20 Nisan 2012

Pilim Bitti Benim.


Sevgili Blog,

Sana belli etmemeye çalışıyorum ama haftalardır tarif edilemez bir yorgunluk var üzerimde. Ne kadar erken yatarsam yatayım, ne kadar çok uyursam uyuyayım illa sabah alarm çaldığında defalarca beşer dakika erteleniyor o saat. Amaaan şimdi yatayım sabah erken kalkar yaparım dediğim duşlar hiç yapılmıyor. Her gün duş yapmayı adet edinen ben bir gün bile ertelesem bu işi sanki aylardır yıkanmamışım da kokuyormuşum gibi hissediyorum. Kendimi böyle kötü hissedeceğimi de çok iyi biliyorum ama yine de yapmıyorum. Yalan değil elimi kaldıracak enerjim yok. Neden böyle bilmiyorum. Kendime izin vereyim şimdi yatıp dinleneyim, uyuyayım, yarın erken kalkarım ne yapmam gerekiyorsa yapıyorum diye yatağa atıyorum ya kendimi ama işin kötüsü uyuyamıyorum da.

Servisi şans eseri kaçırmıyorum. Ama şansımın da bana tahammülü kalmadı artık biliyorum. Yeter bee kaldır koca kıçını da bir gün de erken uyan diye sövüyor bana, biliyorum. E haklı da. Böyle üzerimde atılamayan ve her gün üzerine ilave edilen bir yorgunluk var. Bu yorgunluğum nedeniyle de sabahları serviste sızıyorum ister istemez. Umarım horlamıyorumdur. Yoksa ne rezillik yaa öyle hor hor hor.

Bir de başım ağrıyor sürekli ve sanki gözlerime iğneler batıyor gibi. Köz kapaklarım da balon gibi şiş. Biraz daha şişerse Çinliler ya da Japonlar gibi çekik gözlü olacağım. Kışın o gri, kasvetli insanın ruhunu daraltan havası yavaş yavaş terketmeye başladı buraları ama beni terkedemedi anlayacağın. Ne makyaj yapasım var, ne saçlarımla uğraşasım. Tecavüze uğramış gibiyim. İçinden ruhu çıkmış bir et yığını gibiyim. Yolda yürürken yer ayağımın altından kayıyor da düşecekmişim gibi oluyorum. Hele ki merdiven iniyorsam demire tutunmadan inemiyorum. İşteyken de klavyenin üzerine yığılacakmışım gibi. Çişim geliyor da tuvalete bile gidesim yok. Utanmasam altıma işeyeceğim. Osurmaya bile üşeniyorum. Durumum bu özetle. Herkes sen iyi misin? neyin var? diye soruyor. İyiyim diyorum, geçiştiriyorum. Yalan lan hiç iyi değilim aslında. Mal mal bakınıyorum etrafa öyle boş gözlerle.

Yorgunum çok. Muhtemelen de sebebi çok tanıdık. Bir yığın erkekle uğraşmaktan, onları anlamaya çalışmaktan, alışmaya çalışmaktan, kendimi anlatmaya çalışmaktan yorgunum. Her konuda tuttuğumu koparıyorum, aklıma koyduğumu başarıyorum da bir şu gönül işlerinde dikiş tutturamıyorum. İyi bir sevenim ama iyi bir sevgili olmayı beceremedim bir türlü. Benim ağzına sıçtığımın kaderim de yemiyor içmiyor ağ örüyor. Senaryo hep aynı. Çabalıyorum ve sonuçta hep elimde kocaman bir sıfırla kalıyorum. Bildiğin hep başa dönüyorum, her seferinde biraz daha yorgun, biraz daha karamsar. Evet arada yüzümü güldüren şeyler olmuyor mu, oluyor. Ama kocaman bir boşluğu doldurmayacak kadar küçük sevinçler. Sabun köpüğü gibi hemen yok oluveriyor bir de. Bu boşluğu nasıl dolduracağımı da bilmiyorum. Korkuyorum ki o boşluk daha da büyürse hiçbir şeyden zevk alamayacağım gibi. Yani anlayacağın boku yemiş durumdayım. Daha önce her türlüsünden depresyona girmiş, bu konuda master yapmış biri olarak biliyorum ki bu depresyon değil. Ama bu ne ağzına sıçayım? Ne bu?  Yorganın altına girip aylarca çişe bile kalkmadan uyumak istiyorum. Bu arada da bu lanet miskinlik bir an önce defolup gitsin benim üzerimden. Yoksa arabeske bağlayıp hepinizin içinizi karartacağım. Hadi ben tuvalete gidiyorum hem bir işeyeyim hem de kestireyim biraz biri gelip kapıyı çalana kadar.

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Selmacığım (: önce üzülerek sonra da gülümseyerek okudum :)
    sen iyi ol, gerisi iyi olacak..
    iyi bir seven ve iyi bir sevgili olacağına eminim yeterki iyi bir sevene denk gel..

    sevgiyle öpeyim belki enerji verir..
    zeynep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Evren duy sesimi, iyi bir seven aranıyor :)
      Öpücüğün çok iyi geldi, iyi ki varsın Zeynooo :)

      Sil
  2. Canikom,yazının başlarını okuduğumda yorgunluğunu diyete bağladım ama sanırım değil :) kendine 2*3günlük izin versen biyerlere kaçsan işe yarar gibi duruyor.
    Denemekte fayda var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansucum diyetin de payı vardır mutlaka ama ana sebep belli... Hazır uçak bileti de kazanmışken çok iyi fikir birkaç günlüğüne kafa dinlemek için küçük bir kaçamak yapmak... Önerini kesinlikle değerlendireceğim. Öpüldün

      Sil
  3. Hadi ben bunu diyete ve bahara bağlayayım. Hatta bazen olur böyle diyeyim :) ki oluyor gerçekten. İnsan kendini bir boşlukta gibi hissediyor, çırpındıkça daha da kötü oluyor. Sonra bir şey oluyor ve yeniden gülümsüyosun.

    Kendini bir an önce iyi hissetmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aslı, yorumun için de, zaman ayırıp okuduğun için de iyi dileklerin için de bissürü teşekkürler sana. En kısa sürede kendimi resetleyeceğim bir hafta sonu tatili yapacağım, yeniden supercellma olarak döneceğim. coming soon... :)

      Sil
  4. bazen oluyor böyle ama bence sen doğru adamı bulamamışsın henüz şeker.aşk fena enerjik yapıyor insanı zira :)))) alerjik bir durum olmasın o da öyle yapıyor galiba.bir arkadaşımda da vardı bazi şikeyetlerden alerji çıktı.bir dr. görün istersen ...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım haklısın sevgili Smilena, ben henüz aşkı ve doğru adamı bulamadım.. Yarın dr. randevum var bakalım bahardan kaynaklı bir şey de varsa onu da çözmüş olacağız... Sevgiler :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top