18 Ocak 2013

Üşengeç biri olarak

yatarken ayağındaki çorabını böyle çıkaran bir tek ben miyim?
Uykusu gelince dünya dursa ay bi el uzatayım da döndüreyim demeyecek kadar üşengeç biri olan ben ayaklarım üşüdüğü için hep çorapla yatarım. 
Lakin o çoraplar uyku arası ayaklar ısınınca öylesine rahatsız eden bir unsur haline gelir ki çıkarmak farz olur. Olur olmasına da uykusunu piç edip kalkıp kim çıkaracak o çorapları?
Bir yandan gördüğüm rüyaya devam ederken diğer yandan ahanda bu yöntemle çıkarırım çorapları.
Hatta hafta sonları nevresim değiştirirken yatağın içinde çıkarılıp unutulmuş birkaç çift çorap bulduğum da çok olmuştur.
He bu arada elbette o çoraplar akşam işten gelince yıkanan ayaklara giyilen yeni temiz çoraplardır. 
Bütün gün ayakkabının içinde kokuşup eciş bücüş olmuş çoraplarla dünyanın en üşengeç insanı da olsam yatağa girmem uyandırayım. ;)

11 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. hahahaaaa yalnız değilsin :))
    oğluşum ve bende o takımdanız :)

    YanıtlaSil
  2. bence oyle cikaranlar baya bi yetenekli :)

    YanıtlaSil
  3. :))))) kesinlikle yalnız değilsin,

    YanıtlaSil
  4. Ben de oje sürdüğümde yapıyorum daha çok :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle ve kesinlikle yalnız değilsin! Üşengeçim ve üşengeçliğimi seviyorum:):):)

    YanıtlaSil
  6. Hahaha yemin ediyorum kendimi gördüm:):)artık uzmanlaştım ayaklarımla içiçede geçiriyorum:):)

    YanıtlaSil
  7. ayy süperya aynı ben :) Yalnız değilsin bebeim :)

    YanıtlaSil
  8. hayırr yalnız değilsiin. :))

    YanıtlaSil
  9. İşte beeeen! hem de aynen! hareket ve kilo olarak yani :D

    YanıtlaSil
  10. ahahah bende aynı durumdayım. Peter Hurts'da bizdenmiş :)

    YanıtlaSil
  11. benim yöntemim bu :) sanki benden bahsediyormuş gibi yazmışsın hoşlandım bu yazıdan :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top