02 Nisan 2012

Bonibonlu Kurabiş

Heeeeyyyyyy siz de benim blogumda böyle bir post gördüğünüz için şaşırdınız değil mi? Biliyorum çünkü ben de çok şaşırdımm :):):)  Çünkü ben blogu daha çok ağlama duvarım olarak kullanıyorum. En azından şimdilik.

Haftasonu ablam ve yeğenlerim geldi bana kalmaya ve onlara özel istek üzerine bonibonlu kurabiş yaptım.

Böyrünn malzemeler:
2 adet yımırta
1 paket margarin
4 su bardağı un (tarifte böyle yazıyordu ama hamur çok cıvık olduğu için 1 su bardağı daha ilave ettim)
1 su bardağı toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
3 kutu bonibon

Nasıl yapılır?

Un geniş bir kapta elenir. Üzerine tüm malzemeler ilave edilerek ele yapışmayacak kıvamda bir hamur elde edene kadar yoğurulur.
Ceviz büyüklüğünde parçalar alarak elde hafifçe düzeltilir
ve sonra da  kurabiye kalıplarıyla şekil verilir.
Üzerlerine hafifçe bastırılarak bonibonlar yerleştirilir.
175-180 derece önceden ısıtılmış fırında 25-30 dakika pişirilir.

Afiyet olsun ama kilo olmasın :)

Follow Me on


5 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. çok güzel görünüyo ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık .kilo olmasın kısmı çok güzel.kurabiyelere sözüm yok zaten.ah keşke hep yesek ama kilo almasak olmaz mı ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili SMİLENA. Kurabiyeleri zevkle yaptım ama ancak küçük bir tanesinin yarısını tadabildim özenmeyecek kadar. Malum bahar ayı ve ben diyetteyim. Keşke dediğin gibi olabilse yesek ama hiç kilo almasak :) bazı yiyip yiyip kilo almayan arkadaşlarımı görünce nasıl özeniyorum var yaa, bense su içse yarıyor cinstenimm :(

      Sil
  3. cnm çok cici olmuşlar eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top