11 Ekim 2012

Bazen Aşk Yetmiyor, Bazen...!

Kalbimin içine gir bak
Senden ne kalmış ki
Yıkık dökük ev gibi
Sana yer kalmamış ki
Gözlerime iyi bak
Görüyor musun seni?
Eskiden bu gayet netti
Şimdi ise flu gibi
Bazen aşk yetmiyor bazen
Öleceğim aklıma gelirdi
Ayrılıksa kattiyen
Ne kadar iyi niyetliydik
İkimiz de başlarken
Dedim ya sevgilim
Aşk yetmiyor ki bazen
Hayatta her şey senin
İstediğin gibi olmuyor
Bu yüzden nice aşklar
Mutlu sonla bitmiyor
Hayatta her şeyin senin
İstediğin gibi olmuyor
Bu yüzden nice aşklar
Flu gibi netleşmiyor

Gönül isterdi ki buraya Yutubtan Vidyosunu da ekliyeyim ama Yutub bizde yasaklı Sayın Okuyucu. Dinleyesin geldiyse burdan buyur Fizy'den dinle. Aynı bokun görüntüsüz laciverti.

Çok severim. Bende anlamını bulan şarkılardan biridir.
Bazen takıyorum bir şarkıya Bismillah deyip işe başladığım andan Eyvallah deyip paydos ettiğim ana kadar dinliyorum dönüp dönüp. Ahanda bugün buna taktım.
Yanımdakilere bıkkıntı geliyor, bazen içlerinden bazen de baya dışlarından sövüyorlar ama ekipte bir tek bende hoparlör olduğu için ben kafama göre çalıyorum, keyfime göre. Böyle de kötü biriyim mehehe :)
Bu şarkı benden birçok kişiye gidiyor, ex kocama, ex aşklarıma ve benim için ex olması an meselesi olan Bay Z'ye. Kızgınım kendisine, çook hem de!
Neyse şimdi aynı onun gibi yapıp kariyerimi önemsemem gerekiyor. Eee parayla değil sırayla dimi?!
Gittim, dönücem.

1 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Merhaba supercellma :)

    hayat dolu ve pembe bir blog, çok sevdim desem yeridir :) blog dan bloglara bakarken denk geldim, umarım bundan sonra denk geldikçe bloguna uğrarım :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top