07 Ocak 2013

CM101MMXI FUNDAMENTALS

Dün gece "gülmekten altına işemek" deyimini az kalsın gerçeğe dönüştürecek olan Supercellmadan Selamlar Blog

Gösterileri hep kapalı gişe oynadığı için Anadolu'da bir çok şehirde izlenemeyen espiri makinası Cem Yılmaz, bir ilke imza atarak son gösterisini sinema perdesine taşımış, pek de iyi etmiş.
Dün akşam 21:40 seansına gittik sefgülümle.
Kadın-erkek ilişkilerinden, teknolojide varılan noktaya, yurdum insanından kopartan diyaloglara, hepimizin yaşamından "aynen ya" diyebileceğimiz kesitlerle dolu gösteri yaklaşık 2,30 saat falan sürüyor.
Her dakikasında gülmek istisnasız garanti.
Adam sinema salonunda bile alkış alır mı? Aldı arkadaş.
Gülmek isteyenlere şiddetle tavsiyemdir, yalnız altınıza kaçırma riskine karşı tedbirli gidin benden söylemesi ;)

3 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ben de onu bekliyordum günlerdir.Ama bana da gitme ,esprilerinin aynısı,klişeleşmiş dediler.ama ben seviyorum bu adamı ya.İki lafımın biri cem yılmaz'ın esprilerinden oluyor.artık çok yakın çevrem bile Cem yılmaz denilince akıllarına benim geldiğimi söylüyorlar.:-))
    Sen şimdi git diyorsun yani?

    YanıtlaSil
  2. dün akşam ben de izledim bende ters etki yaptı ağladım ya:P bu kadar gülceğimi tahmin etmemiştim bi ara kendimden geçtim nefes alamadım gülerken:D

    YanıtlaSil
  3. zaten çok severim kendisini...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top