17 Nisan 2012

Günaydın Sevenlerim Ne Güzel Bir Gün Değil mi ^_^

Yuppiiiiiiiiiiiiiiiiiiieee ^_^

Bugün şahane, harika, mis bir gün benim için..

Niye??

Feriha teyzeciğimin 1986 yılında dünyaya getirerek insanlığa kattığı nadide güzellik hakiki orjinal manyak Mihrican'ımın doğum günü. İyi ki doğmuşsun lan deli karı :)
















Hafta içi her sabah işe gelirken serviste dinlediğim Power Morning Team'a canlı yayında bağlandım. İşte benim meşhur cırtlak sesimle bugünkü canlı yayının Podcast'i...

http://www.powerfm.com.tr/PowerPlayer/1/2394/podcast

Onlara eğlenceli bir soru sorarak yurtiçi istediğim bir yere gidiş dönüş uçak bileti kazandım. Ne zaman ve nereye gideceğime ben karar vereceğim biraz para biriktirip ilk fırsatta fiuuuuuu uçmak istiyorum. Ben daha önce hiç uçağa binmedim. Bu, Allah gitmeyi nasip ederse benim ilk uçak seyahatim olacak. O yüzden daha bi sevindim yani.

Programı dinleyenler bilir bilmeyenler için şey ettiriyorum bu programın ilk kısmında dinleyici canlı yayına katılarak Power Morning Team a bir soru soruyor, ekip bu soruyu bilemezse sorunun eğlenceli, komik, ilginç bir soru olmasına bağlı olarak çeşitli hediyeler kazanıyor. Bir de üstadlarla gündem, Yabancı isimlerin Türkçe karşılığı gibi bölümleri var, dinlerken gülmekten kırılırsınız. Ben PMT'ye yaklaşık 1 yıl önce katılmış ve PMT plaket kazanmıştım. Bu ikinci katılışım oldu ve bu kez yurt içi gidiş dönüş uçak bileti kaptım :)

Gelelim en önemli en çok sevindirik olduğum habere... İlkokul arkadaşım sevgili Sanem, benim manyaklık derecesinde hastası olduğum Pinto'yla aynı sitede oturuyormuş. Facebooktan yazıp çizmelerimden görmüş olacak ki bize gel Pinto'nun kapısına gidip tanıştıralım seni yazmış. Ayy harika bir fırsat bu yaa! Pinto'ya gideceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum. Onu birkaç metre mesafe de görebilmek düşüncesi bile beni sevinçten uçurmaya yetti yani görsem ne olur bilemiyorum!! Şaka şaka biliyorum :) Herifin boynuna atlayıp patır patır söyleyeceğim söyleyeceklerimi ingilizce bilmiyorsa o zaman sıçtık işte. Neyse ya beden dili diye birşey var ben bir görüşeyim bir tanışayım da her türlü anlatırım ona derdimi :)

Bu kazandığım hediyeyi en iyi şekilde anlatan süper bir kompozisyon fotoğrafı. Supercellma PowerFM'den kazandığı uçak biletiyle uçacak. Oleyyyy :)


Sanemciğim huu huuu ilk fırsatta ve her fırsatta sendeyim!

Bir çadır alıp sitenin bahçesine çadır kent kurup, Pinto'nun camının önündeki kaldırımlara sprey boyayla I love youuuuu Pintoooo yazıp Mahsun Kırmızıgül'ün tek kaşı aşağıda arabesk moduna bağlayıp, site sakinlerinin verdiği yemeklerle beslenip, Pinto'nun dikkatini çekene, onunla tanışana kadar beklemek gibi bir B planı da yaptım şimdiden, ne olmaz ne olmaz :) Kapısına gidip tanışma planı tutmasın yaparım da vallahi.

Allah'ım sana çok teşekkürler. Bugün, dün yaşadığım stres, gerginlik dolu günden sonra ilaç gibi geldi bu gelişmeler, bu süprizler, bu haberler. Bir de şu Pinto duamı kabul edersen daha çok sevineceğim. Amin. Amin. Amin. Amin...

supercellma


9 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. insana enerji veren bir post olmuş eline sağlık

    bloğunu yeni keşfettim ben de seni bloğuma davet etmek isterim

    Görüşmek dileğiyle...

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu keşfetmişsin ama takibe başlamamışsın a-aa oldu mu bu şimdi :)

      Sil
  2. Duana amin diyorum bende :) Uçak biletinlede istediğin yerlere uç ve bi güzel eğlen sonrada bize yaz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve Serapcım, hele bir gideyim de yazmak kolayy :)

      Sil
  3. :) deli kızzz....
    uçak biletiyle yurtiçi gidebileceğin biryer biliyorum ben, tarih bile belii..
    2 haziran :)

    canım benim, çok sevindim içinin pır pır olmasına, hep böle neşeli kal..
    sevgiler,
    zeynep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim :) Benim de ilk aklıma gelen seçenek oldu 2 Haziran, ama sanırım otobüs yolculuğu yapılamayacak kadar uzak bir yerde kullanırım bu bileti, senin için 6 saatlik otobüs yolculuğu da çekilir çünküü :)

      Sil
  4. Podcast baya bir eglenceli, nerden aklina geldiyse böyle bir arastirma. hem sesin cirtlak degil sevgili selma, bana göre abartmissin :) güzel bir hediye kazanmissin, insallah güzel bir ucak seyahati gecirirsin, heyecan yok :) sevgilerimle yasemin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasemincim :) sevgiler Almanya'ya

      Sil
  5. Öhömm... Önceliklee iyi ki doğmuşumm :D
    Bak ne güzel bir günde doğmuşumda ne güzel haberler aldım senden :D
    Gülüşü güzel, deli dolu, pozitif biri ile aynı karede almakta farklı bir duygu yavrum yaaaa ,))) :p

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top