14 Ocak 2013

Yeni bir ev, yeni bir ben

Bugünlerde pek bi telaşeler içindeyim blog. Hani bazen o nalet terslikler hep üst üste gelir ya, bu aralar benim için güzel şeyler üst üste geliyor. Bence de bu işte bir terslik var gibi ama neyse. Geçen hafta ani bir şekilde aldığım evden taşınma kararımı hafta sonu hayata geçirdim ve evimin neredeyse %70'i taşıdık bile. Aynı apartman içinde başka daireye taşınma işi ne kolaymış lan. Zaten her şeyi yeni döşenmiş tüm dairenin temizliği Cumartesi 3-4 saatte bitti. Dün de taşıdık, yerleştirdik. Geri kalan kısmı da kadın başımıza halledemediğimiz işler. Gardırobumun sökülüp tekrar kurulması, buzdolabının ve yürüyüş bandının taşınması gibi. O değilde koca sülalemde ve çevremde bir gardırobu söküp tekrar monte edecek bir tek erkek kişisinin çıkmaması ne komik değil mi? Sevgili evren duy sesimi pliz. Yoksa alıcam şarjlı matkabı kendim söküp kurucam amk. Tam borçlarım bitti derken yine borca gireceğim aktivitelerim de olacak. Örneğin yeni evim için köşe koltuk, çamaşır makinası ve setüstü ocak almam gerek. Çünkü benim oturduğum daire eşyalıydı, ama bu değil. Allahtan eşyaların bir kısmı bana aitti de onlardan yırttım. Her şey yolunda giderse önümüzdeki 10 gün içinde yeni dairemde yaşamaya başlamış olurum büyük ihtimalle.

Cumartesi günü 1,5 aydır randevusunu beklediğim diyetisyen Gülcan Karpuz'a gittim. Bugün itibariyle diyetteyim. Makinaya çıkınca büyük bir şok yaşadımsa da kısa sürede geçti. Diyetisyen bile kilonu hiç göstermiyorsun dedi ama bu yine de benim 95,4 kg olduğum gerçeğini değiştirmez. Allahtan boyum var tesellisi bi basküle çıkınca fayda etmiyor bir de beğendiğin kıyafeti denemek için girdiğin soyunma kabininde. Bir dünya tahlil istedi kadın. Değerlerim çok iyi çıktı. Sabahtan beri 6 öğün yedim. Ne yediğime gelince sap, saman ve otumsu şeyler. Şimdilik bitkisel hayat riskim yok, elim ayağım tutuyor, çift görmüyorum ve gaipten sesle duymuyorum, anlayacağınız gayet iyiyim. Hedefimiz Haziran'a kadar 68. Lan o değilde ben 68 kg'a nasıl düşücem? Ben lisede bile 70 kg idim amk :) zıçtın kızım Selo!

Pazar günü direksiyon sınavım vardı. Pedalları kavrayamam diye yeni aldığım botları giymedim, giydiğim düz çizmelerimse sıram gelene kadar topu topu 25 dakika beklememe rağmen donmama sebep oldu. Sınavda 40 yıllık şöfer gibi rahattım, hiç panik olmadım bu yüzden kendi kendime şaşırdım hakkaten. Dün akşamüstü hocayı aradım. Sınavımla ilgili ne düşünüyorsunuz dedim "çok iyi şeyler düşünüyorum, sen hep iyiydin, bugün de öyle. Geçtin geçtin" dedi. Yihuuuu işte bu! Harikasın kızım Selo! Kaç puanla geçtiğimi bilmiyorum ama çok da umurumda değil açıkçası. Başarımı "ilk seferde geçemezsin, ancak ikincide" diyen Genel Müdürümüze armağan ediyor ve 17:00 öğünüm olan peynirli, marullu, maydonozlu, tam buğday ekmeği sandviçimi yemek üzere huzurlarınızdan topukluyorum.


15 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. cnm çok sevindim taşınmana. değişiklik iyidir. bende işimi değiştirmek istiyorum. ama nerde bende o cesaret. direksiyon sınavın iyi geçti demek ne güzel...otsu, odunsu şeyler beni sarmıyo :)

    bu yıl sana güzel şeyler getirsin cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cesareti olmayanın başarısı olamaz Selmoş :)
      yap bi atak kuzum ;)

      Sil
  2. 40 beden olmazsan gözüme gözükme!!! Mango indirimlerinde kendimizden geçelim bebeeeem! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyy ne güzel bir güdüleme bu,müthiş motivasyon yöntemi:-))

      Sil
  3. Evin hayırlı olsun canım güle güle otur :)Yeni yıla iyi bir başlangıç diyet ev falan derken inşallah herşey istediğin gibim gider. Koccaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi için toptan tişikkür :)

      öptüm ki :*

      Sil
  4. Bu aralar benim de hayatım hiç olmadığı gibi iyi gidiyor, korkuyorum valla yine bir şey olacak diye=)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar hareketli geçiyor günlerin. ev taşıma, sürücü kursu, diyet kararı:)) sen hepsiyle baş edebilirsin. direksiyondan geçmişsin, kutlarım.
    gülcan karpuz iyidir 5 ayda 14 kilo vermiştim. vermiştim diyorum çünkü sanırım tamamını geri aldım. ve bugün itibarıyle kendi kendime "kendine gel" dedim:)) nasıl ama iyi demişim değil mi???
    kolaylıklar diliyorum...
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  6. canım ya gecen bi postta beğendığın bı makyaj aynasınız resmı vardı beyaz bı tane işte onun yanısı var ikeada ındırmde 239 lıra bılgın olsun:)güle güle otur evınde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım benim, çok sağol önemseyip haber verdiğin için... indiriminden haberim oldu, geçenlerde almak istesem de yerim yok diyordum Rabbim o makyaj masasını koyabileceğim bir yatak odalı ev verdi bana, ama şimdilerde çok masrafım var bunu biraz erteledim lakin ilk fırsatta kavuşacağım inşallah!
      öperim ^_^

      Sil
  7. evt evt bende her gördüğümde Selma'nın aynası diyordum :)

    YanıtlaSil
  8. nalet değil o lanet diye yazılır :p

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top