31 Ekim 2012

Çekiliş Sonucu

Mesaideyim ve hâlâ çalışıyorum.
Boynumun ağrısı da gittikçe şiddetleniyor. 
Bu arada teşhis strese bağlı kas sıkışmasıymış.
15 gün fizik tedaviye gideceğim.
Bu yorgunlukla eve gittiğim gibi duş yapıp direk uyurum hem bu saatten sonra katılan da olmaz diye düşündüm, 23:59'u bekleyemedim ve çekilişi yaptım. 
İşte kazanan

Selma's world


Selma hakikaten sıkı takipçimdir.
Hediyelerimin gerçek bir izleyiciye gitmesine çok sevindim.
Tebrikler şekerim.
Adres ve iletişim bilgilerini supercellma@gmail.com a bekliyorum.
Paketi ancak haftasonu hazırlayabileceğim ama en azından kazananın sen olduğunu bil.  

Kazanamayanlar üzülmeyin annem yaa.
Yakın zamanda bir hediyem daha olacak.
Siz takipte kalın yeter.
Öpüldünüz!


P.S. Çekiliş kağıtlarını, isim listesini falan fotoğraflamıştım ancak www.photobucket.com sitesi çalışmıyor şu an. Sanırım teknik bir sıkıntı var. Bu yüzden fotoğrafları yayınlayamadım.

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Çok sevindim, tebrik ederim ^-^
    Çok geçmiş olsun canım bu arada.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun bu halde bile katılanları düşünmüşsün uğraşmışsın helal olsun.

    YanıtlaSil
  3. Yaaaaa bu da mı gol değil yauvvvv :(

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle çok geçmiş olsun galiba çekilişinize katılmamıştım ama kazananan arkadaşa tebrikler. Umarım çabuk iyileşirsiniz strese hayırr.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun cnm, çok sevindim kazandığıma. sabah sabah çok güzel bi haber oldu. bu zamana kadar hiç bişi kazanamamıştım. sen beni sevindirdin. Allah da seni sevindirsin cnm :)

    YanıtlaSil
  6. Kuzuuuuuuu geçmiş olsun cok :(( Hem sana hem de çekilişe üzüldüm ama senin sevinmene sevindim. Manyak mıyım neyim :) aptal oldum. Kısmet diilmiş. Ben gidip bi ağlayayım:( Öperimmm! :))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top