18 Ekim 2012

Eczanemizde.com Hediyelerim Geldi

Son günlerde çekilişler, hediyeler ve sürprizler konusunda şansı yaver giden Supercellmadan Selamlar Blog

Aman deyip dilimi ısırayım.

Sevgili Pembe Ruj'un Eczanemizde.com aracılığıyla yaptığı hediye çekilişinden Bioderma Atoderm Lip Stick kazanan şanslı kişi ben oldum. Yihihuuu! Hediye paketim dün geldi. Ben bir tane beklerken bir alana bir bedava kampanyasıyla iki lip stick geldi. İyi de geldi hani. Önümüz kış. Dudak koruyucularımı stoklamış oldum. Eczanemizde.com lip sticklerin yanında Sebamed'in Hand & Nail Balm deneme boyunu ve Vichy'nin iki testerını göndermiş. Pembe Ruj'a ve Eczanemizde.com'a çok teşekkürler. Son günlerde yüzüme gülen şansıma da tabii :)


6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Wooaaw tbrk ediyorum :)
    güle güle kullan hepiciğini :)

    Bnm çekilişimedende haberin vardır sanıyorum beklerimm şanslı hatun ;)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın :) Ben de bir önceki çekilişlerinden ayakkabı kazanmıştım. seviyorum pembe ruj net'i :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler canım hediyelerini güle güle kullan... :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim canım. Bir sen bir de Biricit :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan canım, benimkiler de geldi şanslımıyız neyiz :))

    YanıtlaSil
  6. Güpgüzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top