25 Nisan 2012

Metabolizma Hızlandırıcı Çay

Bir gün şişenin birinden bir cin çıksa ve dile benden ne dilersen deseydi ne yat, ne kat, ne de çok para... Sadece yiyip yiyip kilo almamak isterdim. Dünyanın en güzel şeyi yemek yemek ve ben kendimi bildim bileli açım.

Yürüyüş bandıyla ilişkim seviyeli bir şekilde devam ediyor. Diyetle de iç güveysinden hallice. Her şey iyi güzel. Hatta 3,7 kilocuk verdim bile ama üzerimdeki nefes aldırmayan şişkinliği bir türlü atamadım. Çareyi hemen herkesin evinde kolayca bulabileceği malzemelerle hazırlanan metabolizma hızlandırıcı çayı denemekte buldum. Aktar amcamın listesinde tane karabiber vardı ancak karabiber bana dokunduğu için onun yerine biberiye aldım tavsiyesi üzerine. Bu çayı içmeye başladığımda post hazırlayacaktım ama bir türlü fotoğraf çekip yazıyı yayınlamaya vakit bulamadım. Sonunda burada, bilmeyenler ya da denemek isteyenler için...

METABOLİZMA HIZLANDIRICI ÇAY malzemelerimiz:

3 lt su
1 elma
1 limon
2 adet kabuk tarçın
1 tatlı kaşığı karanfil
1 tatlı kaşığı biberiye

Elma ve limonu yıkayıp dörde bölüp kabuk ve çekirdekleriyle birlikte 3 litre suya koyup diğer malzemeleri de ekleyerek su 1,5-2 lt kalana kadar kaynatıyoruz. Süzgeçten geçirip her öğünden sonra ve yatmadan önce birer bardak sıcak ya da soğuk içerek 2 gün içinde tüketiyoruz. Ben şişeye koyarak iş yerime de getirdim. 1 haftadır tuvalet sorunu yaşamıyorum, karnımdan sanki içeride tır tır tır şeklinde asfalt delme çalışması yapılıyormuş gibi sesler gelmiyor ve şişkinliğim hissedilir şekilde azaldı.

Sevgili metabolizmam sana savaş açtım  :)

5 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bunu en kısa zamanda deneyeceğim! Aradığım türden bi' şeye benziyor. Bizim gibi doğuştan yemeye aşık insanlara böyle takviyeler şart. Yoksa mümkün değil zayıflamak.

    Günün birinde süper fit bi' hatun olursam, size haber verip teşekkür edeceğim. :)))

    Görüşmek üzere.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyet ve spora ilave olarak sindirimi kolaylaştıran ve benim en büyük sorunum tuvalete çıkmayı kolaylaştırdı, dolayısıyla karın bölgemdeki şişlik yok artık, nefes alamıyor gibi oluyordum karnım davul gibi olunca :)

      iyi haberlerini bekliyorum şeker
      sevgiler :*

      Sil
  2. bu tarifi bir tanıdığımdanda duymuştum ama yazmadığım için unuttum . bir kaç saat önce keşke yazsaydım yaa diye düşünürken şimdi bu post ' u okumak acaba bir işaret mi ? yoksa çalışmayan metabolizmamın çaresi tıkalı bağırsaklarımın merhemi bu karışım mı ?

    hemen kabuk tarçın ve biberiye alıyorum .

    yaşasın süper selmaaaa !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslıymışsın canikom :) Ben denedim, hala da devam ediyorum ve çokta faydasını gördüm. Umarım senin bağırsaklarına da iyi gelir, işe yarar. Yaşasın beni okuyan herkes! :)

      Sil
  3. Bana da doktorum 1,5 lt suya 2 elma, 1 limon, 1 çubuk tarçın, 1 tatlı kaşığı tane karabiber ve 1 tatlı kaşığı karanfil olarak vermişti öyle yapıyorum :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top