05 Ekim 2012

İzlenesi Filmler #1 Romantik-Aşk

Çok beğenilen, tekrar tekrar izlenen ve hakkaten "izlenesi filmler" seçilenler arasında. Fırsat buldukça tekrar izleyip düşüncelerimi burada şeyettireceğim benim brownie kadar tadına doyulmaz okuyucularım!








    
    


11 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ah biz kızlar romantil filmlere bayılırız. dün Notebook filmini sordum, bulamadım cnm. Remember me'yi izlemiştim güzeldi :)

    YanıtlaSil
  2. Bu filmlerden sadece 1 ini izledim desem :))
    ağlama günü ilan edicem inşallah bir günü ;)

    YanıtlaSil
  3. Anaaa ben de sadece 1 tanesini izlemişim iyi mi???

    Sweet November ı da koysana :)

    Konuları benziyor ama NewYork'ta Bir Sonbahar da var :)

    YanıtlaSil
  4. ağlamalı mı böyle salya sümük romantik lazım da :) notebook güzeldi

    YanıtlaSil
  5. üç tanesini izlemiştim.çok beğendim.İkisinin görselini göremedim supercellmacım.Diğerlerini de izlerim en yakın vakitte ,inşallah:-))

    YanıtlaSil
  6. aaa Denizin Yıldızına bilhassa katılıyorum.Sweet november hakkında çok iyi duyumlar aldım.Newyork'ta sonbahar filmi ise richard gere ile gweneth Palltrow oynadığı ise süper ve dokunaklıydı:))

    YanıtlaSil
  7. Aşk Tesadüfleri Sever..Çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle izlenmeli.. Bi güzel ağlanmalı.. Bir çoğunu izledim.. Zaten IMDB de de yüksek puan almış filmler hepsi :)

    YanıtlaSil
  9. Çoğunu izledim izlediklerim arasında benim favorilerim şunlardı:

    The Notebook
    The Vow
    Amelie
    P.S.: I Love You
    Aşk Tesadüfleri Sever

    YanıtlaSil
  10. sadece last song'u izlemedim :) gerisi full ! hepsi de dediğin gibi izlenesi. hem de tekrar tekrar.

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top