28 Nisan 2012

Bunlar da Benim Fantezilerim

Elektrik süpürgesinin kablo toplama düğmesine basıp o kablonun kıvrıla kıvrıla yuvasına girmesini izlemek gibi fantezilerim var benim :D


11 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Gecenin bu vaki bu yazın benim yalnız olmadığımı hissettirdi :))
    ayrıca aramızda kalsın yaptığın bu şeyi bende yapıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha bak ben de bu fantezi konusunda yalnız olmadığıma sevindim :)

      Sil
  2. Emin ol bizim gibi çok insan var :)) Ama yüzleşmekten korkuyorlar :)) Biz çok cesuruz ve itiraf ettik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz deşsek neler çıkar bizden kim bilir :D

      Sil
  3. İnan öyle güldümki :) kendimi gördüm bian :)

    YanıtlaSil
  4. hahah yalniz deilmisim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın ben de yalnız değilmişim :P

      Sil
  5. hahahaha ben de çok severim =)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top