19 Nisan 2012

Ayyy Çatlamışş Buuu

*Eski sevgilim olacak dallamanın beni unutup unutmadığını,
*Sırf o görsün diye herkese açık yaptığım Facebook paylaşımlarımdan beni takip edip etmediğini,
*Yeni bir sevgili yapıp yapmadığını,
*Yaptıysa nasıl, nerede ve ne zaman tanıştıklarını?
*Hatunun benden daha güzel olup olmadığını (böyle bir şeye ihtimal yok tabisi ama varsayalım)
*Zaman zaman görüştüğüm ve bir türlü benim diyemediğim Zafer'in aklına gelip gelmediğimi,
*Tuna'nın neyin kafasını yaşadığını,
*Bodrum tatilinde tanıştığımız ve benim epey bir hoşlandığım Deniz'în beni özleyip özlemediğini,
*Şayet bunlardan iş çıkmayacaksa beyaz atından vazgeçilen kendi gelsin razıyım denilen prensin ne zaman, nerede karşıma çıkacağını, (hayır yani bazen çok paspal olabiliyorum ona göre üstüme başıma dikkat ederim baa'bında)

Böhöhöytt çok uçtuk biraz da şimdiki zamana dönelim;

*Yoldaki yeğenlerimin cinsiyetlerini
*Türkiye kupasını kimin alacağını,
*Aziz Yıldırım şerefsizinin ne bok yiyeceğini,
*Can Bonomo'nun Eurovision'da kaçıncı olacağını,
*Ağda yaptırdığım halde kasığımda oluşan kıl dönmesinin bu ilaçlarla geçip geçmeyeceğini,
*Beyaz pantolonuma ne zaman cuk diye girebileceğimi,
*Erkek güzeli, sempatikliğin, sevimliliğin, sıcakkanlılığın tavan yaptığı Yunan asıllı Alman tedarikçimiz Philipp'in Mayıs ayında ithal edeceğimiz makinanın ardından Türkiye'ye gelip gelmeyeceğini,
*Gelirse geçen sefer teknik engeller sebebiyle yiyemediğimiz ama sözleştiğimiz akşam yemeğimizi yiyip yiyemeyeceğimizi,
*Performans değerlendirilmesi sistemine geçen şirketimizin Haziran'da bana ne kadar zam yapacağını,
*Şirkette hiç kutlanmamış, hep unutulmuş bu yıl burada 5.sini geçireceğim doğum günümde kutlama yapıp yapmayacaklarını...
*Yaparlarsa ne hediye alacaklarını,
*Üzerine nal kadar Selma yazdığım 0,5 uçlu orjinal Rotring kalemimi kimin çaldığını,
*Şirket tuvaletini boklu bırakan hemcinsimin kim olduğunu,

vee en çoktaa Sebastian Pinto'yla ne zaman tanışacağımızı.....

Valla billa, cidden, essahtan çok merak etmekteyim.

supercellma

4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. selmacigim, cok fenasin bazi sorularinda güle güle öldüm :D ... ben olsam aklimdan gecen bazi sorulari üstü kapali olarak dile getirirdim :) almanyadan cok selamlar & sevgiler yasemin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheheh teşekkürler Yasemincim :) ama ben böyleyim işte üstü kapalı olayı beni bozuyor :) sevgiler Bursadan :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. bana bilmediğim bir şey söylee Mihrii :D

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top