda battaniye maceranızı okumuştum:)
    Keyfini çıkara çıkara kullan tatlım ^-^

    YanıtlaSil
  4. denizin yıldızında okumuştum ben de.Haberim vardı anlayacağın.Güle güle kullan cicilerini:))

    YanıtlaSil
  5. battaniyenin desenleri çok güzel..
    Güle güle kullan aldıklarının hepicği çok güzeller..
    organizere ayrıca bayıldım..
    :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top