03 Ocak 2013

Girdik mi laa?

2013'e sandalye tepesinde göbek atarak giren Supercellmadan Selamlar Blog

Bu yıl Arap Şükrü Vira'daydık. Sen de yirmi ben diyeyim yirmi beş kişi. Kimler yoktu ki? İçenler, içtikçe güzelleşenler, öbür masalardan asılanlar, hafiften birbirine yazılanlar, normalde oynayamayıp alkolün verdiği yetkiye dayanarak kendini piste atanlar, oynayanlar, hoplayanlar, zıplayanlar, çalgıcılar dinlenirken darbukayı, tefi eline alıp kendi müziğini kendi yapanlar! (darbukayı gümbürdeten manyak benim) eğlencenin dibine vuranlar, beleş diye içmenin bokunu çıkaranlar "nasılsa parasını verdim lan" deyip bitiremediği şişesini çantasına atanlar! (ben+Mihri) ve finalde olmazsa olmazlarımız: sarhoş olanlar, kusanlar ve daha neler neler...

Sol avuç içim ve parmaklarım hâlâ şiş. O değil de biz müzikal falan yapsak kapalı gişe oynarız şerefsizim. Grup, repertuar, performans bi şahaneydi. Ne metrisin önü kaldı, ne gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar, ne abe gaynana! Biri hariç herkes yeni tanıdığım insanlardı ama gel gör ki sanki yıllardır tanışıyor gibiydik. Hep derler ya nerede olduğun önemli değil, kimlerle olduğun önemli diye. Hakkaten öyle. Mekan öyle aman aman bi mekan değildi ama biz ayıptır söylemesi eğlenmeyi bilen insanlar olduğumuz için bokunu çıkarana kadar eğlendik. Ben gece boyu sağdan, soldan, karşı çaprazdan birileriyle kesiştim ama gece sonunda sıfıra sıfır elde var sıfır, yine eli boş döndüm eheh.

Gece, şirketin dört günlük tatile girmiş olmasına rağmen Cumartesi, Pazar ve Pazartesi tam gaz çalışmam üzerine de o gün regl olmam nedeniyle sabaha karşı dört gibi bitti, en azından benim için. Ertesi gün de İstanbul'dan gelen arkadaşlarımıza kahvaltı hazırlamak için erken uyandık. Bugün 3 Ocak ben bildiğin hacıyatmaz gibi sallanıyorum bir o yana bir bu yana, uykusuzluktan, yorgunluktan. 2013'ten beklentilerim var, üşenmedim oturup birkaç yüz maddelik bir liste oluşturdum. Sevgili Nero'm da beni Wish List için mimlemişti, yazıyı yayınlayacağım lakin önce şu kapanışını yaptığım evrakları dosyalamam gerek. Anlıcağın yıl bitti ama Selo'nun işleri henüz bitmedi sayın okuyucum.

Büyüklerin ellerinden, küçüklerinden gözlerinden, gönlüme göre birini bulursam asgdhasha :D

Benim dualarım dileklerim pek kabul olmuyor, sanırsam yukarıdaki kredi notum düşük. Ama yine de hakeden herkes için mikemmel bir yıl olsun mu? Olsun! Musmutlu yıllar bebelerim öpüldünüz.

4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ohhh sefanız olsun. iyi seneler cnm :)

    YanıtlaSil
  2. İyi seneler canim oh vur patlasin cal oynasin sefaniz olsun oh oh yandan yandan:-) :-) :-)

    YanıtlaSil
  3. oh oh yandan yandan döktürmüşsün supercellmacım:-)
    Umarım bu yıl da böyle keyifli ve güzel,eğlenceli geçsin...

    YanıtlaSil
  4. Sefan olsun:)
    Mutlu yıllar

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top