19 Nisan 2012

Durum Raporu

Diyetimin 14.gününde 2,5 kilo kaybetmenin mutluluğunu yaşıyorum. Zaten bel çevremdeki simitte gözle görülür şekilde küçüldü :) Kaç kiloydum kaç kilo olmaya çalışıyorum bunu yazmıcam. Ne gerek var. Önemli olan kaç kilo verdiğim değil mi :) Ehehehehe ben de öyle düşünmüştüm :)







Öğle yemeklerimde bol malzemeli salatalarıma tam gaz devam :)












Ara öğünlerde 3 tane yediğim atıştırmalık bisküvilerim yeni bir bisküvi keşfettim. Kokusu da tadı da çok güzel. Böyle ot gibi bir light bisküvi yiyiyormuşsunuz hissine kapılmıyorsunuz. Normal bir bisküvi gibi.











Bu da gün içinde her fırsatta içtiğim hatta bağımlısı olduğum Doğadan Büyülü Bohça Elmalı çay. Diğer poşet çaylar gibi değil kesesi bile çok güzel.

Bir de tüm bunlara ilaveten geçen Cumartesi aktardan aldığım malzemelerle Metabolizma hızlandırıcı çay yaptım. Pazar gününden beri içiyorum şişkinlikten eser kalmadı. Ohh be dünya varmış dedim. En kısa sürede onunla ilgili yazımı da postalıcam. Böyle giderse beyaz pantolonuma kavuşmama çok az kaldı...

Takipte kalın :)

supercellma

3 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. afferin sana.o bisküvileri bende çok sevdim.ne güzel kilo vermeye başlamışsın.darısı benim başıma...kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  2. Ve iştee bu yazıdan sonra başladım bendeeee diyetee ,)))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top