08 Ocak 2013

Deprem 6.2 bizim hissettiğimiz 3,5

Ohaa abi bildiğin sallandık ya.

Yaklaşık 1,5 saat kadar önce günün geçmek bilmeyen son iş saatlerini zor bela geçirmeye çalışırken koltuğumla şöyle bi ileri bi geri gittim geldim. Lambalara baktım oha bizim ofiste sallanan lamba yok ki amk hepsi sabit spot. Bir tek ben mi sallanıyorum, hamile de değilim sarhoş da değilim enee noliii? demeye gerek kalmadan anladık ki deprem oluyor.  Herkesin beti benzi atmış, panik havasına çoktan girilmişti bile. Bugün bizim elektrikçi Levent usta bizim kata "Acil Çıkış" uyarı levhası astı en yeşil ışıklısından, en ledlisinden. Deprem olunca oha tatbikatı da gerçek oldu diye büzüştürdük dudaklarımızı. Sabahtan beri soğuk soğuk diye böğrünen, bir türlü ısınamadığından şikayet eden ve gün içinde ara ara eldiven takarak, kaban giyerek çalışan ben soğuğu unuttum, hatta kızıştım bile. Merkezi Saros Körfezi olan 6.2 büyüklüğündeki deprem birçok komşu ille birlikte Gemlik Körfezi'nden de korkutucu derecede hissedildi. Yazın çok sıcak olduğunda büyüklerimizin "ayyy havalarda çok sıcak deprem olmasa bari" dediklerini hatırlayarak kışın soğuğunda ne depremi yaw? diyesim geldi töbe töbe Allahın işine karışır gibi. Allahım inşallah bi daha olmaz yoksa mazallah depremde enkaz altında kalmaktan ölmesek bile soğuktan ölürüz. Şimdi biri gelip masasına otursa masalar sallansa hemen gözlerimizi patlatarak birbirimize bakıyoruz yine mi oldu? korkusuyla. Depremden korkuyorum, bir daha olursa sevdiklerimi görememekten daha çok. Hepinizi çok seviyorum bilin. Böcüğüm seni de çok oyyyy.

4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. esimde beni aradi canim deprem olmus diye hep hissederdim ama bu sefer cani m ben hic farketmedim kocis deyince bi aaaaa oldum rabbim cumlemizi korusun selmam

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun cnm, bende hissetmeyenlerdenim.
    inş bir daha olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Ben de epey hissettim noluyoruz başımmı dönüyor diye bakındım ama depremmiş.. inşallah devamı gelmez canım geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. Neden acaba ilk önce lamblara yada tavana bakma ihtiyacı o anlarda:)

    Ben hiç anlamadım tv izliyorum bi elimde tlfn twitrdaydım orda yazdılarda ondan haberim oldu..
    Hepimize çook gçmiş olsun..

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top