07 Ocak 2013

indirimlr.com

Eminim aranızda birçok "online alışveriş" bağımlısı vardır, özellikle de güzellik ve bakım ürünü alışverişinde! Herkesin bildiği Balerin, Mizu, Yeni Çarşım, Markafoni, Trendyol ve daha bir sürü online mağazada bayanlara özel güzellik ve bakım ürünleri sudan ucuza gidiyor. Ama bunca site arasında aradığını bulmak mağaza mağaza gezmekten daha mı kolay? Bence neredeyse harcanan zaman aynı! Ama şimdi yeni keşfettiğim fırsat takip sitesi ile bu işlerin yükünü azaltmak daha kolay! Siz de mutlaka indirimlr.com sitesini bir denemelisiniz. Bu arada tüm alışveriş fırsatlarını bir arada görmekle kalmayıp, bazı mağazalar için sunulan hediye çekleri ve indirim kuponlarını da yakalamanız mümkün! Örneğin Mizu sitesinin portalını incelemek için http://www.indirimlr.com/satici/mizu/ linkine tıklayabilirsiniz.. 

Keyifli alışverişler dilerim!


3 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. İki kez online alışveriş yaptım ve ikisi de felaket ile sonuçlandı. Fakat aldığım kampanyalar markalı değildi yani adidas, converse vb. bir marka değildi spor zamanı yazıyordu. Yani belkide online alışverişte markalı şeyler almak gerek ben pazardan seçer gibi seçmiştim oysaki :)

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum selma..
    Heleki mağaza mağaza gezmeyi sevmeyen için site site gezmek te aynı zorlukta:(
    yada benmi pek tembelim bu konuda:)

    siteyi biliyorum ara ara takipte ederim..
    Bende sana bir site öneriyim aradabak ;)

    gruopon

    url hatırlamıyorum tam olarak ama yazınca çıkıyo
    aynı söyledğin gibi diğer sitelerin kuponlarıda indirimli ürünleride mevcut..

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top