03 Nisan 2012

Dikkat Bu Blogta Diyet Var!

Aboooowwww ben ne ara göğüs altıma dublex villa diktim lan? Malzemeden de çalmamışım hani. Hastalık şu bu derken hooop fırlatmışım göbeği öne, simitleri yana. Göğüs ve popo kısmında hiç bir değişiklik yok tam arasındaki 1 karış yer şişmiş, ne bir cm altı ne bir cm üstü. Pompayla hava basmışlar gibi. Hadi göbeği içeri çekerek yırtıyorum olayı da yanları nereme çekeyim anacım?

Zaten kış mevsimi kilo almaya çok müsait benim iştah zaten Allah vergisi açık bunlar yetmezmiş gibi bi de 2012'yle birlikte gelen hastalıklarım da bonus oldu. Al vitamini iç kan şurubunu otur. Yemesem kendine dikkat etmiyorsun oluyor, hasta oluyorum - ilaç içiyorum - kilo alıyorum, yesem kilo alıyorum. Yukarı tükürsem bıyık, aşağı tükürsem sakal durumu. Ya Allah'ım sen beni niye yiyip yiyip 49'dan 50'ye çıkmayan çıtıpıtı hatunlardan yaratmadın? Hadi bunu geçtim bari içtiğim su yaramasın çok mu şey istiyorum yaaaaeee :((

Tam Halil Sezai gibii isyaaaaan diye bağıracaktım derin nefes almak için kafamı öne eğdim göbeğimi gördüm, vazgeçtim. Hemen acil durum eylem planı yapmam gerek dedim. Gittim markete sepetimi salata malzemeleriyle, Corn Flakes türevleriyle, Diyet bisküvileriyle, form çaylarıyla doldurdum bir heyecan, bir telaş nefes nefese döndüm eve. Hadi zaten terledim dedim bi de o gazla çıktım banta kısa günün kârı 35 dakika 2,8 km 230 kaloriyi gördüm.

Ben gün aşırı yürümeye başlayalı çok oldu. Neredeyse 3 hafta falan. Şu yazımda bantla aramızdaki ilişkiden uzunca bahsetmiştim ama farkettim ki yalnızca sporla olmayacak bu iş gırtlağı da kısmak gerek. Offff yaa en sevmediğim kısım. Koca kış aman bi güncükten birşey olmaz deyip başlarda haftada birkaç günle başlayan sonrasında Allah'ın her günü yediğim açmalar, poğaçalar, punçlar artık pastane vitrinlerinde karşıdan sadece ağzımın suyunu akıtarak özlemle baktığım şeyler olacak. Çikolata, tatlı, hamur işi, cips, Cola ve sevdiğim bir çok şeyle küstüm. Uzun bi süre de barışmayı düşünmüyorum. Onların yerine salata türleriyle ilgiliyim şu aralar. Kahvaltıda da öğlende de akşam yemeğinde de salata yiyiyorum. Kahvaltıda yalnızca salata, öğle ve akşam yemeğinde ise yemeğe ek olarak. Kahvaltıda tüketmem gereken peyniri, öğle veya akşam yemeğinde tüketmem gereken haşlama ya da ızgara eti de salatanın içine katarak yiyiyorum. Salata zengin görünümlü olduğu için benim karnımdan önce aç gözümü doyuruyor. Bu da kendimce taktik. Diyetisyene gitmeye hiç niyetim yok! zaten elimde önceden gittiğim içi kullanılabilecek bir liste var buradan besin değişimlerine bakıp kendi diyet listemi kendim hazırladım bile!!

Yiyeceklerin kalori değerleri için buraya ve bazı yemeklerin porsiyonlarının yaklaşık kalorilerini bildiren tablo için de buraya tıklayınn please. Hizmette sınır yok :) Burdan da hangi aktivite kaç kalori yaktırır öğrenebilir buna göre diyet ve aktivite listenizi hazırlayabilirsiniz.

Kabızlık bir sen eksiksin di mi bunca derdin arasında! Bol bol form bitki çayı içiyorum rahat tuvalete çıkabilmek için. Bunları içince de düzenim bozuluyor, ya kabızım ya ishalim ortası bozuk benim metabolizmanın.
Ara öğüne çerez diyorum ben. Öğleden sonraki ahanda aşağıda. Öğleden öncekindeyse yarım muz ya da bir elma o da olmazsa 2-3 tane form bisküvisi yiyiyorum.
Geçen bahar Mango'dan aldığım beyaz pantolonumdan külot izlerim belli olmayıncaya ve daha da önemlisi!! pantolonun düğmeleri ilikleninceye, göğüslerimin altında oluşan dublex villa gidene, sütyenin ön ve arkasındaki pörtlemeler yok olana, belimdeki simitler sönene, geçen yıl Markafoniden aldığım US POLO bikinilerimi rahatça giyebilene kadar bana yemek yemek haram!! Bu zaman zarfında niyetimi bozma riski olan tüm gün, davet, kekli-börekli-alkollü etkinliklere katılmama kararı aldım. Sevgili blogunu takip ettiğim marifetli bayan arkadaşlar üzgünüm ama yeme içmeye dair postlarınızı da uzunca bir süre okumayacağım. Sorun sizde değil bende :)))

İş arkadaşlarımdan biri cep telefonuna yüklediği bir uygulama sayesinde beni obez yaptı. Beslenmeye dikkat etmezsem, sporu boşlarsam olacağı bu. Öğkkkk dediğinizi duyar gibiyim. Bence de öğğğkkk :S
Bu da diyet yapıp kilo vermeye çalışan ben ve benim gibi birçok kişinin tam tersine kilo almaya ve hatta 730 kg olmaya çalışan aklından zoru olan bir ablamız. Her iki fotonun da birer tane çıktısını alıp masama yapıştırdım bu fotoğrafları gördükçe iştahım kapanıyor yiceğim varsa da yemiyorum.

Hepimize bol kalori yakmacalı günler diliyorum.

7 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ben başaracağına inanıyorum zira 3 senedir düzenli pilates yapan biri olarak,kendine güven veren vucudun güzelliği gibi yok ..e hadi kolay gele :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin teşviğinle pilatese başlıyorum bu hafta sonu topumu da alıcam :)

      Sil
    2. ilk aşamada topa gerek yok orta seviye bant al,bide bu alet oh yeter :) hadi bakalım

      Sil
    3. pekiii karar değiştii bant alıyoruz o zaman :) sen kararlısın beni sıfır bedene düşürücen :)

      Sil
  2. Ben de diyetteyim ve Spor yapıyorum, ama vücudum direniyor ressmen. Pes etmek yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben spora başlamıştım şimdi diyeti de devreye soktum, dediğin gibi Hilalcim benim özellikle birkaç kilo verdikten sonra daha çok direniyor vücudum, ama daha önceki başarı hikayelerimi hatırlayıp mücadeleye devam diyorum kendi kendime gaz veriyorum :)

      Sil
  3. bu güzel yorum için de supercellma rica eder.

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top