24 Nisan 2012

Beter Ol

Şarkısı: Ferhat Göçer / Aşkların En Güzeli

Üzerine yeni birini bulamadığım için içimdeki çivisi henüz sökülemeyen en sonuncu eski sevgiliyle ikimizin şarkısıydı. Hatta bizim şarkımız olmaktan ötede birlikteyken, telefon konuşmalarımızda, mesajlarda, maillerde bana hitap ediş şekliydi "Aşkların En Güzeli". O her seferinde nakaratını yanlış söylerdi, ben de her seferinde düzeltirdim. Bir yerde çalarken duyduğumuzda hemen bizim şarkımız çalıyor diye bir mesajla haber verirdik, birbirimize mesaj atmak için güzel bir bahanemiz olurdu. Bir hafta öncesine kadar da özel ve anlamlıydı benim için. Taa ki radyoda duyup "Bu şarkıyı dinlediğimde hep sen geliyorsun aklıma, umarım iyisindir Birol" mesajıma "Güzel şarkı, halı saha maçım var ben de ona yetişmeye çalışıyorum" cevabını verene kadar. Bu cevap için kendisine güzel bir çemkirme yazısı postlamıştım hatta.

Seninle çıkarken "Aşkların en güzeli kavuşur elim sana günün birinde" kısmını tekrarlayan, dilinden düşüremeyen, adeta hatmeden ben, bir önceki kelimeye gidip hoşçakalı da ilave ediyorum ve "Hoşçakal aşkların en güzeli" kısmını tekrarlıyorum artık. Bu şarkının benim için tek bir hikayesi var artık: Halı saha maçına yetişmeye çalışırken bana yazdığın "Güzel şarkı" cevabın. İnşallah forvetsen hiç gol atamamışsındır, defanssan top çeviremeyip stopperlik yapamamışsındır ve kaleciysen bol bol gol yemişsindir. Beter ol.

4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. delisin sen..
    sonunda yine güldürdün beni..

    eski aşkların en güzeli olmuş o..
    :)
    sevgiler,
    zeynep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt ben kocaa bir deliyim :)
      muck

      Sil
  2. demekki bu şarkı çok kişinin aşklarını barındırmış ve sonunda bitirmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Attığı toplar direkten dönesiceee...
    Hahaa manyakkk :D

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top