16 Ocak 2013

Halley dediğin nedir ki?


Diyetimin 3.günündeyim. 
  • Sabah yeni yıkanmış Mango kotumu yatağa uzanıp, göbeğimi içime çekip nefesimi tutup değil ayakta şak diye çekerek giydim. İşte bu!
  • İki gündür pek keyfim yok. Ama bunu diyete bağlamıyorum. Taşınma telaşesiyle diyete başlamam aynı döneme denk geldiği için olsa gerek. 
  • İki gündür günde en az 3 kez büyük tuvaletime çıkıyor olmanın hafifliğini yaşıyorum. Ne şişkinlik var ne kabızlık. Kuş gibi hafifim yihuuu!
  • Merdiven çıkarken, oturduğum yerden ani kalkışlarda hafif bir baş dönmesi var ama normal.
  • Tansiyonum çal ordan bir 9/8

Mango mağazasında 42 beden bir şey deneyip "ay bu çok büyük yaeee bunun 40'ını alabilir miyim" diyeceğim günleri iple çekiyorum.
Liste, benim cüssemde Allah vergisi bir iriliğe sahip, su içse yarar cinsten biri için gerçekten iddialı bir liste ama "beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır" diyor, harfiyyen uyuyorum.

Enee ara öğün Halley zamanı!

Gerçi bir Halley dediğin nedir ki üç ısırıkta bitiyor arkadaş! :(

10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. senin diyet ne güzelmiş. halleyli falan. yoktu ben de öyle birşey, kıymetini bil:)) bir süre sonra kendini o kadar iyi hissedeceksin ki. hep böyle sadık kal listene emi??
    öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadın çikolata mı tatlı mı? dedi, çikolata dedim günde bir tane tam kan şekerimin düştüğü saat olan 14:00'e Halley yazdı. O Halleyler var ya frambuazlı pasta, fıstıklı kuru baklava falan bok yesin yanında o kadan güzel görünüyo yane gözüme :) Bitmesin diye küçük küçük ısırıyom ihihih ^_^

      Sil
  2. ben de mango'da 42'den 36'yı görmüştüm, sen de sabret ve gör inan böyle bir mutluluk yok :) gerçi ben o kadar diyet yapıp bumerang etkisiyle hepiciini geri alıyordum ama sonra hiçbir şey yapmadan bi baktım karnım içeri göçtü :) şimdi o kadar spor yapıyorum bi değişiklik görmüyorum deli oluciim :) bence de kıymetini bil halley'in, çok katı oluyor diyet listeleri :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.76 boyla 68 kg olursam sanırım 38 beden falan olucakmışım ben, öyle diyolar :)

      Sil
  3. Kızlar merhaba!
    Bir ay öncesinde başladığım bir diyetten bahsetmek istiyorum. Tavsiye ettiğim herkes çok memnun kaldı. size de tavsiye ederim. Programa hemen başlıyorsunuz ve kilolarınızdan bir bir kurtuluyorsunuz. ben bir ayda 8 kilo verdim. Herşey kontrol altında mutlaka deneyin...
    Online Kilo Kontrol Sistemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bilgi benim için biraz geç oldu gibi :) du bakalım ben Karpuz'dan umutluyum olmazsa b planı olarak bunu düşünürüm :)

      Sil
  4. olur olur ne istersen o olur bu azim olduktan sonra gerisi kolay supercellma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enee bezelye gelmiş bana bi de ufak gaz vermiş teşekkür ederim ki ^_^

      Sil
  5. 3 ısırık! :) Ehe! Sen çok şans tanıyorsun bu halleye :))
    Ben de sigarayı birkaç kez bırakıp yeniden başlamış biri olarak (ki bu o şerrrrefsiz uzman yüzünden oldu,her neyse) bu sefer o piiis sigarayı tekrar bırakma çabasında olduğumdan bir nevi 'sigarayı bırakma ve esnasında abartmadan kilo alarak bu işi dengeleme' modundayım. Bundandır ki bir halley bana iki ısırğa tekabül ettiğinden, bir oturuşta 9 halley yemişliğim var, üzerine afiyet.
    Anam özlemişim la ben sana yorum yazmayı. Ama seni daha çok ^.^7
    Öperim o güzel, pamuk şeker yanacıklarından bebek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün twitterdan verdim kızım ben sana cevabımı :P

      ben de senin yorumlarını özlemişim bebem kavuştuk sonunda ^_^

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top