15 Ocak 2013

Penti peluş patik

Küçükken örme patiklerimiz vardı bizim. 
Rengarenk, desen desen.
Bacıklı, ponponlu...
Yörük komşumuz Hanım Teyze yaşlılığına rağmen örer, üç kuruş ekmek parası için satardı. 
Allah rahmet eylesin.
Artık örme şeyler bitmeye yüz tuttu, yerini fabrikasyon ürünlere bıraktı.
Pentisever biri olarak geçtiğimiz günlerde yılbaşı temalı bu patikleri kapıp çorap koleksiyonuma ekledim. Kenarları örgü biyeli olduğu için başlarda biraz sıktı gibi ama birkaç giyişte açıldı. 
Tabanlarında kayma önleyici yuvarlak lastikler var. 
Bu patikler sayesinde gece geç, sabah erken saatlerde evde dolaşırken alt komşularıma takırtı yapmamış oluyorum.
Böyle de düşünceli biriyimdir kahretsin! :)

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. bundan istemiştim ama bulamadım ühühüh :(

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar bunlar :) sıcacık ohhh

    YanıtlaSil
  3. Senin gibi düşünceli komşu evlere şenlik:-))

    Bu patikler de çok şekermiş amaaa,güle güle kullan:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi için toptan sağolasın be Şüküm :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top