06 Nisan 2012

Yeni Ikea alışverişi ve Duvar Kağıdı Diy Projesi

Her ay öncelik sırasına göre tamamladığım ev eksiklerinin bir sonraki maddesi için dün akşam maaşı aldığım gibi çuff çuff evimizin herşeyi Ikea'nın yolunu tuttuk arkadaşımla. Sevgili Ikea evimle ilgili hemen her postumda sizden bolca söz ediyorum ama daha bi küçük çivi hediye ettiğinizi görmedim ayıp olmuyor muu heeee?? :):):)
Yakın arkadaşlarımdan birinin ev hediyesi olarak almak isteyip bir türlü uygun zamanı bulup almak için denk gelemediğimiz tabloyu aldık nihayet. Ahanda aşağıdaki fotoda elimde görüyorsunuz şu an :)
Tabloyu aldık almasına da bizim göz kararı, mağaza personelinin de "yaa abiii rahat rahat sığar yaaaaaaeeee" dediği tablo 140cm'lik enle sığmadı arabaya. Arka kapılardan birini kapatmasak da olur deyip açık gitseydik sığıyordu :) Öyle denedik olmadı böyle denedik olmadı bi de tabloya zarar vermek istemiyoruz sağından solundan çekiştirirken. Neyse ki tam bu arabaya sığmayacak en iyisi kargoyla gelsin derken ve ben yüzümü düşürmüşken aklıma gelen fikirle çözdük olayı. Ön koltukları yatırarak çaprazlama soktuk tabloyu kıç kadar ön kapıdan :) Güvenlik kameralarından halimizi seyredenler bi pislik yapıp Akıllı TV'ye falan vermez umarım o görüntüleri :) Harbiden tam filmdik yaaaa :)

Bu kutuları görünce aklıma puantiye sevdiğini bildiğimiz ve postlarında bolca puantiye gördüğümüz sevgili SMİLENA geldi :)
Mutfağımın perde ve örtülerini kırmızı-beyaz pötikare, puantiye ya da çizgili yapmaya karar verdiğim için fazlalık mutfak eşyalarımı toparlamak amacıyla bu kutuları aldım. Şimdilik deneme olarak birer tane aldım, yer ve ihtiyaç durumuna göre devamını alacağım.

Bir de malum yaz mevsimi kapıda artık içeceklere bol bol buz kullanılıyor diye balık ve deniz yıldızı formundaki esnek buz kalıplarıma pembe çiçekli olanı da ekledim...

Ikea'yı talan ettiğimiz yetmedi ordan çıktık Leroy Merlin'e... Önceden Mango senin Koton benim giyim mağazalarında dolaşan ben şimdilerde yapı marketlerinden çıkamıyorum heyyy yavrum heyyyy :)

Leroy Merlin'den duvar kağıdı, yapıştırıcı ve fırça aldık. Göyaa Anatolium'da yemek yiyecektik orada çalışan bir arkadaşıma uğrayacaktık yalan oldu. Ben bu gece duvarı kaplarım, kaplamazsam gözüme uyku girmez deyip şımarık çocuklar gibi tepinince tuttuk evin yolunu ve haşlama makarnaya talim ettik.

İşte duvarın eski hali. Alt taraflarında banyo bataryasından sızma nedeniyle kabarmalar oluşmuştu, ancak artık kabarmıyor sorun çözüldü. Ben de hem bu kötü görüntüyü yok etmek, hem de salona farklı bi hava katmak adına bu duvarı duvar kağıdıyla kaplayıp fotoğraf duvarı yapmaya karar verdim ve kolları sıvadım :) 
Makarna haşlanırken birinci parçaya yapıştırıcıyı sürmüştüm çoktan :) 
Ve dadadaammmmm tamamen kurumaya bırakılan duvarın yeni halii :)
Duvar kağıdı kaplamak düşündüğüm kadar zor bir şey değilmiş üstüne eğlenceliymiş bi de. Akşam eve gidip kuruyan duvarımı görmek için sabırsızlanıyorum. Sabah servisi kaçırmamak için koştururken inceleyemedim hiç :) He bi de söyliyeyim o alt taraftaki fazlalıklar kesilecek ıslakken kesmek zor olduğu için kurumasını bekledimm :)
Duvarıma asılmak üzere çekyatın üzerinde beklemeye alınan tablom. Duvar kağıdını kıskanmasın diye onu da tekrar fotoğrafladım :)


Ikea'da çerçeve bölümünde yarım saat falan dolandım tek tek inceledim hepsini, hangi çerçevelerden alacağıma karar verdim ama biraz tuzlu beğendiklerim. Mayıs maaşına kaldı çerçeve işi. Bir sonraki yazıda çerçevelerin asıldığı fotoğraf duvarım ve yeni alışveriş maceralarımla karşınızda olacağımm... Beni izlemeye devam edinnn :))

12 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. anne ve babanın yaptığı gerçekten en güzel işlerden biri, canım selmacım; keşke aynı şehirde olsaydık ta ikea keyfine katılabilseydim..
    fotoğrafların bir kısmı bende görünmüyor, akşam tekrar deneyeceğim görüntülemeyi..
    senin emeğin var sonuçta, ben sonuçtan çok eminim..
    araba işi hakkaten çok başarılı olmuş, kameralar başarını tebrik eder ancak..
    sevgiyle öpüyorum,
    zeynep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Zeynepcim ben de çok çok öpüyorum seni :)

      Sil
  2. Güzel olmuş canım, güle güle otur.

    YanıtlaSil
  3. harikasın tatlım okurken çok eğlendimm ve duvar süper olmuş tabi tabloda çok hoş ikea macerası :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım kız kardeşim, geldiğinde canlı canlı göreceksin hepsini :)

      Sil
  4. Çok beğendim, birde kendin yapmışsın bayıldım :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhuuuu :) çook teşekkürler Aslı :)

      Sil
  5. En çoktan çokta plastik buz kalıplarına sevindim :D
    Rakılı gecelerde en çok ihtiyaç duyduğumuz şeylerden biri ne de olsa hahaahaa :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzünde gözün varsa maşalı buzluk takımı al da gel :D hala ev hediyesi almadın len hayırsız karı :D

      Sil
  6. Çok takdir ettim ve de tebrik ettim seni... Kendi ayakları üzerinde kelimenin tam anlamıyla duruyorsun... :)

    Bu arada o kutulardan ben de almıştım fazlalıkları toplasın diye çok şirinler dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Denizcim, evet bazen ayaklarım çok şişiyor üzerlerinde durmaktan ötürü ama yine de değer :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top