18 Ocak 2013

Çok Sevilecek Erkek Kişisine Notlar Vol4

Bi ara geldin zannettim seni ama neyseki yanıldığımı anlamam ve ilk köşeden dönmem çok da uzun sürmedi.
Neyse siktir et, senden öncekiler demo.

Hani biz evlencez ya böyle bir düğün fotomuz olsun mu bee?
Ben öyle herkesin çekindiği pozlardan bir düğün albümümüz olsun istemiyorum.
Tamam kabul ediyorum biraz iddialı bir poz bu ama 
Biz bu fotodaki gibi şeyler yapmak için evlenmiyor muyuz zaten olm?
Ee o zaman?
Elbette böyle bir fotomuz da olabilir bence, olmalı da, hatta olacak!

5 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bunun neresi ayıp kiii aaaa senin için fesat :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe aslında ben orda birileriyle inceden dalga geçtim kızım ;) annadın sen

      Sil
  2. ayy çok güzel bir fotoğraf evlenmemiş olsam bende isterdim yoktu anacım bizim zamanımızda böyle şeyler:)

    YanıtlaSil
  3. Ayıp bunun camide olanına denir :)

    YanıtlaSil
  4. :) Olabilir neden olmasın, bizimkilerden değil sanırım bu fotoğraf, zira bu biraz daha yaratıcı bir düğün fotoğrafı olmuş, size denk geldi mi bilmem, bizimkiler bir düğün fotosu çekiyorlar, bu masum kalır. Kadın halı üstünde adam.. neyse; Romantik bir an yakalamak yerine, neredeyse iğrenç karelerle gözlerimizi yoran kareler çekiyorlar. Bir de onları büyütüp Camlarına "Gurur Nişanesi" gibi asmazlar mı?... Bence bu çok tatlı... Elinoğlu yapmış işte! Yok bizimkilerdense, ilerleme var, zira kare ayıp değil, daha ziyade pek sevimli:))!

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top